懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


1921#
發表於 09-5-5 12:20 |只看該作者
原帖由 callist_b 於 5-5-2009 11:40 發表
我都係怕得個吉, 到時又"SIDE"錢, 又擔心, 所以本來BOOK左8W照, 但到最後都冇照到. 而家等緊5月18日(11W)係政府照, 到時11W, 乜都照倒啦~




點解你咁快可以晌政府照0既..我要去到8月21先有得照呀.,.到時都22WK架喇...
請不要點評我,謝謝!


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


1922#
發表於 09-5-5 12:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


1923#
發表於 09-5-5 12:23 |只看該作者
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 12:17 發表
我都無登記政府,我家姐話如果諗住係私家就唔洗登記。政府要等太耐

你哋係咪第一個?

我今胎係第2胎。
第一胎我就私家政府2邊一齊睇。
本來一直諗住去私家生,但到最後,因為嘔得好犀利,要提前一個月入院吊鹽水,所以最後都去左政府生。
當年瑪麗醫院既服務好好,照顧初生BB既經驗好好,所以,我覺得感覺唔錯ga。
而且,有時諗深一層,如果BB出世時,有咩事既話,都係由政府醫院提供醫療會比較化算。

[ 本帖最後由 pigpig 於 09-5-5 12:26 編輯 ]
My Two Princess


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


1924#
發表於 09-5-5 12:24 |只看該作者
原帖由 cincin_ko 於 09-5-5 12:22 發表


係咪突然間心情down ar?? 我有時都會ga~ 仲會唸BB的事唸到好灰~~
做一些令自己開心的事la!

我係覺得個人唔舒服,好肚餓,但又唔知想食咩,我已經俾自己鐘意食咩就去食,但都無用

My Two Princess


大宅

積分: 3935

好媽媽勳章


1925#
發表於 09-5-5 12:30 |只看該作者
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 12:17 發表
我都無登記政府,我家姐話如果諗住係私家就唔洗登記。政府要等太耐

你哋係咪第一個?


我係第1胎呀~~
政府排產檢都真係耐架, 我4月底排, 都排到7月2日先第一次check, 所以至需要政府私家2邊睇..
如果你諗住私家生,當然唔駛登記啦~ 但都好full,所以要早啲決定喇~


大宅

積分: 3935

好媽媽勳章


1926#
發表於 09-5-5 12:32 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-5 12:24 發表

我係覺得個人唔舒服,好肚餓,但又唔知想食咩,我已經俾自己鐘意食咩就去食,但都無用


咁樣好辛苦喎~~ 你要休息多啲呀...瞓喺床度會唔會好啲呀?


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


1927#
發表於 09-5-5 12:40 |只看該作者
我要去接囡囡放學啦....
有時間再同大家傾呀
My Two Princess


別墅

積分: 699


1928#
發表於 09-5-5 12:55 |只看該作者
我會係政府度順產, 因為順產會復元得快D同埋可以SAVE返D錢買野俾呀B~
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 12:08 發表
多謝 callist_b and naritawong 。大家都要一齊努力。有好多嘢諗住陀穩之後再諗。

你哋多數去私家定政府生? 醫生問我浸會定法國, 實左係no idea.


別墅

積分: 699


1929#
發表於 09-5-5 13:00 |只看該作者
我一CHECK倒有左(4W)就立即去左排母嬰健康院, 而第一次產檢已經做左(6W時), 之後佢就俾左張紙我11W時去醫院照(唔知2D定3D), 而係12W我將會係C+照OSCAR, 同日亦做第二次產檢。
其實我都覺得OK快呀, 可能因為我早排掛~

原帖由 gilkathy 於 09-5-5 12:20 發表




點解你咁快可以晌政府照0既..我要去到8月21先有得照呀.,.到時都22WK架喇...


別墅

積分: 599


1930#
發表於 09-5-5 13:01 |只看該作者
我有時都会覺得悶悶不樂。

依家又口淡淡,都唔知食乜好。我本身好容易肚痛,依家都会肚疴。我都驚影響小b


大宅

積分: 2338


1931#
發表於 09-5-5 13:05 |只看該作者
第一次流鮮深紅的血, 喊左好耐... 醫生話尋日先照完, 又食緊安胎藥, 冇野可以做到, 真係好擔心...


別墅

積分: 599


1932#
發表於 09-5-5 13:10 |只看該作者
callist,

你噤快就决定順產。睇人哋講陣痛都好恐怖


別墅

積分: 599


1933#
發表於 09-5-5 13:12 |只看該作者
原帖由 Yoio 於 09-5-5 13:05 發表
第一次流鮮深紅的血, 喊左好耐... 醫生話尋日先照完, 又食緊安胎藥, 冇野可以做到, 真係好擔心...


小心啲 and 休息多啲。


大宅

積分: 2338


1934#
發表於 09-5-5 13:16 |只看該作者
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 13:12 發表


小心啲 and 休息多啲。


突然覺得bb好脆弱.....


子爵府

積分: 14166


1935#
發表於 09-5-5 13:26 |只看該作者
原帖由 fifymiu 於 09-5-5 11:33 發表



QQ70,
請問邊度有小包北海道鮮奶買呢? 我剩係見到1升裝的北海道鮮奶咋...............


我住果區有間專賣日本野食架, 淨係見到佢有, lor ! 我知惠康都有大包買, 但大包一開左就要放入雪櫃, 我唔想飲凍野, 要次次整暖飲好麻煩, 而家方便哂 !


子爵府

積分: 14166


1936#
發表於 09-5-5 13:29 |只看該作者
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 11:38 發表
Hello, 大家好!
我上個礼拜四發現bingo, 即係做埋檢查。我last M is March 16th, 医生話個size 細咗一星期,(today is 5 weeks + 1day)
下個礼拜再check。都可能係聖誕寶寶

知道bingo 咗之係好開心但又覺得 ...


真係幾大壓力架 ! 老公都係咁講, 好彩呢度可以同 bk sis 呻下咋 !

加上次亞 b 可以無聲無色情況下停止生長, 更加怕 "案件重演" ! 我仲好記得上次, 每次照 u/s 都好驚架 !


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


1937#
發表於 09-5-5 13:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14166


1938#
發表於 09-5-5 13:32 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-5 12:19 發表
大家好嗎?
今日我又係苦悶既一天,成日都唔多舒服,個人好悶,好彩今日無嘔過,但總之就唔多舒服甘囉.... 好辛苦呢!
希望呢D日子快D過去呀!
連上網我都無心機上呀....點算好呢? ...


你唔好咁喇, 開心d , cheers !
亞b 都乖d 架 !


子爵府

積分: 14166


1939#
發表於 09-5-5 13:36 |只看該作者
原帖由 Yoio 於 09-5-5 13:16 發表


突然覺得bb好脆弱.....


你多d 休息喇, 唔好諗 d 唔好o既野, 亞 b 會無事架, 你頂努力, 加油呀 ! 記得要訓床, 咩都唔好攪喇 ! 只可以食 & 訓, 乖乖地做隻豬豬呀 !


別墅

積分: 599


1940#
發表於 09-5-5 13:37 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 13:26 發表


我住果區有間專賣日本野食架, 淨係見到佢有, lor ! 我知惠康都有大包買, 但大包一開左就要放入雪櫃, 我唔想飲凍野, 要次次整暖飲好麻煩, 而家方便哂 ! ...


吉之島都有細包賣

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo