懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1921#
發表於 08-12-13 15:52 |只看該作者
剪完洗手咪得lor, 只係我d貓好粗魯, 要自己上我肚到坐, 我先要避開, 但我都會抱佢地.

原文章由 snoopy0520 於 08-12-13 11:19 發表
我屋企都有5隻貓,尋晚我老公至講話唔知點算,因平時只有我幫佢地剪指甲,我老公完全唔識,而家我大住個肚,唔可以幫佢地剪,攪到我老公好頭痕....

...


男爵府

積分: 6396

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1922#
發表於 08-12-13 15:58 |只看該作者
我頭先返去覆診,都聽到bb心跳喇,c+話佢而家應該係6wk+左右,所以EDD可能係8月....

nono76,btw,謝謝你的建議,我去左旺角中心買左3條褲,2件衫&4條under,$800有找,超掂!!!

原文章由 小米媽 於 08-12-13 12:42 發表
各位媽咪....今日我朝早去左覆診....終於都見到同聽到小米既心跳喇, 果一刻真係好開心呀
我呢兩日開始唔止作嘔仲真係嘔埋出黎, 仲要食咩就嘔咩(但通常都係夜晚先嘔)頭先問左醫生成日嘔同暈會唔會唔係太好, ...


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1923#
發表於 08-12-13 16:05 |只看該作者
點解咁唔小心呀, 去檢查下好d wor

原文章由 chu_muimui 於 08-12-13 13:42 發表
其實我唸:用煮食用既olive oil係咪反而最純正, 最pure呢?
有無人試過?

唉~! 我琴晚係樓梯跌左落地!
個肚痛左一陣, 不過好彩無流血無流啡,
食左止痛藥,訓左一晚今日無事啦~~
好彩好彩好彩好彩~~~
我琴晚真係好驚~~
:naught ...


男爵府

積分: 6396

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1924#
發表於 08-12-13 16:08 |只看該作者
因為佢地唔鍾意剪指甲,一剪就想走,所以老公驚佢地會整親我,或唔小心踢到個肚...

另外,佢地最鍾意响我個肚上睡覺,所以我都唔係好夠膽抱佢地,一抱就跳上來...

原文章由 waffle 於 08-12-13 15:52 發表
剪完洗手咪得lor, 只係我d貓好粗魯, 要自己跳上我肚到坐, 我先要避開, 但我都會抱佢地.


男爵府

積分: 6396

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1925#
發表於 08-12-13 16:11 |只看該作者
真係要小心的,你有冇打俾醫生睇下使唔使去俾佢睇一睇? 完心啲好...

原文章由 chu_muimui 於 08-12-13 13:42 發表
其實我唸:用煮食用既olive oil係咪反而最純正, 最pure呢?
有無人試過?

唉~! 我琴晚係樓梯跌左落地!
個肚痛左一陣, 不過好彩無流血無流啡,
食左止痛藥,訓左一晚今日無事啦~~
好彩好彩好彩好彩~~~
我琴晚真係好驚~~
:naught ...


大宅

積分: 1065


1926#
發表於 08-12-13 16:16 |只看該作者
010 好多地方都有~

銅鑼灣利園道56號
鰂魚涌康怡廣場
尖咀漆咸道117號
海運地庫反斗城專櫃
彌敦道永安百貨4樓
太子道西193號
荃灣綠楊坊G23號
屯門市廣場2樓2039號
沙田橫壆街1-15號
葵芳新都會4樓403號
將軍澳新都城2期2樓2002號



原文章由 balllawball 於 08-12-12 18:31 發表



請問010係邊度呢?


大宅

積分: 1065


1927#
發表於 08-12-13 16:25 |只看該作者
Joeycmy, makfr, marie2008, 小仙, KT二少奶,

Thx so much~

總之, 所有mama都要小心d, slow motion !!
上上落落一定要扶實呀!!



原文章由 JOEYCMY 於 08-12-12 17:24 發表


你要小心呀,買張防滑膠墊可能好D架.


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1928#
發表於 08-12-13 16:40 |只看該作者
我d 貓由我老公負責挾住返肚在大腿, 我坐旁邊剪, 要踢都係踢我老公. 至於抱抱, 我係少抱左, 但都無法啦, 希望佢地唔好嬲啦

原文章由 snoopy0520 於 08-12-13 16:08 發表
因為佢地唔鍾意剪指甲,一剪就想走,所以老公驚佢地會整親我,或唔小心踢到個肚...

另外,佢地最鍾意响我個肚上睡覺,所以我都唔係好夠膽抱佢地,一抱就跳上來...

...


大宅

積分: 3344


1929#
發表於 08-12-13 18:44 |只看該作者
原文章由 chu_muimui 於 08-12-13 13:42 發表
其實我唸:用煮食用既olive oil係咪反而最純正, 最pure呢?
有無人試過?

唉~! 我琴晚係樓梯跌左落地!
個肚痛左一陣, 不過好彩無流血無流啡,
食左止痛藥,訓左一晚今日無事啦~~
好彩好彩好彩好彩~~~
我琴晚真係好驚~~
:naught ...



小心d 有冇去看下醫生?


大宅

積分: 1025


1930#
發表於 08-12-13 18:51 |只看該作者
chu_muimui :你真是要小心d了


大宅

積分: 2701


1931#
發表於 08-12-13 23:05 |只看該作者
Thanks

原文章由 caca06 於 08-12-13 10:16 發表
我全部都喺藥房買架,平好多


大宅

積分: 2701


1932#
發表於 08-12-13 23:09 |只看該作者
anyone do the oscar test yet?

I am now just week 11 .....should I go to do the test?

some people said it should be done during week 11-13

some said it should be in week 12-14...

Originally, I think week 12 will be the best then...but week 12 is Christmas ar....can't book my C+


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1933#
發表於 08-12-14 00:11 |只看該作者
原文章由 dennis_yuki 於 08-12-13 13:37 發表

真係好,我哋竟然係同1個月預產期.
妳記唔記得邊個係pigpig ar???唔知佢點呢?

係呀~
你今胎打算去邊度生呀?

我記得邊個pigpig..
我早兩日過去o個邊望個吓..
佢今個月失敗o左呀~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1934#
發表於 08-12-14 00:15 |只看該作者
原文章由 chu_muimui 於 08-12-13 13:42 發表
其實我唸:用煮食用既olive oil係咪反而最純正, 最pure呢?
有無人試過?

唉~! 我琴晚係樓梯跌左落地!
個肚痛左一陣, 不過好彩無流血無流啡,
食左止痛藥,訓左一晚今日無事啦~~
好彩好彩好彩好彩~~~
我琴晚真係好驚~~
:naught ...

我都要問過同樣問題,係咪用煮食用o既最好..
但答案係no..因為煮食用o既係100%純olive oil..
會好"lum" and 身體好難吸收的..
所以,市面搽身o既,都唔會係100%純olive oil的...

你真係要小心o的..
我以前個同事試過從巴士o既樓梯中跌落o黎..
當時佢個肚都有番咁上下大..
好彩最後冇事咋!

同埋,唔好亂食止痛藥呀!
頭三個月係會影響到bb o既器官發育的。


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1935#
發表於 08-12-14 00:17 |只看該作者
原文章由 OxOx 於 08-12-13 23:09 發表
anyone do the oscar test yet?

I am now just week 11 .....should I go to do the test?

some people said it should be done during week 11-13

some said it should be in week 12-14...

Originally, I thin ...

係呀~應該係11-13週做的..
我book o左威爾斯24/12下午做。

oscar 係要預早book o架..
你試下張智醫生睇下仲有冇得book ar...


大宅

積分: 1025


1936#
發表於 08-12-14 00:42 |只看該作者
我18號去東區做oscar 了,,到時再話俾大家知是點


複式洋房

積分: 110


1937#
發表於 08-12-14 10:34 |只看該作者
我book左威院做Oscar (HK$1,300),但私家話佢度做只要HK$1,100,平o的同埋方便o的.但其實係咪威院做會好o的?



原文章由 sheetaada 於 08-12-14 00:42 發表
我18號去東區做oscar 了,,到時再話俾大家知是點


男爵府

積分: 9332


1938#
發表於 08-12-14 11:28 |只看該作者
我都book左12月30日係威爾斯度做oscar, 佢地話晒都係做開呢樣野, 好似信心大d!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1939#
發表於 08-12-14 12:43 |只看該作者
原文章由 jomiwan 於 08-12-14 10:34 發表
我book左威院做Oscar (HK$1,300),但私家話佢度做只要HK$1,100,平o的同埋方便o的.但其實係咪威院做會好o的?

我睇o個個私家都係收$1200而已..
我問過佢個分別..
分別在於時間上o既差異o羅..
如果你係心急想知結果..
就直接去威爾斯做..可以2hrs 內知result..
如果o係私家做,就要隔日才知結果。


大宅

積分: 1288


1940#
發表於 08-12-14 13:11 |只看該作者
To caca06, snoopy0502, waffle, sheetaada, ChristieMing:

多謝關心!!!!
我個陣個心都離一離!!! 嚇得我~!!!
個晚食個d止痛藥係醫生開定既,
如果有流血, 流啡, 肚痛, 都可以食, 可防子宮收縮...
所以唔會對bb有影響既, 放心!

我琴晚都驚有事, 再打電話俾醫生,
佢聽完個情況, 話只要無流血or流啡都應該唔會有問題既,
我都放心好多啦!
多謝你地!

不過,我都真係得到教訓,嚇左兩日!
各位姐妹,小心為上,上落專心,扶實扶手呀!
距離安全既日子仲有d距離呀,真係小心小心!!


原文章由 waffle 於 08-12-13 16:05 發表
點解咁唔小心呀, 去檢查下好d wor


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo