立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11870
原文章由 joyjoy815 於 08-7-8 21:49 發表 各位靚太。。。 just 整咗個 ~~720 gathering -- 財務報告 (NEW) ~~ 麻煩已參加既媽媽睇睇 既 post... 勞煩大家去看看。。。。
原文章由 joyjoy815 於 08-7-8 21:52 發表 今日大家咁早嚟吹水。。。。。 依家去同呀女 take a bath...一陣吹過.... waiwai... 同子喬抹D pat pat cream...可能好D。。。。
積分: 10880
原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 21:49 發表 我個女都仲有少少痾,頭先同佢換片發現 個patpat有1個位d皮膚抹到甩左少少皮,依家果個位勁紅mouth: mouth: mouth: mouth: 我諗佢都幾痛 ...
原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 21:54 發表 睇左e生比左d cream佢抹,不過見到佢紅晒都好慘
原文章由 LamCoco 於 08-7-8 21:56 發表 醫生有無開豆奶佢食呀??? 我之前睇咁多個兒科, 佢地都話咁細BB, 係唔會開止痾藥, 一定食豆奶!
男爵府
積分: 6480
積分: 7796
原文章由 kakashi 於 08-7-7 12:41 發表 午安呀~ 好耐冇入來吹水....方包都係...一坐就冇腰骨, 桑桑就好啦, 咁快搵岩對象...柔柔又型女....好多男仔爭呀~
原文章由 LamCoco 於 08-7-7 13:50 發表 燊燊 --> 係呀.... 柔柔好得人鍾意0架... 所以依家我已經有情敵!
原文章由 日落 於 08-7-8 20:58 發表 HIHI..浩浩病左呀~ 前幾日我病先..跟住c6又病..仲傳埋比浩浩.聽日要99帶阿b睇doctor..浩浩個鼻好失..
大宅
積分: 4072
原文章由 日落 於 08-7-8 21:10 發表 用個口呼吸
原文章由 LamCoco 於 08-7-8 21:23 發表 我都唔知呀.......... 因為我行到邊, 買到邊! 今日勁攰..... 因為頭先"咩"燊燊出去買 Healty Times 糊仔, 點知越買越多0野, 拎到我CC下..... 返到0黎仲要同燊燊沖涼, 餵奶(佢又要追食), 洗衫, 洗奶 ...
原文章由 kawaiimama 於 08-7-8 22:15 發表 各位靚媽~~報吓喜先~~~我今日考合併試(車)PASS咗喇~~~
原文章由 kawaiimama 於 08-7-8 22:21 發表 柔柔---> 嘢~~你地好衰架...攪到人地面紅喇...
原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 22:49 發表 恭喜恭喜
原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 22:50 發表 甘快搵定對親家
原文章由 little-angie 於 08-7-8 22:53 發表 恭喜哂!
積分: 6649
原文章由 kawaiimama 於 08-7-8 23:06 發表 嘻..啱啱COCO話尋日o係新嗰邊, 佢地幾個b仔爭柔柔, 勁攪笑, 不過個server壞咗, 冇晒啲post, 我都冇得睇..哈哈
原文章由 joyjoy815 於 08-7-8 23:11 發表 D 相仲勁攪笑
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy