關於食手指,有一個睇法,只是分享一下:
bb緊張,開心,要安慰或想訓,佢自己會食手指,咁代表佢係度用自己的方法,解決緊佢的情緒需要,佢會學識自我安慰,遇到困難,佢自己搵方法解決。到長大,佢學會面對逆景,處理佢的困難!
食手指係每一個bb天生的行為,無人教佢。如果bb學識自我安慰,並且每次唔開心,都有大家鼓勵安慰佢,佢好快自己會唔再食,果d食到好大個的小朋友,可能係入學時緊張,遇到壓力,所以keep住食。
而食奶咀係大人覺得煩,塞住bb的口,需然都係得到安慰,但就唔係佢自己搵出黎安慰自己的方法,佢無學到自我調節自己的情緒。
食手指有壞處,就係dirty,如果好大個都食,就被人笑肉酸,有機會有d bb好緊張,會食到手隻紅曬。
有d bb就會啜nipple,都係想同媽媽親密,想從中得到安慰,但這一個動作,就不能常常做,否則媽媽會忙到死死下!
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>