想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1921#
發表於 11-10-11 14:42 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-10-11 11:52
我得返24寸半腰乍
不過仲有少少肚腩

嘩..勁呀...我都想...


伯爵府

積分: 17022


1922#
發表於 11-10-11 14:42 |只看該作者
悅同 發表於 11-10-11 13:57
我老爺都未見過貝貝。我又唔指望佢黎,佢又唔要坐車黎睇,我又唔帶bb出門!所以慳返。 ...
做呀爺都唔黎睇吓....咁衰


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1923#
發表於 11-10-11 14:44 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-10-11 12:14
icic~
e+儲咗幾多奶呀?

三十幾包左右喇..一包150ml 左右夠唔夠呀 ?


男爵府

積分: 7967


1924#
發表於 11-10-11 14:45 |只看該作者
本帖最後由 hunghung215 於 11-10-11 14:47 編輯
KiKiWitch 發表於 11-10-11 13:17
bb大d就話啫! bb仲咁細, 條街人多車多細菌多, 要搭咁遠車去俾佢哋見, 唔係呀話!?
...

佢地諗野真係好有問題架.

真係要我地帶BB比佢地玩架, 真係有病, 我原先都肯帶BB出去一陣, 一個下午咁, 但唔食晚飯就走. 點知佢話要食埋先, 唔緊要喎. 都痴Q線, 出去成日, 餵奶換片都唔方便啦, 就係為左比你班自私精玩BB.

最衰果句係話我屋企細唔入來..............真係XYZ佢. 借口多多, 咁叻你買大屋比我住囉:;pppp:

佢成日以為我C6 DRIVE會好方便, 唔會辛苦又快到. 佢無諗過成程車我都要抱住BB囉, 我已經超累, 佢地成家都係自私精, 唔會諗人地.





男爵府

積分: 7967


1925#
發表於 11-10-11 14:48 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-10-11 13:22
車,唔出去咪唔好見囉,如果真係想見孫幾遠都黎,你睇我父母同kiki6299就睇到啦



...
咪係囉,

我亞媽都無咁要求過呀.


男爵府

積分: 7967


1926#
發表於 11-10-11 14:49 |只看該作者
gangting 發表於 11-10-11 13:14
藍田都話遠?????

佢地係TSUEN WAN人丫麻.
佢地唔郁呀, 成日要人車出車入,
總之勁老土啦!


男爵府

積分: 7967


1927#
發表於 11-10-11 14:53 |只看該作者
sasa888 發表於 11-10-11 14:41
你幾時返工呀 ?

下星期呀

我已經攞左成個月大假啦~~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1928#
發表於 11-10-11 15:23 |只看該作者
悅同 發表於 11-10-11 13:59
我想問冰奶溶左雪,幾耐要飲曬??

溶雪後24小時內飲晒

其實有好多種說法, 我偏向信短時間d嗰個, 因為保守d, 安全d
我既做法: 星期二飲既奶, 星期一7:30am放落下層溶雪, 星期二最後一餐已溶雪既冰奶係7:00pm
我試驗過要24小時先完全溶雪 (但我諗包奶大細, 雪櫃溫度都有影響, 要自己試), 即係溶咗雪後12小時內飲晒


伯爵府

積分: 17022


1929#
發表於 11-10-11 15:49 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-10-11 14:49
佢地係TSUEN WAN人丫麻.
佢地唔郁呀, 成日要人車出車入,
總之勁老土啦!
同我99一樣
以麻煩到d仔為目標


伯爵府

積分: 17022


1930#
發表於 11-10-11 15:50 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-10-11 14:45
佢地諗野真係好有問題架.

真係要我地帶BB比佢地玩架, 真係有病, 我原先都肯帶BB出去一陣, 一個下午咁, 但 ...

bb咁細出去成日....
有冇搞錯


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1931#
發表於 11-10-11 15:51 |只看該作者
sasa888 發表於 11-10-11 14:40
24/10返工喇...唔制呀...佢用緊chu chu 普通咀炸..之前初生就用母乳咀

aiya~ 我25號帶叮叮去西營盤打針
叮叮初頭用母乳咀, 之後忽然發癲唔肯用, 我有兩個新咀未開, 仲想問你要唔要添~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1932#
發表於 11-10-11 15:54 |只看該作者
sasa888 發表於 11-10-11 14:44
三十幾包左右喇..一包150ml 左右夠唔夠呀 ?

夠有突啦!!
我啱啱返工嗰時, 雪櫃得1x包奶咋!


侯爵府

積分: 21177


1933#
發表於 11-10-11 16:35 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-10-11 15:23
溶雪後24小時內飲晒

其實有好多種說法, 我偏向信短時間d嗰個, 因為保守d, 安全d

果日好倦,諗住休息下,溶一包奶,下餐飲,點知一溶溶左成24 hrs。我以為3-4 hrs會溶好。點知第二日要急住飲左包溶奶。因為唔知溶左要幾耐飲曬!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1934#
發表於 11-10-11 16:37 |只看該作者
gangting 發表於 11-10-11 15:50
bb咁細出去成日....
有冇搞錯

如果出世成日係係屋企,我都OK,
但係如果成日都係街,酒樓個D地方,
我就覺得唔好喇,換片又麻煩,餵奶又麻煩,
我99好好嫁,我地帶B豬返去食飯,
佢特登早D煮飯,食完休息一陣,
玩一陣就叫你地走,唔想B豬咁夜返屋企


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1935#
發表於 11-10-11 16:37 |只看該作者
sasa888 發表於 11-10-11 14:40
24/10返工喇...唔制呀...佢用緊chu chu 普通咀炸..之前初生就用母乳咀

快樂不知時日過嘛


侯爵府

積分: 21177


1936#
發表於 11-10-11 16:38 |只看該作者
gangting 發表於 11-10-11 14:42
做呀爺都唔黎睇吓....咁衰

99都有成十幾二十日無黎過啦!又玩失蹤啦!奇奇怪怪!可能諗住我滿左月,唔使再幫我地買送,所以無野做,唔出現啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1937#
發表於 11-10-11 16:38 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-10-11 14:48
咪係囉,

我亞媽都無咁要求過呀.

我父母一定唔會咁要求我,
佢地住屯門,我住西灣河,
搭車來回都三個鐘,
B豬要食奶,唔通係巴士餵咩,
所以暫時都係佢地過黎


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1938#
發表於 11-10-11 16:40 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-10-11 14:53
下星期呀

我已經攞左成個月大假啦~~

一個月大假甘多...唔捨得呀..好似好快甘...


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1939#
發表於 11-10-11 16:42 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-10-11 15:23
溶雪後24小時內飲晒

其實有好多種說法, 我偏向信短時間d嗰個, 因為保守d, 安全d

我通常用水沖佢, 快d溶又唔駛整甘耐, 係咪唔係太好呀 ?


侯爵府

積分: 21177


1940#
發表於 11-10-11 16:42 |只看該作者
gangting 發表於 11-10-11 14:42
做呀爺都唔黎睇吓....咁衰

BB得十幾日果時,我老公話車bb去比爺爺睇,我媽媽話太細,唔好帶出去,如果62唔急住見個孫,就唔好理佢!等bb100日先出去。

加上bb滿月,我去左女家,無去男家,所以62更加無機會見!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo