想生BB

跳至

首頁

尾頁
   33


伯爵府

積分: 15420


1921#
發表於 12-7-7 20:24 |只看該作者
nrsemi 發表於 12-7-7 19:37
Exactly孤寒到c

我會攞100杯黎食~


伯爵府

積分: 15420


1922#
發表於 12-7-7 20:26 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-7 19:25
真人唔巴呢~~~~~

我對住靚女,唔巴架~尤其係你呀~瘦模~


伯爵府

積分: 15420


1923#
發表於 12-7-7 20:28 |只看該作者
祝dodo姐,今晚早do早著!!!
即中!!!:mrgreen:


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1924#
發表於 12-7-7 20:31 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-7+19:25+真人唔

原帖由 豬龍b 於 12-07-07 發表
我對住靚女,唔巴架~尤其係你呀~瘦模~
大話妹我係豬扒吖





伯爵府

積分: 15420


1925#
發表於 12-7-7 20:32 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-7 20:31
大話妹我係豬扒吖

如果你係豬扒,我應該係雜扒~


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1926#
發表於 12-7-7 20:39 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-7+20:31+大話妹

原帖由 豬龍b 於 12-07-07 發表
如果你係豬扒,我應該係雜扒~
夠了夠了~~~~




伯爵府

積分: 15420


1927#
發表於 12-7-7 20:42 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-7 20:39
夠了夠了~~~~
你好d未呀??
d藥應該食哂了


伯爵府

積分: 16074


1928#
發表於 12-7-7 20:46 |只看該作者

引用:Quote:nrsemi+發表於+12-7-7+19:37+Exactly

原帖由 豬龍b 於 12-07-07 發表
我會攞100杯黎食~
食左十杯左右啦!又唔係好食




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1929#
發表於 12-7-7 20:47 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-7+20:39+夠了夠

原帖由 豬龍b 於 12-07-07 發表
你好d未呀??
d藥應該食哂了
好咗7成~仲有一次藥~~~不過個人好呆今日幫c6去買油~~記得拎單唔記得拎色板mouth:mouth:mouth:行過一條街先記得~~要返去拎返




伯爵府

積分: 16074


1930#
發表於 12-7-7 20:47 |只看該作者

引用:祝dodo姐,今晚早do早著!!!一即中!!!

原帖由 豬龍b 於 12-07-07 發表
祝dodo姐,今晚早do早著!!!
一即中!!!
排晒卵啦!今晚可以慳返




伯爵府

積分: 16074


1931#
發表於 12-7-7 20:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+豬龍b+於+12-07-07+發表你好d

原帖由 aubmaki 於 12-07-07 發表
好咗7成~仲有一次藥~~~不過個人好呆今日幫c6去買油~~記得拎單唔 ...
妳仲住緊酒店?




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1932#
發表於 12-7-7 20:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-07+發表好

原帖由 nrsemi 於 12-07-07 發表
妳仲住緊酒店?
係吖~~~要住到13號吖




禁止訪問

積分: 8753


1933#
發表於 12-7-7 20:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8753


1934#
發表於 12-7-7 20:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15420


1935#
發表於 12-7-7 20:59 |只看該作者
qy_yeung 發表於 12-7-7 20:57
TM好多呀

今日我去了7x神,你有冇去


伯爵府

積分: 16074


1936#
發表於 12-7-7 21:00 |只看該作者

引用:Quote:豬龍b+發表於+12-7-7+20:23+去2次都

原帖由 qy_yeung 於 12-07-07 發表
TM好多呀
TM邊樹有阿信有同事想買芝士面




伯爵府

積分: 15420


1937#
發表於 12-7-7 21:01 |只看該作者
本帖最後由 豬龍b 於 12-7-7 21:01 編輯

明天正式dodo既好日子!!


伯爵府

積分: 16074


1938#
發表於 12-7-7 21:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nrsemi+於+12-07-07+發表妳仲

原帖由 aubmaki 於 12-07-07 發表
係吖~~~要住到13號吖
其實我好鍾意住酒店




伯爵府

積分: 16074


1939#
發表於 12-7-7 21:02 |只看該作者

引用:+本帖最後由+豬龍b+於+12-7-7+21:01+編輯+\

原帖由 豬龍b 於 12-07-07 發表
本帖最後由 豬龍b 於 12-7-7 21:01 編輯

明天正式dodo既好日子!!





珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1940#
發表於 12-7-7 21:02 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-7+20:49+係吖~~

原帖由 qy_yeung 於 12-07-07 發表
食餐好既,再DODO啦
9號c6話牆可以起貨~10號傢俬到~~~11號就可安心食餐好啦




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo