跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11870


1921#
發表於 08-7-8 21:52 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-7-8 21:49 發表
各位靚太。。。 

just 整咗個 ~~720 gathering -- 財務報告 (NEW) ~~ 麻煩已參加既媽媽睇睇 既 post...

勞煩大家去看看。。。。

joyce:
辛苦晒你啦
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


1922#
發表於 08-7-8 21:54 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-7-8 21:52 發表


今日大家咁早嚟吹水。。。。。

依家去同呀女 take a bath...一陣吹過....

waiwai... 同子喬抹D pat pat cream...可能好D。。。。

睇左e生比左d cream佢抹,不過見到佢紅晒都好慘
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 10880


1923#
發表於 08-7-8 21:56 |只看該作者
醫生有無開豆奶佢食呀??? 我之前睇咁多個兒科, 佢地都話咁細BB, 係唔會開止痾藥, 一定食豆奶!

原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 21:49 發表

我個女都仲有少少痾,頭先同佢換片發現 個patpat有1個位d皮膚抹到甩左少少皮,依家果個位勁紅mouth: mouth: mouth: mouth: 我諗佢都幾痛 ...


子爵府

積分: 10880


1924#
發表於 08-7-8 21:59 |只看該作者
大人都會痛啦....... 莫講佢咁細 D 皮膚好嬌嫩0架~

原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 21:54 發表

睇左e生比左d cream佢抹,不過見到佢紅晒都好慘


子爵府

積分: 11870


1925#
發表於 08-7-8 22:03 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-7-8 21:56 發表
醫生有無開豆奶佢食呀??? 我之前睇咁多個兒科, 佢地都話咁細BB, 係唔會開止痾藥, 一定食豆奶!

佢又無開豆奶比佢,開左支腸胃藥比子喬,
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


1926#
發表於 08-7-8 22:08 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 21:54 發表

睇左e生比左d cream佢抹,不過見到佢紅晒都好慘

真係痛呀


男爵府

積分: 7796


1927#
發表於 08-7-8 22:15 |只看該作者
各位靚媽~~報吓喜先~~~我今日考合併試(車)PASS咗喇~~~


男爵府

積分: 7796


1928#
發表於 08-7-8 22:21 |只看該作者
原文章由 kakashi 於 08-7-7 12:41 發表
午安呀~ 好耐冇入來吹水....方包都係...一坐就冇腰骨, 桑桑就好啦, 咁快搵岩對象...柔柔又型女....好多男仔爭呀~


原文章由 LamCoco 於 08-7-7 13:50 發表
燊燊 --> 係呀.... 柔柔好得人鍾意0架... 所以依家我已經有情敵!


柔柔---> 嘢~~你地好衰架...攪到人地面紅喇...


男爵府

積分: 7796


1929#
發表於 08-7-8 22:28 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-7-8 20:58 發表
HIHI..浩浩病左呀~
前幾日我病先..跟住c6又病..仲傳埋比浩浩.聽日要99帶阿b睇doctor..浩浩個鼻好失..


柔柔呢兩日都有鼻水啊...不過我諗住睇定啲先帶佢去睇醫生


大宅

積分: 4072


1930#
發表於 08-7-8 22:42 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-7-8 21:10 發表

用個口呼吸


第日買定支通 nose 水响屋企看門口啦!


大宅

積分: 4072


1931#
發表於 08-7-8 22:43 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-7-8 21:23 發表
我都唔知呀.......... 因為我行到邊, 買到邊! 今日勁攰..... 因為頭先"咩"燊燊出去買 Healty Times 糊仔, 點知越買越多0野, 拎到我CC下..... 返到0黎仲要同燊燊沖涼, 餵奶(佢又要追食), 洗衫, 洗奶 ...


買咗好多嘢比燊燊呀?


大宅

積分: 4072


1932#
發表於 08-7-8 22:44 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 21:49 發表

我個女都仲有少少痾,頭先同佢換片發現 個patpat有1個位d皮膚抹到甩左少少皮,依家果個位勁紅mouth: mouth: mouth: mouth: 我諗佢都幾痛 ...


聽到都心痛……


子爵府

積分: 11870


1933#
發表於 08-7-8 22:49 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-7-8 22:15 發表
各位靚媽~~報吓喜先~~~我今日考合併試(車)PASS咗喇~~~

恭喜恭喜
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


1934#
發表於 08-7-8 22:50 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-7-8 22:21 發表





柔柔---> 嘢~~你地好衰架...攪到人地面紅喇...

甘快搵定對親家
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4072


1935#
發表於 08-7-8 22:53 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-7-8 22:15 發表
各位靚媽~~報吓喜先~~~我今日考合併試(車)PASS咗喇~~~


恭喜哂!


男爵府

積分: 7796


1936#
發表於 08-7-8 23:03 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 22:49 發表

恭喜恭喜


多謝多謝~~~
今日考完試等結果嗰時, 成個人震晒啊~~嘻嘻...


男爵府

積分: 7796


1937#
發表於 08-7-8 23:06 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 22:50 發表

甘快搵定對親家


嘻..啱啱COCO話尋日o係新嗰邊, 佢地幾個b仔爭柔柔, 勁攪笑, 不過個server壞咗, 冇晒啲post, 我都冇得睇..哈哈


男爵府

積分: 7796


1938#
發表於 08-7-8 23:08 |只看該作者
原文章由 little-angie 於 08-7-8 22:53 發表


恭喜哂!

thx~thx~~~


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


1939#
發表於 08-7-8 23:11 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-7-8 23:06 發表


嘻..啱啱COCO話尋日o係新嗰邊, 佢地幾個b仔爭柔柔, 勁攪笑, 不過個server壞咗, 冇晒啲post, 我都冇得睇..哈哈


D 相仲勁攪笑


男爵府

積分: 7796


1940#
發表於 08-7-8 23:12 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-7-8 23:11 發表


D 相仲勁攪笑


嗚嗚 ~~唔制啊~~我冇得睇~~~


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo