跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6495


1921#
發表於 05-2-16 11:19 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

chris, kitty,

飲勝


男爵府

積分: 6426


1922#
發表於 05-2-16 11:20 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

all,

你哋上bk有冇慢到嘔呀~
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


大宅

積分: 4504


1923#
發表於 05-2-16 11:24 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor,

我估"england...."係咪="萬聯"呀? ?-(
我估下咋!


大宅

積分: 1327


1924#
發表於 05-2-16 11:25 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor

我hubby都係球迷, 一到sat, sun佢就忙於睇波, 但係儲呢d佢又無興趣
成set好似220張bor
duke1208 寫道:
sams,

都算係啦, 佢鐘意football ma, 我諗住 儲1 set俾佢law.


大宅

積分: 4504


1925#
發表於 05-2-16 11:26 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

chris,

無bor! 會唔會你第一日開日, 個靈魂未返到公司, 所以係個人慢到嘔呀?


男爵府

積分: 6426


1926#
發表於 05-2-16 11:27 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva,

彰彰左手挾住個金元寶, 右手拎住個中國式搖鼓, 係佢太婆買比佢玩, 不過佢玩玩吓倒轉嚟拎 ?-(
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


大宅

積分: 1327


1927#
發表於 05-2-16 11:28 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

chris

無wor, 但係轉page經常miss左d msg, 唔知部腦有問題or bk有問題
CJBaby 寫道:
all,

你哋上bk有冇慢到嘔呀~


男爵府

積分: 6495


1928#
發表於 05-2-16 11:28 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

瑜媽

england premier league = 英國超級聯賽. 而萬聯係其中1支聯賽球隊. 你估中左1部份啦


男爵府

積分: 6495


1929#
發表於 05-2-16 11:29 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

CHRIS, KITTY,

無BOR.

kittyng 寫道:
chris

無wor, 但係轉page經常miss左d msg, 唔知部腦有問題or bk有問題
[quote]
CJBaby 寫道:
all,

你哋上bk有冇慢到嘔呀~
[/quote]


男爵府

積分: 6426


1930#
發表於 05-2-16 11:30 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva,

not me
係部電腦啊~ 可能是它未適應開工 :lol:
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


大宅

積分: 1327


1931#
發表於 05-2-16 11:31 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

chris

係呀!係呀!第一日開工係咁架, 未warm up ar ma
PakYuMom 寫道:
chris,

無bor! 會唔會你第一日開日, 個靈魂未返到公司, 所以係個人慢到嘔呀?


男爵府

積分: 6656


1932#
發表於 05-2-16 11:42 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

[size=large]LOREN, HAZEL :

[size=large]祝你地兩個一歲生日快樂 ! 男型女正, 健康開心, 快高長大 !

SA EE & 子維仔


男爵府

積分: 7361


1933#
發表於 05-2-16 11:44 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Katie, Sams


How is your trip? <--- good good good, I learn swimming over there!

How is momo?<--- 小小傷風不斷尾, 無咩事, 有心!

Why 會小D上來?<--- cos my boss give me a new job and will draw many of my time to do so..... :cry:


男爵府

積分: 6656


1934#
發表於 05-2-16 11:46 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

SAMS :

係呀 ! 真係煩水人啦 ! 近來又鬼水咁潮濕, D衫洗完都唔乾, 我個廳已經變左洗衣店咁, 掛到周圍都係D衫衫褲褲 !


[quote]
Sams 寫道:
coming saturday又凍至12-14度, 妳話煩唔煩死人


男爵府

積分: 6656


1935#
發表於 05-2-16 11:47 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

ALICE :

LONG TIME NO TALK !!! 知道毛毛無咩樹就好啦 ! 妳以後會少D上黎, 咁大家咪 ............ 好寂寞囉 ! :-(


男爵府

積分: 6656


1936#
發表於 05-2-16 11:50 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

SAMS :

記得預埋我, 我都可以整D至"行"嘅鷄翼俾大家品嚐架 ! :mrgreen:

Sams 寫道:
kiki,

Next time, let's have food gathering, every mama have to prepare one kind of food, e.g. cake, cookies, others, etc. and share each other. It should be fun.


男爵府

積分: 6426


1937#
發表於 05-2-16 11:53 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

hazel, 洛弘,

1歲生日快樂呀!
祝你地身體健康!
快高長大!
男俊女俏!

恭喜恭喜!



(抄 from carmen & eva :mrgreen: )
彰彰 & Chris ee
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


大宅

積分: 4504


1938#
發表於 05-2-16 11:56 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Alice,

momo無事就好啦:mrgreen: ! 係呢, 你去左咁多日, 佢見你第一個反應係點呀?


男爵府

積分: 6656


1939#
發表於 05-2-16 11:57 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

KIKI :

AGREED WITH SAMS. 妳好叻呀 ! 可以自己整到咁多野食 ! 睇落仲好好味TIM ! :mrgreen:


男爵府

積分: 6426


1940#
發表於 05-2-16 11:57 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sasa,

可否 e-mail 130 party 有彰彰d相比我呀.
many tks!

chris
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo