立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 40434
tattat 發表於 12-2-24 11:43 有冇抽濕機?訓之前擺入房抽下先瞓。 落埋赤小豆扁豆冇? 再唔係去藥房執劑去濕茶煲
水晶宮
積分: 59007
原帖由 phibow 於 12-02-24 發表 冇抽濕機呀 赤小豆扁豆有落呀
tattat 發表於 12-2-24 13:39 咁要試下牛大力果d啦 抽濕機好有用,考慮下啦
原帖由 phibow 於 12-02-24 發表 要拉地方安置佢麻
tattat 發表於 12-2-24 14:13 家下有地方啦
原帖由 phibow 於 12-02-24 發表 都唔係多好多咋 抽濕機佔用地方都唔少呢, 我又唔想擺度周圍都係電器
tattat 發表於 12-2-24 15:53 係阻定少少,但其實好有用架 尋日濕到勻,家下又陰陰凍啦
侯爵府
積分: 24868
原帖由 phibow 於 12-02-28 發表 good morning 今朝好凍呀好想繼續
tattat 發表於 12-2-28 12:50 今朝起身得8.4度,又落雨,好
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy