跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18746


1921#
發表於 04-12-9 20:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本,
係呀,我地同一間架,都係mos呀....姑娘唔鬧,仲叫我自己黎添呀,輕左先同佢講,重左就走得


複式洋房

積分: 177


1922#
發表於 04-12-9 20:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

All...Bye Bye喇 開飯喇


伯爵府

積分: 18746


1923#
發表於 04-12-9 20:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
唔粗!
我想講Joe奶奶:妖...
Joe老公:頂....

辛苦Joe你亞媽,為你唔開心!

我都想咁講,不過草本講左先


男爵府

積分: 7640


1924#
發表於 04-12-9 20:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

成日聽聽埋埋Joe講佢奶奶d黑人憎既野, 真係好鬼激氣架!!
唔粗d都唔得啦!


伯爵府

積分: 18746


1925#
發表於 04-12-9 20:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
100.4先叫燒呀 係唔偽著得太多衫呀?

我隻大豬今日又去左探靚仔醫生呀 勁流鼻水,又勁咳,勁打黑痴......唉...煩c人呀,,佢仲要向住亞女咳喎 :evil: :evil: :evil:


子爵府

積分: 12555


1926#
發表於 04-12-9 20:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬 ma,
唔係呀!兩件喳喎! ?-(

你係咪有體溫對照表呀?可唔可以PM俾我?

[email protected]
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 7640


1927#
發表於 04-12-9 20:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

奀豬mami,

你囡囡對你都幾好喎! 你半夜都係起一次身咋!
我半夜多數要餵佢兩次, 但係佢次次都係食得10mins.

奀豬mami~~ 寫道:
chun ma,
我套睡衣係西田買呀,二百幾,質地好正...

我個女晚晚12點飲一次,3點一次,之後8-9點一次囉....咁叫唔叫介左半夜奶呀????? ?-( ?-(


侯爵府

積分: 24274


1928#
發表於 04-12-9 20:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

茵:
咁自助式呀!
奀豬mami~~ 寫道:
姑娘唔鬧,仲叫我自己黎添呀,輕左先同佢講,重左就走得


伯爵府

積分: 18746


1929#
發表於 04-12-9 20:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
一陣轉台send比你

chun ma,
亞女可能知亞哥以前蝦得我勁呀...所以宜家對我好d囉 :lol: :lol:


侯爵府

積分: 24274


1930#
發表於 04-12-9 20:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

駿媽:
如果可以correct到駿駿對腳,
貴d都值既!!
不過真係好common,唔好咁驚啦!!


伯爵府

積分: 18746


1931#
發表於 04-12-9 20:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本,
係呀...幾好呀...自己開著個磅自己磅,又唔駛除3,我以前去荃灣個間就唔係咁架,自己入左間房,都比亞姐話呀
kyleung 寫道:
茵:
咁自助式呀!
[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
姑娘唔鬧,仲叫我自己黎添呀,輕左先同佢講,重左就走得
[/quote]


伯爵府

積分: 18746


1932#
發表於 04-12-9 20:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
收貓 :wink:


男爵府

積分: 6998


1933#
發表於 04-12-9 21:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol...我都未試過影阿b出浴照,張相係我特登包到佢成個印度西施咁影,貪得意!
該用戶已被刪除

1934#
發表於 04-12-9 22:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1221


1935#
發表於 04-12-9 22:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

wendycychan 寫道:
[quote]
kyleung 寫道:
Dear all Mami~
(2) 你地隻B訓覺時嘈唔嘈呀?唔係鼻塞傷風那種嘈,係佢自己e e unk unk 咁叫.
我隻仔一伸懶腰就好大聲叫,成日都比佢嘈醒!

我隻女係食奶果陣好嘈, 好似條氣管好唔順咁, d聲似小'mor'怪d叫聲咁, 都唔知洗唔洗睇e生呢 ?-( ?-(
仲有, 你地隻b有冇成日打c egg架 ?-( ?-( [/quote]

Wendy,
你講既情況我BB都有,初初聽佢 e e unk unk 以為佢醒左要食奶,但睇佢又未訓醒。
我隻b成日打c egg(以前係肚入面佗時都係 :mrgreen: ),醫生話好正常,不過我就好心痛。姑娘教一係俾d水佢飲(不過我隻b食人奶唔慣飲水),一係就整喊佢。真係有用,但較殘忍。


大宅

積分: 1221


1936#
發表於 04-12-9 22:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

今晚bb喊時俾佢試奶咀,佢一含住就好似食緊人奶咁,個咀仔係咁啜。初初覺得有d搞笑,但睇睇下個心好痛,佢好似好想食奶,但我地俾左個假既佢。於是立即整番出黎,同餵佢食奶,見佢啜番我個乳頭,我個心先好過d。
該用戶已被刪除

1937#
發表於 04-12-9 22:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

1938#
發表於 04-12-9 22:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12555


1939#
發表於 04-12-9 23:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma,
收到!唔該晒!
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1940#
發表於 04-12-9 23:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita老公(^_^)梓希爸爸,
唔好餵住好喎,自己身體緊要,萬一繼續病咪唔好囉,身體要緊呀!好返至餵啦,多D休息先!

rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
多謝咁多位媽媽關心rita. 佢今日好番好多. 不過佢話唔知係唔係食咗啲藥攪到佢今日冇奶, 話打算唔繼續食啲藥.............唉! 我老婆就係一個咁hard neck的人........
[size=small]My little baby Vivian !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo