跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17618


1921#
發表於 05-11-8 14:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

呢d叫做燦爛的笑容
戇居SBB 寫道:
係bor [quote]
kyleung 寫道:

Have fun!!!
你地睇吓
兩張相內的李嘉欣個口好大呀!!
[/quote]


珍珠宮

積分: 33190


1922#
發表於 05-11-8 14:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

有立過下cover喇, 點...想傾d乜
Valeriemama 寫道:

你地有無睇過 "梁 X 忠咀咀" 事件


公爵府

積分: 27329


1923#
發表於 05-11-8 14:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)


唔好亂講野
我好思文

kyleung 寫道:
加埋你
一定更精彩啫!!
[quote]
Valeriemama 寫道:

嘩!
你地今朝食錯藥呀
咁粗皮
[/quote]


侯爵府

積分: 23951


1924#
發表於 05-11-8 14:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

I've discussed with my colleagues during lunch, comment, both are "cheap ching"
CarMan 寫道:
有立過下cover喇, 點...想傾d乜
[quote]
Valeriemama 寫道:

你地有無睇過 "梁 X 忠咀咀" 事件
[/quote]


侯爵府

積分: 20995


1925#
發表於 05-11-8 14:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

你斯文?!?!?! 你真係當我地 "on dog dog"
Valeriemama 寫道:

唔好亂講野
我好思文

[quote]
kyleung 寫道:
加埋你
一定更精彩啫!!
[quote]
Valeriemama 寫道:

嘩!
你地今朝食錯藥呀
咁粗皮
[/quote][/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


公爵府

積分: 27329


1926#
發表於 05-11-8 14:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)


唔係講雜誌
我講網上條片
我睇左
想睇下你地有無人睇左
我覺得佢地唔只咀咀咁簡單
明明睇到條仔訓上條女身
只係咀咀咁簡單
不過頭 5 分鐘係睇唔到野
得 pat 影
5 分鐘打後開始黎料



CarMan 寫道:
有立過下cover喇, 點...想傾d乜
[quote]
Valeriemama 寫道:

你地有無睇過 "梁 X 忠咀咀" 事件
[/quote]


珍珠宮

積分: 33190


1927#
發表於 05-11-8 14:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

我又要睇, email 比我呀
Valeriemama 寫道:

唔係講雜誌
我講網上條片
我睇左
想睇下你地有無人睇左
我覺得佢地唔只咀咀咁簡單
明明睇到條仔訓上條女身
只係咀咀咁簡單
不過頭 5 分鐘係睇唔到野
得 pat 影
5 分鐘打後開始黎料



[quote]
CarMan 寫道:
有立過下cover喇, 點...想傾d乜
[quote]
Valeriemama 寫道:

你地有無睇過 "梁 X 忠咀咀" 事件
[/quote][/quote]


侯爵府

積分: 20995


1928#
發表於 05-11-8 14:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

我又要呀 [quote]
CarMan 寫道:
我又要睇, email 比我呀
[quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 20995


1929#
發表於 05-11-8 14:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

我又要呀 [quote]
CarMan 寫道:
我又要睇, email 比我呀
[quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 24274


1930#
發表於 05-11-8 14:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

天造地設的一對!俊男與美少女!
I mean Elise & Ernest ar!!
(Not Car Man and Carol ar!!)




侯爵府

積分: 21537


1931#
發表於 05-11-8 14:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

好早之前有人email俾我,
我響公司成日都唔記得睇,
你哋慢慢睇啦.

賤男梁榮忠 偷食 斷正 車震足本睇


侯爵府

積分: 24274


1932#
發表於 05-11-8 14:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

請問女主腳係乜水?


公爵府

積分: 27329


1933#
發表於 05-11-8 14:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)


我係同事部腦度睇
我叫同事 E 左比我再 E 比你地
等等


戇居SBB 寫道:
我又要呀 [quote]
CarMan 寫道:
我又要睇, email 比我呀
[quote]


侯爵府

積分: 21537


1934#
發表於 05-11-8 14:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

04年港姐亞軍
kyleung 寫道:
請問女主腳係乜水?
[quote]
karen&angus 寫道:
賤男梁榮忠 偷食 斷正 車震足本睇
[/quote]


珍珠宮

積分: 33190


1935#
發表於 05-11-8 14:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

wow...你好out呀, 港姐呀
kyleung 寫道:
請問女主腳係乜水?
[quote]
karen&angus 寫道:
賤男梁榮忠 偷食 斷正 車震足本睇
[/quote]


侯爵府

積分: 20995


1936#
發表於 05-11-8 14:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

我剛剛快立左條片一次!
好似唔只咀咁簡單bor
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 21537


1937#
發表於 05-11-8 14:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

一早已經講咗有做其他嘢啦
戇居SBB 寫道:
我剛剛快立左條片一次!
好似唔只咀咁簡單bor


琥珀宮

積分: 165356


1938#
發表於 05-11-8 14:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

妖......黑嗎嗎mug都睇唔到嘰


公爵府

積分: 27329


1939#
發表於 05-11-8 15:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)


我 D 同事話見到條仔除褲 tim
你見唔見到
我都好佩服我 D 同事咁好想像力

戇居SBB 寫道:
我剛剛快立左條片一次!
好似唔只咀咁簡單bor


珍珠宮

積分: 33190


1940#
發表於 05-11-8 15:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

有無片睇下
Valeriemama 寫道:

我 D 同事話見到條仔除褲 tim
你見唔見到
我都好佩服我 D 同事咁好想像力

[quote]
戇居SBB 寫道:
我剛剛快立左條片一次!
好似唔只咀咁簡單bor
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo