親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1453


1921#
發表於 06-6-26 16:41 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama 寫道:

請問大家計完數, 有冇計過要用幾錢呢 我一家三口去12日, 唱幾許$$先夠呢?? 住民宿和溫泉旅館都幾貴, 下下千幾2千一晚, 我如果住埋milky house 就有6 晚, 真係溶


我計左條數啦, 淨係食、住、行 (交通)、加埋 PACKAGE 一家 3 口要預 3 萬 3 呀!


大宅

積分: 1453


1922#
發表於 06-6-26 16:44 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

candy925,

我 pm 左 e-mail address 比妳呀, 唔該哂!


大宅

積分: 4008


1923#
發表於 06-6-26 17:13 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Candy925,

Thanks ! I will show your travel plan to my hubby. Mummies are really incredible!


大宅

積分: 4493


1924#
發表於 06-6-26 17:18 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay03:
-- > Pls click
含小樽自由區間內可無限次數上下車的來回JR車票, 和巴士一日周遊卷. 這個都好似好吸引下………妳地會點揀?

candy925:
received la with many thanks. 妳好西利, 個行程好detailed. 妳呢個hokkiado trip一定會好順利. 我都要比心機再執執我的itin.


男爵府

積分: 8507


1925#
發表於 06-6-26 17:25 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

candy,

我收唔到呀,可以send多次嗎[email protected]

Candy925 寫道:
Ivyl / Jsmami / tatacat / rinapang / 子健&媽媽

Itinerary sent, pls check!
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


大宅

積分: 1453


1926#
發表於 06-6-26 17:27 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

tatacat,

咁好似 1,900 YEN 果個優惠吸引 D!


複式洋房

積分: 155


1927#
發表於 06-6-26 17:28 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Could you please email me the itinerary.
Email- [email protected]

Many Thanks!


男爵府

積分: 8507


1928#
發表於 06-6-26 17:34 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

其實welcome pass係咪都係一天內唔限次數搭小樽至spp嘅來回jr架?要唔要mark位架?

tatacat 寫道:
hay03:
-- > Pls click
含小樽自由區間內可無限次數上下車的來回JR車票, 和巴士一日周遊卷. 這個都好似好吸引下………妳地會點揀?
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


男爵府

積分: 8507


1929#
發表於 06-6-26 17:35 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay,

如果小樽只係一日遊,咁嗰張巴士ticket係咪唔大須要呢?

hay03 寫道:
tatacat,

咁好似 1,900 YEN 果個優惠吸引 D!
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


大宅

積分: 1713


1930#
發表於 06-6-26 18:04 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama
如果你決定去二世古,吳該告訴我點行法? 我嘗試用火車時間來估計行車時間,但發現二世古距離 登別/洞爺/千歲機場,都比涵館遠。 我不想老公架車太辛苦,我可以幫手架車,但都係耐不耐半個鍾個款,幫不到大忙。我跟你同日出發,行程99%相同,只是相反方向玩。
[quote]
ChristyBBmama 寫道:
milky house o岩o岩 覆左我話16/7有房, 佢話佢有bus車我地去sight seeing and fruit picking, 咁我咪唔駛租車囉 :lol: 不過我今晚會同hb 商量下, 我估佢都會想去niseko多d 應該今晚會抉定架啦, 你呢


男爵府

積分: 7257


1931#
發表於 06-6-26 18:11 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

唔多明呀, 其實同yen1500的otaru welcome pass分別係那兒?
一個yen1900, 一個yen1500

減價正呀! 但無shop地址. :-(


民房

積分: 51


1932#
發表於 06-6-26 20:28 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama,

Thank you very much


大宅

積分: 1453


1933#
發表於 06-6-26 20:31 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


我收到 Tocoo 的 confirmation 啦!

(其實我之前有問過架, 但受到 reject 呀, 可能當時我交唔到司機的 license no. 啦!)

原本我係 book 左 WING-RENT, 3 日 富良野的收費是 33180 YEN, 但依家 Tocoo 只係收我 12620 yen 咋!相差實在太大啦!


大宅

積分: 3608


1934#
發表於 06-6-26 21:24 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay03,

點解會突然咁平嘅, 若我們book 7人車會唔會都平啲..請問是否email 問呀 ? 謝謝 !


大宅

積分: 1453


1935#
發表於 06-6-26 21:27 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

這是從其他網站 search 到的資料!《小樽 WELCOME PASS》

這個Welcompass有幾個要點。
1. 含兩張票,一張是小樽到札幌間的JR一日內無限次任意使用,另一張是札幌地下鐵的一日卷。
2. 此為專給外國人旅遊使用,所以一家要帶護照去買。
3. 關於這兩張的使用時間規定如下:
(1) 小樽到札幌間的JR那張票是你買時就要告訴他們你打算使用的日期,一定要在那天使用,在那天中經過票匣時票都會自己再吐出來讓你帶走。
(2) 而札幌的地鐵一日卷則是那天你把他放入票匣,就是那天的一日卷,所以沒有經過票匣就等於沒有啟用。
(3) 到底兩張票須不須要同一天使用,其實我上過北海道JR的網站,上面說為購買當天使用,我到了JR的櫃檯前問,站務員也是如此說(不過可能也有語言不通的問題...),不過我在札幌JR車站的南口附近的INFORMATION CENTER (就是和綠色窗口--買指定席票的櫃檯--在一起的那個INFORMATION),他們的一位小姐會說中文,我們可以在那個INFORMATION直接購買這個WELCOME PASS ,的確可以兩張不同天使用,因此可以省好多錢。
4. 退票規定:要符合兩個條件:
(1) 兩張票都未使用,
(2) 小樽到札幌的JR一日票的設定日期未過期,
另外要扣一點手續費。
這是我去使用的經驗。和JR官方網站說的有點不同。供大家參考。


大宅

積分: 4455


1936#
發表於 06-6-26 21:30 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ivyl / christybbmama / smilesun / kireanheiley / hay03
剛剛send咗itinerary比你地, pls check.

smilesun
我可能會行書局, 不過都視乎情況而定, 可以話隨緣, 所以冇諗定買邊本, 見到啱就買.

vkzone
唔知你出發前仲會唔會上黎, 如果見到呢個message, 就麻煩你幫我喺北海道買本 "Hokkaido Walker" 雜誌呀, 你返來再約你攞啦. Thanks!
我今日去過"三月"搵但搵唔到, 返而比我搵到本 "Tokyo Walker"嘅特別版 - Family Walker" for Summer, 好多料啱我plan Tokyo部分, 最happy係我喺北海道遇唔啱花火, 但東京就有2-3個仲有得揀.


大宅

積分: 1453


1937#
發表於 06-6-26 22:25 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Candy925,

謝謝妳呀!做得好好的 ITINEARY 呀!我個份真係唔敢見人呢!


男爵府

積分: 8507


1938#
發表於 06-6-26 22:28 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

想問吓你哋知唔知spp tokyu inn嘅bathroom係用照頭淋的花灑定係可以攞落嚟嗰隻呀?

candy,

唔知點解都係收唔到你個email ,我check吓仲有咩a/c可以用,唔好意思要煩你咁多次 .
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


大宅

積分: 4455


1939#
發表於 06-6-26 22:34 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

其實我唔想帶咁多旅遊書, 所以先做份詳細D嘅行程, 不過我行程好簡單, 好多你地去嘅地方我都唔會去, 所以可能對你地冇乜太大作用.

Ivyl
我諗你個a/c可能唔夠大收唔到呀, 個file成5-6M大嘅. 有冇yahoo a/c呀.


男爵府

積分: 8507


1940#
發表於 06-6-26 22:35 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

candy,

試吓[email protected]

tks.
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo