跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 944


1921#
發表於 10-6-17 12:53 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 11:24 發表


應該係mamabeanie...


nono my last name is not fung ar


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1922#
發表於 10-6-17 12:55 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-17 12:51 發表
emma 肥嘟嘟都唔夠營養?


開始瘦.....

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2574

好媽媽勳章


1923#
發表於 10-6-17 12:57 |只看該作者
剛剛add you in msn!
原帖由 Almaz 於 10-6-17 12:51 發表
emma 肥嘟嘟都唔夠營養?



別墅

積分: 944


1924#
發表於 10-6-17 12:59 |只看該作者
do you all let your maid eat with you or you pay her the food allowance?
原帖由 bduck 於 10-6-17 12:00 發表


哎呀...蝕呀~~~

我好多嘢都係睇我阿嫂點做....唉, 早知自己search下先...


男爵府

積分: 8967


1925#
發表於 10-6-17 13:01 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 10-6-17 11:43 發表

>__< 我宜家起身暈暈地... 血壓低???


我上個兩月都有呢個情況,,最驚抱阿b時暈,近排又好似好d。


別墅

積分: 944


1926#
發表於 10-6-17 13:04 |只看該作者
my m came after only 2 months but it was just a little bit so i didn't pay much attention..then the next month it was like normal m i really miss the days without having the carry a pad in my purse

原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:10 發表
想問小小私人問題,如唔放便可以不回答。
係唔係餵人奶,會遲D先未有M
如正常會幾時有M?


男爵府

積分: 8967


1927#
發表於 10-6-17 13:05 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 11:53 發表
書展前率先開倉大減價@觀塘新店(新地址)

觀塘新店將於6月11日起至7月4日,推出大量新書以供客户選購(請參閱以下連結)!客户可續享低至五折購書優惠!

新書資料請參閱以下連結:
http://www.funtoread.com.hk/bookoutle ...


正wow...Thanks for sharing~

我陀b前好鐘意睇書,幾日睇完一本novel,宜家除左只有時間同阿b睇bb仔既書/餵緊奶昤睇下八卦雜誌


男爵府

積分: 8967


1928#
發表於 10-6-17 13:07 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:03 發表
好嘢~ 好多BBs
Renee都來, good~ 佢係大姐姐~
大奶奶帶唔帶大仔嚟?


wow~大奶奶 &square72都黎,好熱鬧呀~


男爵府

積分: 8967


1929#
發表於 10-6-17 13:08 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 10-6-17 12:03 發表

有原因架~
最近我同佢MSN過先知個原因^^


BTW, 大家平時都msn?


無時間.只afford到上呢道吹水


男爵府

積分: 8967


1930#
發表於 10-6-17 13:10 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:10 發表
想問小小私人問題,如唔放便可以不回答。
係唔係餵人奶,會遲D先未有M
如正常會幾時有M?


我都未黎.試過上個月有一日個肚陰陰痛,我以為period 返黎.痛左兩日又無野wor~


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1931#
發表於 10-6-17 13:12 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-17 13:05 發表


正wow...Thanks for sharing~

我陀b前好鐘意睇書,幾日睇完一本novel,宜家除左只有時間同阿b睇bb仔既書/餵緊奶昤睇下八卦雜誌

刨書刨到大近視 @__@

que sera sera! 認識你讓我更富有。


別墅

積分: 944


1932#
發表於 10-6-17 13:13 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 12:31 發表
大家會唔會考慮買d好強嘅吸塵機? 即係萬幾蚊一部果d?

我買咗呀,果時一路寫支票個心一路那住痛的感覺永遠都唔會忘記!不過bunbun 十分like 而家曰曰吸到間屋好乾淨。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1933#
發表於 10-6-17 13:14 |只看該作者
原帖由 mamabeanie 於 10-6-17 13:04 發表
my m came after only 2 months but it was just a little bit so i didn't pay much attention..then the next month it was like normal m i really miss the days without having the carry a pad in ...

me too.. not looking forward to M. 到時 diaper bag 又多樣野...

但又想繼續生多個。 then again, A爸唔係身邊..

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1934#
發表於 10-6-17 13:15 |只看該作者
原帖由 YuHangMum 於 10-6-17 12:57 發表
剛剛add you in msn!

oh? no message yet.....

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2259


1935#
發表於 10-6-17 13:15 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 12:31 發表
大家會唔會考慮買d好強嘅吸塵機? 即係萬幾蚊一部果d?


我就吾會住...因為個D菌其實周圍都有, 屋企太'乾淨', 我反而擔心bb適應吾到'出面'既'真實'環境, 到時可以仲易sick....unless bb 既 respiratory system有問題就吾同講法啦....
 


男爵府

積分: 8967


1936#
發表於 10-6-17 13:16 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 10-6-17 13:12 發表

刨書刨到大近視 @__@


我無近視,不過生完,視力差左.散光嚴重左


男爵府

積分: 8967


1937#
發表於 10-6-17 13:17 |只看該作者
原帖由 JJVV 於 10-6-17 13:15 發表


我就吾會住...因為個D菌其實周圍都有, 屋企太'乾淨', 我反而擔心bb適應吾到'出面'既'真實'環境, 到時可以仲易sick....unless bb 既 respiratory system有問題就吾同講法啦.... ...


我都係咁話.太乾淨bb好難適應~

你好返未ar?


大宅

積分: 2259


1938#
發表於 10-6-17 13:18 |只看該作者
原帖由 JJVV 於 10-6-17 13:15 發表


我就吾會住...因為個D菌其實周圍都有, 屋企太'乾淨', 我反而擔心bb適應吾到'出面'既'真實'環境, 到時可以仲易sick....unless bb 既 respiratory system有問題就吾同講法啦.... ...


岩岩見到有媽媽買左...no offense ar....

甘貴wor, 甘有budget又有工人, 買左就用盡佢啦!!
 


別墅

積分: 944


1939#
發表於 10-6-17 13:21 |只看該作者
我以前都好鐘意睇書,可惜而家冇晒時間,間屋又細又擺唔到多書。成曰同老公講以後間屋一定要做個大bookcase 等我可以無時無刻都見到我心愛的collection.
原帖由 methy 於 10-6-17 13:05 發表


正wow...Thanks for sharing~

我陀b前好鐘意睇書,幾日睇完一本novel,宜家除左只有時間同阿b睇bb仔既書/餵緊奶昤睇下八卦雜誌


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1940#
發表於 10-6-17 13:21 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-17 13:16 發表


我無近視,不過生完,視力差左.散光嚴重左


lucky you!!! 我都有散光... >___<
夜晚揸車好慘

que sera sera! 認識你讓我更富有。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo