懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3574


1921#
發表於 08-11-13 17:08 |只看該作者
佢同事都叫我唔好用無痛分勉呀....
但係就咁生咪真係會好痛lor????


原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-13 16:23 發表


我以前都想用,[無痛分娩]....不過同好多人傾過, 又話[無痛分娩]令媽媽唔識幾時發力, 難d生, 又話可能要夾或吸阿B出來wok


男爵府

積分: 5524


1922#
發表於 08-11-13 17:12 |只看該作者
原文章由 Maria 於 08-11-13 13:22 發表
我有d驚有糖尿病, 我父母都有糖尿病。呢排留係屋企, 又食多咗好多, 尤其係澱粉質同糖。我7点幾就同囡囡一起食早歺, 食到兩三碗粉(飯碗d Size),10点幾已經有d 肚餓, 會食塊方包或一個apple。12:30pm午飯, 99裝飯好滿, ...


我地呢d fam history 有糖尿病既, 真係高危ga ( c6成日同我洗腦, 要我注意....反而佢自己又要我坦心 )

要少食多餐.由其是我地咁早期, 唔洗多好多ga.
食太多除了糖尿, 肥得多又會易有高血壓....都時要吉手指, 1800Kcal menu就大work啦.
食d果仁, 疏打餅代d多糖餅食啦.
同99講, 胃頂, 食唔落,食少d.


大宅

積分: 2821


1923#
發表於 08-11-13 17:14 |只看該作者
BB每日會生長1mm架,放心呀,
過多一排就見到架啦,最緊要keep住心情靚靚

原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 17:04 發表
唔好太擔心...醫生都話係太細未照到姐~~~
放心la...bb既生長好快架...
而家最緊要係保持心景開朗...盡量relax~~~

[ 本文章最後由 雯雯媽媽 於 08-11-13 17:30 編輯 ]


男爵府

積分: 5524


1924#
發表於 08-11-13 17:32 |只看該作者
原文章由 060905 於 08-11-13 13:48 發表
我好細粒架咋, 上次由A>>D,好彩生完變番B, 而家已經D啦, 我諗仲會再大, 都唔知點算, 點見人喎!mouth:mouth:" />


我E家係C, 己經買大一個round...不過到大得好快....c6都話, 無見幾日上圍&肚腩都大左.....

d識左好奈又多口既同事話第日可能可以think去後面

[ 本文章最後由 麥兜MaMa 於 08-11-13 17:47 編輯 ]


男爵府

積分: 5524


1925#
發表於 08-11-13 17:36 |只看該作者
原文章由 kvi 於 08-11-13 14:13 發表



你就好啦! 咁好胃口!! 我都想快oD可以食餐proper meal !!

我比較鐘意食kiwi fruit..一日一隻.... 糖粉會唔會好高架 ??


Kiwi好呀, 我都有食. size 又唔大.
營養師話1日可食2份水果. 食多些都ok.


大宅

積分: 3208


1926#
發表於 08-11-13 17:38 |只看該作者
原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-13 17:32 發表


我E家係C, 己經買大一個round...不過到大後快....c6都話, 無見幾日上圍&肚腩都大左.....

d識左好奈又多口既同事話第日可能可以think去後面 ...

ha ha...think去後面


男爵府

積分: 5524


1927#
發表於 08-11-13 17:45 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 17:07 發表
早d食藥早d控制到病情ma!!!如果keep得好...就未必要一世食藥既...but如果起初唔去控制...萬一血壓再高既野可大可少~~~
你地而家有埋小b...就梗係要盡量keep自己身體健康la!!!
你比心機再勸下佢la~~~


...


上次個西醫話咁後生如飲食+運動keep到就年紀大d先食.咁佢後生時跑步打波, 食2次中醫+飲食+運動又control到咪唔肯食西藥law.
至慘而家想捉佢睇中醫到未成功. 就黎谷佢日日食苦瓜西芹...


大宅

積分: 2821


1928#
發表於 08-11-13 17:46 |只看該作者
甘又真係好勁WO..哈哈
我又要睇下表演呀!
原文章由 Tung.Tung.Mimi 於 08-11-13 17:38 發表

ha ha...think去後面


男爵府

積分: 5524


1929#
發表於 08-11-13 17:50 |只看該作者
原文章由 Tung.Tung.Mimi 於 08-11-13 17:38 發表

ha ha...think去後面


係呀, 睇日本漫話多law.
人唔衰既, 成日提我呢樣果樣,比d家人&fd生仔既意見我..不過把口好鬼衰law....慣左


大宅

積分: 3208


1930#
發表於 08-11-13 17:53 |只看該作者
原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-13 17:36 發表


Kiwi好呀, 我都有食. size 又唔大.
營養師話1日可食2份水果. 食多些都ok.

我1day 2 個, 我女吃1個


大宅

積分: 3208


1931#
發表於 08-11-13 17:56 |只看該作者
原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-13 17:46 發表
甘又真係好勁WO..哈哈
我又要睇下表演呀!

睇下邊個可以做到呢個動作la

bye bye, 明天見


大宅

積分: 3574


1932#
發表於 08-11-13 18:35 |只看該作者
救命....諗起都想c~~~mouth:





原文章由 Tung.Tung.Mimi 於 08-11-13 17:56 發表

睇下邊個可以做到呢個動作la

bye bye, 明天見


大宅

積分: 2519


1933#
發表於 08-11-13 22:36 |只看該作者
麥兜MaMa︰

香蕉係好有營養同可以降血壓嘅食物嚟架,你叫你老公日日都食啦!又快又平,佢應該唔會抗拒。

我老公都係做嘢好大壓力,今日又做到10點都仲响公司,仲要晚飯都未食……



菜菜子媽媽︰

你今日宣佈喜事呀?咁你6299有咩反應呀?分享吓吖!

今日無端端收到上次填入會嘅美贊臣寄嚟嘅一包嘢,因為放唔入郵箱,我62見倒幫我攞咗,頭先上去食飯佢話有包嘢係我架喎……死啦!唔知佢見倒個信封又有個bb公仔,寫住美贊臣……唔知佢會唔會懷疑呢……


大宅

積分: 2821


1934#
發表於 08-11-13 23:35 |只看該作者
菜菜子媽媽,你宣佈比6299佢地知啦..點啦..係咪好開心呢...佢地!

我仲要忍多一個月先可以宣佈比d朋友仔知呀....真係好想同佢地講呀!
今朝返工時有個婆婆讓位比我坐,佢見我面青青,想嘔甘..佢就同我講叫我煮咩煲咩都加塊薑,會好d..佢係人地99,住寶林,佢新抱剛有左,佢每日都買埋餸由tko 去上環煮野比個新抱食...why人地99甘好既...

原文章由 koyuki 於 08-11-13 22:36 發表
麥兜MaMa︰

香蕉係好有營養同可以降血壓嘅食物嚟架,你叫你老公日日都食啦!又快又平,佢應該唔會抗拒。

我老公都係做嘢好大壓力,今日又做到10點都仲响公司,仲要晚飯都未食……



菜菜子媽媽︰

你今日宣佈喜事呀?咁你 ...


大宅

積分: 3574


1935#
發表於 08-11-13 23:53 |只看該作者
各位...我今日同左6299一家食完飯順便宣佈la~~~haha~~~等我同大家分享一下先~~~

我c6係我地食完哂飯...食埋飯後果時(仲要等我入左toliet)先講...haha~~~大家聽到之後佢地都以為我c6講笑...佢地以為係講我有肚腩...後尾我出黎再問我係咪講真佢地先信咋~~~

我99同grandma聽完之後就不停咁係度話當年la...又話當年生c6又咁咁咁...揍亞邊個又咁咁咁...又話大肚係會嘔到cc下架...又話會食唔落...又問我有冇揀野食....haha佢自己係度一輪咀自問自答...我咪專心睇電視lor~~~佢地係咁叫我比個肚亞grandma摸下...ha???做咩要摸呀??? 我又扮睇電視lor梗係~~~

跟住好快我地就話走lu...走之前c6就叫99唔好再煲咩女人補湯比我la~~~但99就口up up係度話要煲咩湯咩湯同咩湯 ...wha....我地即走...haha~~

總括黎講...佢地都開心既...都唔係想像中咁恐怖la~~~佢地既反應比我想像中自然...冇太多熱情既問候...
不過今日都有''驚喜''架...今日有99推介''白籮白''...
飯後果有香蕉同木瓜...我梗係冇食la!!!冇上黎同你地傾就奶哂野la~~~

今日雖然平靜...但係我相信好戲應該在後頭~~~~

[ 本文章最後由 菜菜子媽媽 於 08-11-14 00:02 編輯 ]


大宅

積分: 3574


1936#
發表於 08-11-13 23:54 |只看該作者
你62冇追問你咩???可能佢已經同你99心裡有數la~~~keke~~~

原文章由 koyuki 於 08-11-13 22:36 發表
麥兜MaMa︰

香蕉係好有營養同可以降血壓嘅食物嚟架,你叫你老公日日都食啦!又快又平,佢應該唔會抗拒。

我老公都係做嘢好大壓力,今日又做到10點都仲响公司,仲要晚飯都未食……



菜菜子媽媽︰

你今日宣佈喜事呀?咁你 ...


大宅

積分: 3574


1937#
發表於 08-11-13 23:58 |只看該作者
佢地梗係開心la...第一粒孫wow~~~
不過我地講完好快就閃人...keke...冇咩機會比佢地發表...haha~~
你都幾好彩wow...遇到le位讓坐既婆婆!!!
算la...你以為婆婆好姐...可能佢新抱好唔想佢去煲野比佢架...同埋可能le個婆婆又會比好多''驚喜''佢新抱你唔知姐~~~


原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-13 23:35 發表
菜菜子媽媽,你宣佈比6299佢地知啦..點啦..係咪好開心呢...佢地!

我仲要忍多一個月先可以宣佈比d朋友仔知呀....真係好想同佢地講呀!
今朝返工時有個婆婆讓位比我坐,佢見我面青青,想嘔甘..佢就同我講叫我煮咩煲咩都加 ...


男爵府

積分: 6052


1938#
發表於 08-11-14 00:09 |只看該作者
可能我生盈盈個時, 盈盈鍚住我, 係痛, 不過真係無我想像中咁誇張, 我個時只係聞氣減低痛楚咋!不過我由陣痛到生前後唔駛半日!

原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 17:08 發表
佢同事都叫我唔好用無痛分勉呀....
但係就咁生咪真係會好痛lor????


男爵府

積分: 6052


1939#
發表於 08-11-14 00:11 |只看該作者
我爸爸個邊家族好多人都有血壓高同埋糖尿病, 包括我爸爸, 所以我成日提醒自己要小心!mouth:mouth:" />

原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-13 17:12 發表


我地呢d fam history 有糖尿病既, 真係高危ga ( c6成日同我洗腦, 要我注意....反而佢自己又要我坦心 )

要少食多餐.由其是我地咁早期, 唔洗多好多ga.
食太多除了糖尿, 肥得多又會易有高血壓....都時要吉 ...


大宅

積分: 2821


1940#
發表於 08-11-14 00:12 |只看該作者
哈.又可能係wo...

原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 23:58 發表
佢地梗係開心la...第一粒孫wow~~~
不過我地講完好快就閃人...keke...冇咩機會比佢地發表...haha~~
你都幾好彩wow...遇到le位讓坐既婆婆!!!
算la...你以為婆婆好姐...可能佢新抱好唔想佢去煲野比佢架...同埋可能le個 ...


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo