跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14040


1921#
發表於 04-10-9 22:29 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Wendy,
haha seldom see you at this time wor

We went to the peak in this afternoon and very tired now~
妹妹1歲la~


伯爵府

積分: 16095


1922#
發表於 04-10-9 23:13 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

xxl:

祝忻忻早日康復.

至於bb嘆奶, 我無經驗, 因為owen細個都好快手食奶.


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1923#
發表於 04-10-10 02:05 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

吓! 點解lee幾晚5見m&amom 既?

all > 我resize過d相喇, 重post埋bbq d 細air野
請 便 !


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1924#
發表於 04-10-10 02:10 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7


我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1925#
發表於 04-10-10 02:20 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

又係時候要回報喇!

M = Miss , C = Cissy

m: 你叫咩名呀
c : 周詩雅
m: 你係米男仔呀
c: 我係女仔
m: 你玩呢樣係咩黎架
c : 車
m: 你係個籃搵架1樣既比我丫
c : 首先巢左5知咩再巢左架車
m: lee 架車係咩顏色
c : 紅色
m: 咁同你件3係米1樣顏色
c: 係 (備:佢件3係粉紅色)

跟住m去審第2個, c 跟埋去, 企係個小朋友隔離(阻住晒), m叫第2個小朋友擰個音樂盒, c 薛左埋去擰, 跟住5使講啦, 同場加插爭野玩, m5理(可能觀察梗), 當然敵不動我不動反正都衰左, 人地家長先埋去分開, but都分5開?-( , 我唯有+入戰場用力拉開c隻手, 粗魯的'私文'地抱c坐低.
跟住c走左去玩廚房, 隔左1陣果個m去左c樹1齊玩重有2個小朋友1齊,

m: 你想食乜野呀
c : 薯條
.........
m: 我想要個紅蘿蔔
c: (係眾食物中好快咁攞到)
.........
m: 不如你幫我濟番去air,
我睇5到, 遮住左, 淨見到c 轉身.

跟住第2個m帶左c 埋玩具台玩
m: 你件3咩顏色
c : 粉紅色
m: 嘩! 好靚喎, 粉紅色3襯白色褲白色鞋
c : ('吞'後笑, 電左老師1野)
.........
m: 你係到番學好5好呀
c : 好呀
m: 呢間幼稚園叫咩名
c: ?-(
m: 祟.....真......幼稚園
c : 祟真幼稚園
m: (摸下c 個頭比左個汽球c) 你講thank you 洗老師
c : thank you 洗老師
m: 你真係醒架遮, 你番學我教你好5好
c : 好

-----------------------------------------------------

c 果組有6個人, 我發覺有3個比較細冇乜點被問, 5知點解,
我同公安都覺得佢地3個係細仔/女, 可能5收但係咁2問下算, 但我又諗5會做到咁出面掛.


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1926#
發表於 04-10-10 02:23 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

m&amom > 嚇c人咩, 特然彈出黎, 你去左邊樹浦, 我要打報告嘛, 5係聽朝比人追剎 :mrgreen:


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1927#
發表於 04-10-10 02:37 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

琴日
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1928#
發表於 04-10-10 02:41 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

輔架生真係壞開有條路, 係呢, 手寫板整番未.
佢地d行為我都有做, but 只係o係bangkok至可以做 :mrgreen:


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1929#
發表於 04-10-10 02:51 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

今日老公終於整番好 :evil: 好似"蟻"契弟禁先肯整

我睇嫁妝唔係買,睇
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1930#
發表於 04-10-10 03:04 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

1x個, 冇spa, 試bra公安都呢晒her重spa, 冇買boots, 小著, 又肥呢, 都著5到熱褲/裙, 做女時就好鍾意著.

我天日去睇油塘同葵涌d居屋, 睇下正5正先


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1931#
發表於 04-10-10 03:13 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

唔係
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1932#
發表於 04-10-10 03:19 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

sorry 搭錯線tim, 護膚品?????? 我5係好浩, 求求其, 等'巢'皮.

我又搭下咀先........toky bbq cissy果2張靚相可5可以同我曬呀, 公安影d相都冇你咁正, thank you 先

都回報完畢喇!

[size=large]甜 夢 喇 !


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1933#
發表於 04-10-10 03:32 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

又5記得tim, 祟真16/10開放日, 4:30有專車去埋荔枝角間直資中學參觀, 你地有冇興趣, 可以自己去, 話明開放日嘛 :mrgreen:

all 公務員&家屬 > 校長話中學政府資助3k, 家長比1.8k, 咁我地重可5可以係果1.8k到claim, 係米雙重福利冇得claim.

安樂晒, 放低晒, 早抖 zzzzzzz


大宅

積分: 4153


1934#
發表於 04-10-10 15:13 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

cissy媽 > 冇野好講, 收硬!!


男爵府

積分: 5370


1935#
發表於 04-10-11 00:25 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

無上黎兩日如似miss左好多tim.

各方好友: 如你有Kitty磁貼以下年份請幫忙留給我好嗎, many thanks in advance: 84,85,86,88,92,93,96,97,02

cissy ma: 晒相, no problem la.

cissy ma/ 小BMom: 今次你地去旅行, 使唔使拎好多野?
因為Daddy呢兩天決定廿零號可能同我地去馬來西亞(同埋朋友去), 不過都要depends on 我請唔請到假 or 其他因素. 但未出發先煩惱, 因為Daddy好驚拎好多野呀!!!!

Michelle: Thanks for your info.

星期六開完家長會, 好開心, 晴晴既進步無論老師同其他家長都認同, 眼見老師影既相, 其他家長既說話, 加上我覺得老師好重視每個小朋友, 肯付出, 去秋季旅行都諮詢家長意見, 所以我好放心晴晴係呢間學校返學, 而自己亦放下不少心頭大石, 真係希望晴晴能真正喜歡這所學校.

:-D


伯爵府

積分: 16977


1936#
發表於 04-10-11 09:38 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

morning~


子爵府

積分: 14040


1937#
發表於 04-10-11 09:42 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Good morning~

M&A mom,
I'm not VIP of Wacol ah~

Today will be very busy~
妹妹1歲la~


子爵府

積分: 14786


1938#
發表於 04-10-11 09:48 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Morning :mrgreen:

得意媽: 報告好詳細播. 老實講, cissy咁正, 又醒, 真係去邊間都收


伯爵府

積分: 16977


1939#
發表於 04-10-11 09:57 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

高人,
交左功課,算妳啦~

照咁睇,應該收硬cissy啦~崇真係咪一條龍架?資助定私立?

toky,
每次都差不多,多數一個大


子爵府

積分: 13774


1940#
發表於 04-10-11 10:24 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

morning~~

報告下先~
zoe暫時上5到黎住喇~事關佢間衰公司,星期六果日,炒左佢呀 :evil: :evil: :evil:
開頭又話extend多1個月probation,原來係陰謀:evil:

各方好友,有工offer,話聲啦,5該~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo