心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1921#
發表於 11-6-23 08:57 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-23 03:54
我頭睇出公海睇咗幾頁,有不下十個鬧6000派新移民嘅post,好可怕。

我都有參與 呻下姐

點評

joycec9  我都覺得講咁多個POST好煩。  發表於 11-6-23 14:57
patmama  我淨係覺得成日講...好煩  發表於 11-6-23 10:22
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1922#
發表於 11-6-23 10:21 |只看該作者
早晨 ~~
              


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1923#
發表於 11-6-23 10:24 |只看該作者
當妳無嘢做...自自然然咩POST 都會加把咀C9嘛
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1924#
發表於 11-6-23 10:24 |只看該作者
擒晚同個仔講野冇lala好"灰"氣咁答我野我成晚冇同佢講野巾朝個衰仔知衰同禾講 sorry

              


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1925#
發表於 11-6-23 10:30 |只看該作者
哈哈~反叛期係咁...仲嬲唔嬲佢呀
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1926#
發表於 11-6-23 10:52 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-23 10:30
哈哈~反叛期係咁...仲嬲唔嬲佢呀
冇嬲啦...嬲人好辛苦gar...想同佢講野又要記住自己嬲緊佢
我嬲佢佢都知我好快會冇野
              


伯爵府

積分: 17134


1927#
發表於 11-6-23 11:02 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 00:49
瞓醒咗, 個人迷迷糊糊, 好痛, 聽日都係要睇醫生.

咁睇左醫生未呀!?


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1928#
發表於 11-6-23 11:04 |只看該作者
回覆 ivythepooh 的帖子

都未蒲頭....可能未瞓醒
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 17134


1929#
發表於 11-6-23 11:04 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 00:53
你諗清楚自己為什麼要讀書. 如果為興趣就無咩所謂, 如果係為份工, 讀完未必如你所想, 要有心理準備. ...

咁我又真係唔係為興趣...
都係想力爭上游至想讀書,但我諗我都係放棄好d...

又真係好似家庭吸引我多d!~


伯爵府

積分: 17134


1930#
發表於 11-6-23 11:06 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-23 03:47
依家個囡仲細,都係行下公園,出街食飯,嗰啲。

等緊個囡大少少,可以去遠啲,行下動物園,去下農場餵羊 ...

農場餵羊


伯爵府

積分: 17134


1931#
發表於 11-6-23 11:26 |只看該作者
patmama 發表於 11-6-23 10:24
擒晚同個仔講野冇lala好"灰"氣咁答我野我成晚冇同佢講野巾朝個衰仔知衰同禾講 sorry:winne ...

咁都幾乖啦,仲識同你say sorry~~~
唔好嬲佢啦~


大宅

積分: 2374


1932#
發表於 11-6-23 11:29 |只看該作者
好羨慕d 咁寫意的生活!

我其實都好想移民啊...不過, 耐何真係無本事....

成日都好嚮往外國生活, 不過我老公叫我北移喎

點評

ivythepooh  北上神洲?  發表於 11-6-23 11:38


伯爵府

積分: 16992


1933#
發表於 11-6-23 14:21 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-23 11:02
咁睇左醫生未呀!?

都係你好, 關心吓我! 今天終於退燒, 不過就係咁咳.


伯爵府

積分: 16992


1934#
發表於 11-6-23 14:25 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-23 11:04
回覆 ivythepooh 的帖子

都未蒲頭....可能未瞓醒
矛係背後講我, 禾瞓著都聽到.


伯爵府

積分: 16992


1935#
發表於 11-6-23 14:27 |只看該作者
bulubee 發表於 11-6-23 11:29
好羨慕d 咁寫意的生活!

我其實都好想移民啊...不過, 耐何真係無本事....

禾曾經諗住退休後搬返大陸住, 買那些雅居樂(現在閑閑地都要8,90萬一間) 不過人民弊不斷升值, 都唔知要幾多錢先夠.


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1936#
發表於 11-6-23 14:30 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 14:25
矛係背後講我, 禾瞓著都聽到.

諗住妳未瞓醒炸.....個頭仲痛唔痛呀~真心o架
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 16992


1937#
發表於 11-6-23 14:30 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-23 11:06
農場餵羊

廣州有個動物園, 唔係長聾那個. 有得餵射水魚, 餵"惡"魚, 餵TORTOISE, 餵豬, 餵羊...........................仲有好多新奇的動物, 幾多野睇.

點評

ivythepooh  e,邊度黎ga?去見識下都好wo!  發表於 11-6-23 14:50


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1938#
發表於 11-6-23 14:32 |只看該作者
咳就快d去睇啦~一係睇中醫
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 16992


1939#
發表於 11-6-23 14:35 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-23 14:30
諗住妳未瞓醒炸.....個頭仲痛唔痛呀~真心o架

唔係頭痛. 我幾年前試過一到夜晚兩三點就係咁咳, 直至六七點先停, 睇咗好多醫生, 食咗好多藥都唔得.維持了幾個月, 後尾, 睇咗個唔知咩推拿醫師, 佢幫我推了半粒鍾, 大概係背隻, 癈(LUNG)門個位, 咁我當晚開始就即刻無再咳. 佢話係我產後失調所致. 而家一發燒, 果個位就劇痛難當. 個醫師又唔知去咗邊......


伯爵府

積分: 16992


1940#
發表於 11-6-23 14:37 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-23 11:04
咁我又真係唔係為興趣...
都係想力爭上游至想讀書,但我諗我都係放棄好d...
咁你又要有心理準備, 過多幾年, 見到同學/事之間人工/職位高過你........

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo