跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13279

好媽媽勳章


1921#
發表於 09-2-25 10:42 |只看該作者
原帖由 MK2006 於 09-2-25 10:36 發表
b1/b2係咩?
cmm, 我本來想今朝去黃大仙, 今日係初一嘛,上一上網睇時辰, 要11點先係吉時, 結果咪冇去到囉


好似係 business 同 travel 囉....
有 d 得 b1 架咋...

我冇理到果 d 時辰呀...話去就去...hehe


伯爵府

積分: 17387

醒目開學勳章


1922#
發表於 09-2-25 10:49 |只看該作者
要睇架, 有年我同阿妹check哂所有嘢先去(包括抄低下下籤number, hehe..), 全部都係好籤. 唔好時辰去求到下下籤機會大好多.
cmm舊公司係美國都有公司, 更係易申請啦.
原帖由 cmmcbb 於 09-2-25 10:42 發表
好似係 business 同 travel 囉....
有 d 得 b1 架咋...

我冇理到果 d 時辰呀...話去就去...hehe


子爵府

積分: 13279

好媽媽勳章


1923#
發表於 09-2-25 10:53 |只看該作者
原帖由 MK2006 於 09-2-25 10:49 發表
要睇架, 有年我同阿妹check哂所有嘢先去(包括抄低下下籤number, hehe..), 全部都係好籤. 唔好時辰去求到下下籤機會大好多.
cmm舊公司係美國都有公司, 更係易申請啦.
...


咦...我上次去係兇喎....哈哈哈哈
咪又係求到支唔錯o既~
個人果年好定唔好已經注定左喇,唔關幾時去問o既...
當然...就到吉時就最好啦...

果間美國公司細到豆閏喎~可能係 911 之前 apply 會易 d 姐


子爵府

積分: 13279

好媽媽勳章


1924#
發表於 09-2-25 10:54 |只看該作者
去 blog 睇 hannah 個嘆樣丫


伯爵府

積分: 17387

醒目開學勳章


1925#
發表於 09-2-25 10:58 |只看該作者
唉~ 你唔係唔知我地有幾黑先得架, 如果唔係有東東沖喜...仲衰添, 我怕咗
豆腐潤都係一間有註冊公司嘛, 起碼check老細名都一樣係易d架
原帖由 cmmcbb 於 09-2-25 10:53 發表
咦...我上次去係兇喎....哈哈哈哈
咪又係求到支唔錯o既~
個人果年好定唔好已經注定左喇,唔關幾時去問o既...
當然...就到吉時就最好啦...
果間美國公司細到豆閏喎~可能係 911 之前 apply 會易 d 姐 ...


伯爵府

積分: 16090


1926#
發表於 09-2-25 10:59 |只看該作者
原帖由 cmmcbb 於 09-2-25 10:41 發表


我老闆成家人都移民左去 rhode island,佢三個仔女都係博士黎架...好勁!咁美國又有公司o既,唔係 d 咩大公司,我去 apply 果時都拎埋銀行o既 endorsement 去架,可能因為咁所以咁快手喇!不過我遞 form 果時冇人問我野,我冇講 ...

美國d airlines 都係..差dd 咁喇..cx 既..就一dd 囉. 有d 都麻麻地...但有時有d 就好好人...我唔食飛機餐嘛...有次個crew 見我同細佬都唔食飛機餐..就送左盒朱古力比我地食..


伯爵府

積分: 16090


1927#
發表於 09-2-25 11:01 |只看該作者
原帖由 MK2006 於 09-2-25 10:58 發表
唉~ 你唔係唔知我地有幾黑先得架, 如果唔係有東東沖喜...仲衰添, 我怕咗
豆腐潤都係一間有註冊公司嘛, 起碼check老細名都一樣係易d架

你咪講得咁恐怖喇。。。你有幾黑呀?


伯爵府

積分: 17387

醒目開學勳章


1928#
發表於 09-2-25 11:12 |只看該作者
我講62走咗傘, 62病時, 我同c6開始嘈架啦...咩都嘈一餐, 我直頭同佢講唔係我收咗火, 一定同佢離婚. 家下都有嘈架, 少咗d之嘛
原帖由 CLK-MB 於 09-2-25 11:01 發表
你咪講得咁恐怖喇。。。你有幾黑呀?


伯爵府

積分: 16090


1929#
發表於 09-2-25 11:16 |只看該作者
原帖由 MK2006 於 09-2-25 11:12 發表
我講62走咗傘, 62病時, 我同c6開始嘈架啦...咩都嘈一餐, 我直頭同佢講唔係我收咗火, 一定同佢離婚. 家下都有嘈架, 少咗d之嘛

咁嘈就幾對夫婦都有架喇..我覺得係有左小朋友之後..多左野嘈囉...


伯爵府

積分: 17387

醒目開學勳章


1930#
發表於 09-2-25 11:22 |只看該作者
為阿東嘈係有, 但我果時一出聲講"你阿媽.." 未講完已經比人鬧囉. 佢一發脾氣就話自己死老豆, 果個唔係我老豆, 我唔明, 仲叫我試下死老豆, 你話火都黎埋, 又唔鬧得佢喎, 激到我~
原帖由 CLK-MB 於 09-2-25 11:16 發表
咁嘈就幾對夫婦都有架喇..我覺得係有左小朋友之後..多左野嘈囉...


子爵府

積分: 13279

好媽媽勳章


1931#
發表於 09-2-25 11:30 |只看該作者
原帖由 MK2006 於 09-2-25 11:22 發表
為阿東嘈係有, 但我果時一出聲講"你阿媽.." 未講完已經比人鬧囉. 佢一發脾氣就話自己死老豆, 果個唔係我老豆, 我唔明, 仲叫我試下死老豆, 你話火都黎埋, 又唔鬧得佢喎, 激到我~
...


又真係幾激氣o既...
我都耐唔耐同老公嘈,我都比以前收左少少火架喇...不過都仲會叫離婚架!佢咩都唔理果時係最嬲架!我已經多野做,日日冇停手,其實真係好攰架....佢都唔體諒下幫下手....好辛苦架麻!


伯爵府

積分: 16090


1932#
發表於 09-2-25 11:43 |只看該作者
原帖由 cmmcbb 於 09-2-25 11:30 發表


又真係幾激氣o既...
我都耐唔耐同老公嘈,我都比以前收左少少火架喇...不過都仲會叫離婚架!佢咩都唔理果時係最嬲架!我已經多野做,日日冇停手,其實真係好攰架....佢都唔體諒下幫下手....好辛苦架麻! ...

我D 火反宜係大左..哈哈..可能以前有工返..依家無喇..成日係屋企..真係會悶D..所以好少事都會嘈下囉. 同埋, 佢阿媽一問長問短呢..我就燥架喇...一講呢..佢就叫我就下佢阿媽..


伯爵府

積分: 17387

醒目開學勳章


1933#
發表於 09-2-25 11:47 |只看該作者
噚日收工我咪去護協買餅既, 佢自己打比我問洗唔洗陪我去, 咁梗係好啦, 幫手攞下嘢都好(雖然唔重), 佢快過我到,係街口睇人抄牌睇到好開心, 我一到就拿拿林上去買嘢, 買完就走, 佢全程唔知企係到做物....跟住我話搭地鐡走, 佢就話搭地鐡走就一早唔好叫佢陪我喎, 等佢自己返屋企先, 跟住又話自己喉嚨痛唔舒服(扁桃腺發炎先真).....去到油麻地又比個女人搶佢個位(我坐低先, 佢跟我仲有兩個位既, 個女人搶住要坐我隔離....係專特既), 心情更加差... 佢發脾氣坐我對面, 我咪叫c6比袋餅我放係背囊到, 個女人先醒水, 坐過隔離比個位c6, c6咪坐返我隔離囉, c6一坐低, 個女人即刻起身去坐c6個位....有病.
原帖由 cmmcbb 於 09-2-25 11:30 發表
又真係幾激氣o既...
我都耐唔耐同老公嘈,我都比以前收左少少火架喇...不過都仲會叫離婚架!佢咩都唔理果時係最嬲架!我已經多野做,日日冇停手,其實真係好攰架....佢都唔體諒下幫下手....好辛苦架麻! ...


伯爵府

積分: 17387

醒目開學勳章


1934#
發表於 09-2-25 11:49 |只看該作者
你自己湊女火大唔出奇, 就99...邊個就我地丫..
原帖由 CLK-MB 於 09-2-25 11:43 發表
我D 火反宜係大左..哈哈..可能以前有工返..依家無喇..成日係屋企..真係會悶D..所以好少事都會嘈下囉. 同埋, 佢阿媽一問長問短呢..我就燥架喇...一講呢..佢就叫我就下佢阿媽.. ...


公爵府

積分: 27408

醒目開學勳章 畀面勳章


1935#
發表於 09-2-25 11:53 |只看該作者
我都冇HONEYMOON我又係唔like旅行

執e樣執果樣好叉煩

所以我可以湊彥仔彥妹返大陸真係好極限了

原帖由 cmmcbb 於 09-2-25 10:19 發表
我同老公結婚冇去 honeymoon 呀,我連生日呀、結婚周年都冇話要慶祝果 d o既....係今年唔知痴左邊條根~

我自己對日本冇乜興趣架,係有左 hannah 出現,發覺好多野都係日本野黎,我先想去下咋!

美國我就去過好多次喇,同埋我係 ...


伯爵府

積分: 16090


1936#
發表於 09-2-25 11:59 |只看該作者
原帖由 MK2006 於 09-2-25 11:49 發表
你自己湊女火大唔出奇, 就99...邊個就我地丫..

咪係囉..邊個就我地先得架..依家湊女真係湊到人都癲呀..有時自己都唔記得要做咩...D 野放係邊又唔記得..


公爵府

積分: 27408

醒目開學勳章 畀面勳章


1937#
發表於 09-2-25 12:02 |只看該作者
係架 , 我而家有2個鬼咁多野做

佢係home唔做野我去完街都要我做哂

昨晚去完街回家10點左右

同彥仔沖涼c6就陪彥仔訓一訓自己訓埋彥妹唔洗湊

好啦我睇到差不多時間咪抱彥妹入房比佢啦

之後我就洗衫煲水自己沖涼執玩具收衫摺衫

全程一路做就一路喊囉 ~ 你地話我係唔係有病呀

今朝見到c6都有d嬲

好憎佢咁懶因為見到個廳d櫈背就係佢d褸同裇衫

點解可以咁冇手尾 ~ 真係好激氣

原帖由 CLK-MB 於 09-2-25 11:16 發表

咁嘈就幾對夫婦都有架喇..我覺得係有左小朋友之後..多左野嘈囉...


子爵府

積分: 13279

好媽媽勳章


1938#
發表於 09-2-25 12:07 |只看該作者
咦....我諗如果我 full time 湊囡可能會冇咁火囉~

唔知 amy 湊兩個又係點呢?

mk, 你老公分明係唔想咁早返屋企想去街啦...點知你買完野就走....咪唔高興囉


伯爵府

積分: 16090


1939#
發表於 09-2-25 12:07 |只看該作者
原帖由 彥仔媽媽 於 09-2-25 12:02 發表
係架 , 我而家有2個鬼咁多野做

佢係home唔做野我去完街都要我做哂

昨晚去完街回家10點左右

同彥仔沖涼c6就陪彥仔訓一訓自己訓埋彥妹唔洗湊

好啦我睇到差不多時間咪抱彥妹入房比佢啦

之後我就洗衫煲水自己沖涼執 ...

唉..你又唔好喊...D 男人通常都係咁架喇..
我果個..成日話阿囡剩係痴我囉...我咪話你估佢傻架..成日對住我..唔痴我痴邊個喎..
所以, 有時夜晚我專登唔理佢兩個..等佢兩個自己'玩' ..唔係一陣又話個囡唔要佢呀..


子爵府

積分: 13279

好媽媽勳章


1940#
發表於 09-2-25 12:09 |只看該作者
原帖由 彥仔媽媽 於 09-2-25 12:02 發表
係架 , 我而家有2個鬼咁多野做

佢係home唔做野我去完街都要我做哂

昨晚去完街回家10點左右

同彥仔沖涼c6就陪彥仔訓一訓自己訓埋彥妹唔洗湊

好啦我睇到差不多時間咪抱彥妹入房比佢啦

之後我就洗衫煲水自己沖涼執 ...


哩 d 係佢亞媽教成咁o既....你第時教太子同公主就唔好咁樣呀!

我平日好少去街架...就係唔想好似你咁

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo