興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止發言

積分: 10999


1921#
發表於 12-6-12 17:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 10999


1922#
發表於 12-6-12 17:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 10999


1923#
發表於 12-6-12 17:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1924#
發表於 12-6-12 17:51 |只看該作者

引用:Quote:carmenyan206+發表於+12-6-12+17:46+

原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表
好L貴
第時逼阿仔讀醫





公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1925#
發表於 12-6-12 17:54 |只看該作者
KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 13:56
今日好好多有心。今日佢地似心太軟
心太軟!!


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1926#
發表於 12-6-12 17:54 |只看該作者

回覆:準媽齊齊生旺b Part2

4隻藥癡架
myphoto.jpg




禁止發言

積分: 10999


1927#
發表於 12-6-12 18:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 10999


1928#
發表於 12-6-12 18:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 10999


1929#
發表於 12-6-12 18:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


1930#
發表於 12-6-12 18:07 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 17:34
我唔信睇相.細個有個睇相佬話我讀書唔叻 (好明顯因為見我個樣呆), 雖然我唔算最叻o固d, 但一直係 ...

我睇過一個, 話我晚年運好... 真係有排都PROVE 唔到佢講D野堅唔堅



男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1931#
發表於 12-6-12 18:07 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 17:41
妖 我又係咩書都無睇 你話我個人係咪膠?
個個人做野方式唔同. 我要攞住堆書同資料先有安全感. 老公都係. 所以屋企書多過衫.


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1932#
發表於 12-6-12 18:08 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 17:43
哇真係好鍾意食包嘛
我都好鍾意食包, 無計.e+ 阿媽識整, 個胃又好左, 就有得食


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1933#
發表於 12-6-12 18:10 |只看該作者
Thelittlepingu 發表於 12-6-12 14:02
你就好, 我退休亞b 都未出身
好多野好難講得埋!!話唔定你教得好,阿b又乖!!

等佢讀克書出o黎做野都係好遠o既事,生都未生!!mouth:


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1934#
發表於 12-6-12 18:12 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 14:02
暗瘡同去黃 呢個出面打$1500-2000次 我個fd做美容 我打$500 超work 做完12次巧靚 ...
有無朋友o既朋友價??!!!jealous!!!


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1935#
發表於 12-6-12 18:12 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 14:00
各位!!!! 我畢業鳥

剛收到學校通知~~~~~~thesis passed鳥~~~~~: ...
congrats!!!!!!


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1936#
發表於 12-6-12 18:13 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 14:03
psycho
哇......................


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1937#
發表於 12-6-12 18:15 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 14:22
點解 e+ 無得做?
有左就唔做得呢d機!


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1938#
發表於 12-6-12 18:15 |只看該作者
KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 17:47
我個女地盤意識好高.!
放個keyboard一陣姐....
成個屁股頂走我keyboard
第日唔驚比人恰
試下睇唔睇到:

https://picasaweb.google.com/107617711813589261590/PregnantDiet?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJGM3eGN-aSmYw&feat=directlink


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1939#
發表於 12-6-12 18:20 |只看該作者
Thelittlepingu 發表於 12-6-12 18:07
我睇過一個, 話我晚年運好... 真係有排都PROVE 唔到佢講D野堅唔堅
晚年即係幾多歲?


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1940#
發表於 12-6-12 18:20 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 17:46
Fxxk $1100!!!!!!!:b ...
專科唔係差唔多咩?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo