立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4447
hunghung215 發表於 11-10-11 11:52 我得返24寸半腰乍 不過仲有少少肚腩
伯爵府
積分: 17022
悅同 發表於 11-10-11 13:57 我老爺都未見過貝貝。我又唔指望佢黎,佢又唔要坐車黎睇,我又唔帶bb出門!所以慳返。 ...
KiKiWitch 發表於 11-10-11 12:14 icic~ e+儲咗幾多奶呀?
男爵府
積分: 7967
KiKiWitch 發表於 11-10-11 13:17 bb大d就話啫! bb仲咁細, 條街人多車多細菌多, 要搭咁遠車去俾佢哋見, 唔係呀話!? ...
黃二少奶 發表於 11-10-11 13:22 車,唔出去咪唔好見囉,如果真係想見孫幾遠都黎,你睇我父母同kiki6299就睇到啦 ...
gangting 發表於 11-10-11 13:14 藍田都話遠?????
sasa888 發表於 11-10-11 14:41 你幾時返工呀 ?
子爵府
積分: 10627
悅同 發表於 11-10-11 13:59 我想問冰奶溶左雪,幾耐要飲曬??
hunghung215 發表於 11-10-11 14:49 佢地係TSUEN WAN人丫麻. 佢地唔郁呀, 成日要人車出車入, 總之勁老土啦!
hunghung215 發表於 11-10-11 14:45 佢地諗野真係好有問題架. 真係要我地帶BB比佢地玩架, 真係有病, 我原先都肯帶BB出去一陣, 一個下午咁, 但 ...
sasa888 發表於 11-10-11 14:40 24/10返工喇...唔制呀...佢用緊chu chu 普通咀炸..之前初生就用母乳咀
sasa888 發表於 11-10-11 14:44 三十幾包左右喇..一包150ml 左右夠唔夠呀 ?
侯爵府
積分: 21177
KiKiWitch 發表於 11-10-11 15:23 溶雪後24小時內飲晒 其實有好多種說法, 我偏向信短時間d嗰個, 因為保守d, 安全d
果日好倦,諗住休息下,溶一包奶,下餐飲,點知一溶溶左成24 hrs。我以為3-4 hrs會溶好。點知第二日要急住飲左包溶奶。因為唔知溶左要幾耐飲曬!
水晶宮
積分: 67428
gangting 發表於 11-10-11 15:50 bb咁細出去成日.... 有冇搞錯
gangting 發表於 11-10-11 14:42 做呀爺都唔黎睇吓....咁衰
我99都有成十幾二十日無黎過啦!又玩失蹤啦!奇奇怪怪!可能諗住我滿左月,唔使再幫我地買送,所以無野做,唔出現啦!
hunghung215 發表於 11-10-11 14:48 咪係囉, 我亞媽都無咁要求過呀.
hunghung215 發表於 11-10-11 14:53 下星期呀 我已經攞左成個月大假啦~~
BB得十幾日果時,我老公話車bb去比爺爺睇,我媽媽話太細,唔好帶出去,如果62唔急住見個孫,就唔好理佢!等bb有100日先出去。
加上bb滿月,我去左女家,無去男家,所以62更加無機會見!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy