自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4605


1921#
發表於 09-7-23 15:00 |只看該作者
原帖由 yenho 於 09-7-23 14:54 發表
唔使佢教呀?!

咪係 ... 咁搞笑要教埋 ~
我個姑娘淨係話: $1/12個好抵用架 !!!!!


子爵府

積分: 10818


1922#
發表於 09-7-23 15:00 |只看該作者
知你經驗豐富啦
原帖由 123!@# 於 09-7-23 14:59 發表


我覺得有d人真係唔識喎.
例如 : 會用2個套, 以為會安全d,
有d會帶得唔夠入, 求咩其咁帶,
呢d都會令到失去安全性架.
我叫祉延, 係2004年4月18日出世啦~~2004年8月10日, 我第一次識反身啦!! 2004年12月25日, 我識坐啦!!2005年9月1日, 我有16 隻牙啦!!
18/4/04 2.675kgs 29/7/04 5.5 kgs 61cm23/1/05 9.55 kgs 70 cm28/3/05 10 kgs 72 cm6/5/05 10 kgs 74 cm26/10/05 11.1 kgs 79 cm


子爵府

積分: 10818


1923#
發表於 09-7-23 15:02 |只看該作者
c6夾係中間, 有時都好難做架! 唔搬得不如換鎖, 等佢無得自出自入啦~
原帖由 short 於 09-7-23 14:59 發表



99同層樓已經做左姑奶層樓既擔保, 如果要賣係要經銀行, 同埋賣出之後要將60%既錢放番去姑奶層樓度0架,我都知對99仁慈, 即係對自己殘忍, 但無奈c6吾肯搬 ...
我叫祉延, 係2004年4月18日出世啦~~2004年8月10日, 我第一次識反身啦!! 2004年12月25日, 我識坐啦!!2005年9月1日, 我有16 隻牙啦!!
18/4/04 2.675kgs 29/7/04 5.5 kgs 61cm23/1/05 9.55 kgs 70 cm28/3/05 10 kgs 72 cm6/5/05 10 kgs 74 cm26/10/05 11.1 kgs 79 cm


伯爵府

積分: 16607


1924#
發表於 09-7-23 15:03 |只看該作者
原帖由 short 於 09-7-23 14:59 發表



99同層樓已經做左姑奶層樓既擔保, 如果要賣係要經銀行, 同埋賣出之後要將60%既錢放番去姑奶層樓度0架,我都知對99仁慈, 即係對自己殘忍, 但無奈c6吾肯搬 ...


我覺得你真係可以用呀囡為前題囉.
唔通呀囡11歲, 12歲, 或者到18歲, 都仲係同你地2公婆 "媽鋪" 咩???


大宅

積分: 2440


1925#
發表於 09-7-23 15:04 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-7-23 14:59 發表


我覺得有d人真係唔識喎.
例如 : 會用2個套, 以為會安全d,
有d會帶得唔夠入, 求咩其咁帶,
呢d都會令到失去安全性架.





識用都會BINGO喇, 我咪係例子0羅, 剛剛小產完兩個月, 跟住又有左, 姑娘話係會有呢D發生嫁


男爵府

積分: 8032


1926#
發表於 09-7-23 15:06 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-7-23 14:50 發表


咁我知佢地都係用 "杜xc" 既.
同埋有著數, 佢地會話我知架.


傻婆..黎d著數..e+無你份架!!點講你知呀


子爵府

積分: 10818


1927#
發表於 09-7-23 15:08 |只看該作者
你用邊隻牌子? 我聽人朋友講, 佢同佢幾個朋友用杜x c金色超簿果隻用左都中
原帖由 short 於 09-7-23 15:04 發表





識用都會BINGO喇, 我咪係例子0羅, 剛剛小產完兩個月, 跟住又有左, 姑娘話係會有呢D發生嫁
我叫祉延, 係2004年4月18日出世啦~~2004年8月10日, 我第一次識反身啦!! 2004年12月25日, 我識坐啦!!2005年9月1日, 我有16 隻牙啦!!
18/4/04 2.675kgs 29/7/04 5.5 kgs 61cm23/1/05 9.55 kgs 70 cm28/3/05 10 kgs 72 cm6/5/05 10 kgs 74 cm26/10/05 11.1 kgs 79 cm


男爵府

積分: 9038


1928#
發表於 09-7-23 15:08 |只看該作者
係囉~
唔好講只係你兩公婆唔方便吖,
個女一日一日大,
佢都要有自己ga空間架.
原帖由 123!@# 於 09-7-23 15:03 發表


我覺得你真係可以用呀囡為前題囉.
唔通呀囡11歲, 12歲, 或者到18歲, 都仲係同你地2公婆 "媽鋪" 咩???


子爵府

積分: 10818


1929#
發表於 09-7-23 15:09 |只看該作者
要生過先比買架?
原帖由 PINK0717 於 09-7-23 15:06 發表


傻婆..黎d著數..e+無你份架!!點講你知呀
我叫祉延, 係2004年4月18日出世啦~~2004年8月10日, 我第一次識反身啦!! 2004年12月25日, 我識坐啦!!2005年9月1日, 我有16 隻牙啦!!
18/4/04 2.675kgs 29/7/04 5.5 kgs 61cm23/1/05 9.55 kgs 70 cm28/3/05 10 kgs 72 cm6/5/05 10 kgs 74 cm26/10/05 11.1 kgs 79 cm


伯爵府

積分: 16607


1930#
發表於 09-7-23 15:10 |只看該作者
原帖由 yenho 於 09-7-23 15:08 發表
你用邊隻牌子? 我聽人朋友講, 佢同佢幾個朋友用杜x c金色超簿果隻用左都中


又唔見我中既????


子爵府

積分: 10818


1931#
發表於 09-7-23 15:11 |只看該作者
我唸佢老公係最好咩都唔好煩, 咩都求其就算, 未到最緊要都最好唔好變既人. 咁佢個女而家未到18歲, 未使要自己空間, 佢就唔理住囉~
原帖由 好好笑 於 09-7-23 15:08 發表
係囉~
唔好講只係你兩公婆唔方便吖,
個女一日一日大,
佢都要有自己ga空間架.
我叫祉延, 係2004年4月18日出世啦~~2004年8月10日, 我第一次識反身啦!! 2004年12月25日, 我識坐啦!!2005年9月1日, 我有16 隻牙啦!!
18/4/04 2.675kgs 29/7/04 5.5 kgs 61cm23/1/05 9.55 kgs 70 cm28/3/05 10 kgs 72 cm6/5/05 10 kgs 74 cm26/10/05 11.1 kgs 79 cm


男爵府

積分: 8032


1932#
發表於 09-7-23 15:11 |只看該作者
原帖由 short 於 09-7-23 14:59 發表



99同層樓已經做左姑奶層樓既擔保, 如果要賣係要經銀行, 同埋賣出之後要將60%既錢放番去姑奶層樓度0架,我都知對99仁慈, 即係對自己殘忍, 但無奈c6吾肯搬 ...


黎個絕對明白..所以你更加要找一個令自己c服既方法~~


大宅

積分: 2440


1933#
發表於 09-7-23 15:12 |只看該作者
原帖由 yenho 於 09-7-23 15:08 發表
你用邊隻牌子? 我聽人朋友講, 佢同佢幾個朋友用杜x c金色超簿果隻用左都中



就係呢隻


大宅

積分: 2440


1934#
發表於 09-7-23 15:14 |只看該作者
原帖由 yenho 於 09-7-23 15:11 發表
我唸佢老公係最好咩都唔好煩, 咩都求其就算, 未到最緊要都最好唔好變既人. 咁佢個女而家未到18歲, 未使要自己空間, 佢就唔理住囉~



你講得好0岩!


男爵府

積分: 8032


1935#
發表於 09-7-23 15:14 |只看該作者
原帖由 yenho 於 09-7-23 15:09 發表
要生過先比買架?


通常係產後檢查時問你要唔要..禁佢都未去到黎個街段~~

如果佢想叫買平d....就唯有去+計會

不過去得+計會..不如自己買...


子爵府

積分: 10818


1936#
發表於 09-7-23 15:14 |只看該作者
每晚你c6幾點番到屋企架? 你5.30pm 番到去, 攞支針快手d 拮幾下d 套趕唔趕得切? 唔好拮咁多個喎, 唔係拮完個套好似花洒咁就實知係你!
原帖由 123!@# 於 09-7-23 15:10 發表


又唔見我中既????
我叫祉延, 係2004年4月18日出世啦~~2004年8月10日, 我第一次識反身啦!! 2004年12月25日, 我識坐啦!!2005年9月1日, 我有16 隻牙啦!!
18/4/04 2.675kgs 29/7/04 5.5 kgs 61cm23/1/05 9.55 kgs 70 cm28/3/05 10 kgs 72 cm6/5/05 10 kgs 74 cm26/10/05 11.1 kgs 79 cm


男爵府

積分: 9038


1937#
發表於 09-7-23 15:17 |只看該作者
其實唔係真係到18歲先比空間佢架,
佢開始大,
就有自己ga 思想,
佢個女都8歲啦,
女孩子此終自己有間房會好d ga.
原帖由 yenho 於 09-7-23 15:11 發表
我唸佢老公係最好咩都唔好煩, 咩都求其就算, 未到最緊要都最好唔好變既人. 咁佢個女而家未到18歲, 未使要自己空間, 佢就唔理住囉~


大宅

積分: 4605


1938#
發表於 09-7-23 15:20 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-7-23 15:10 發表


又唔見我中既????

你好想中咩 ????
我都用過金色, 冇事噃 ~


大宅

積分: 2440


1939#
發表於 09-7-23 15:21 |只看該作者
亞姐要抹電腦, 陣間再傾


男爵府

積分: 9038


1940#
發表於 09-7-23 15:22 |只看該作者
佢緊係想啦~
原帖由 patajojo 於 09-7-23 15:20 發表

你好想中咩 ????
我都用過金色, 冇事噃 ~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo