跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23959


1921#
發表於 07-1-15 10:09 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

[quote]
happyalice 寫道:
labelle,


侯爵府

積分: 23959


1922#
發表於 07-1-15 10:11 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

zzzlam 寫道:
o, my darling ct,

welcome back,個假放得sweet唔sweet呀~~~~
miss u so much


i miss u all 2222222222
well 個假係好tiredddddddddddddddd la :mrgreen:
原本以為一連湊左kk 4 days,kk會唔肯跟k婆,點知this morning 一見k婆就要k婆抱唔要我wor


子爵府

積分: 14766


1923#
發表於 07-1-15 10:11 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

貓貓媽咪 寫道:
小小,



咁過黎買 sesame street la

一定多過 4 blocks


貓貓,

我都係去Toyrus睇下有冇其他先 :mrgreen:


侯爵府

積分: 23959


1924#
發表於 07-1-15 10:13 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

貓貓媽咪 寫道:

happy 得你個樣呀, 去左邊樹反呀 :mrgreen:


去左 cwb, tst & 赤柱 lor


子爵府

積分: 14766


1925#
發表於 07-1-15 10:14 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

[quote]
CT2Baby 寫道:
[quote]
happyalice 寫道:
labelle,


侯爵府

積分: 23959


1926#
發表於 07-1-15 10:15 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

你地好似講緊買table + chair比bb,我e+都密識緊,去過ikea好平$200有找,不過好似唔多靚


侯爵府

積分: 23959


1927#
發表於 07-1-15 10:21 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

happyalice 寫道:

咁Uny平好多bor, 你買左咩玩具比KK呀


uny有2款combi類似既膠積木,一款$19x & 另一款大盒d$29x~
我地買左combi膠dou,好colourful有10個dou可以一層層疊起,kk e+仲未識疊起,咁由我疊起好高,kk就負責破壞整lam佢,跟住我就大叫,佢就笑到好happy :mrgreen:


男爵府

積分: 9118


1928#
發表於 07-1-15 10:25 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

CT,

mug你標到入赤柱咁激呀?唔係帶埋kk去呀?
真係辛苦哂

我都有買果d膠杯,佢好like入黎入去同疊高,我買10蚊咋,好cheap


http://kawaii-kids.com/


公爵府

積分: 27622


1929#
發表於 07-1-15 10:26 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

禽日我都去左 ikea 睇左, 有張枱賣 299.- 櫈 @99.- 有 pan 既, 膠做既, 都幾穩陣, 但張枱都幾大張 & 隔"定"

CT2Baby 寫道:
你地好似講緊買table + chair比bb,我e+都密識緊,去過ikea好平$200有找,不過好似唔多靚


公爵府

積分: 27622


1930#
發表於 07-1-15 10:27 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

好早前我都買左呢 d 膠杯 lu, 不過係比佢 bathing 時玩架

zzzlam 寫道:
我都有買果d膠杯,佢好like入黎入去同疊高,我買10蚊咋,好cheap


侯爵府

積分: 23959


1931#
發表於 07-1-15 10:28 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

zzzlam 寫道:
CT,

mug你標到入赤柱咁激呀?唔係帶埋kk去呀?
真係辛苦哂

我都有買果d膠杯,佢好like入黎入去同疊高,我買10蚊咋,好cheap

zzz,
入赤柱係參加人地birthday party,順便早少少入去行下姐~

combi膠杯折左都要$50

:lol:


子爵府

積分: 14766


1932#
發表於 07-1-15 10:28 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

CT2Baby 寫道:
[quote]
happyalice 寫道:

咁Uny平好多bor, 你買左咩玩具比KK呀


uny有2款combi類似既膠積木,一款$19x & 另一款大盒d$29x~
我地買左combi膠dou,好colourful有10個dou可以一層層疊起,kk e+仲未識疊起,咁由我疊起好高,kk就負責破壞整lam佢,跟住我就大叫,佢就笑到好happy :mrgreen: [/quote]

CT2,

我知你講邊款喇, 我早排都想買比火柴頭玩, 不過我覺得沖涼岩玩d, 所以冇買到


子爵府

積分: 12260


1933#
發表於 07-1-15 10:28 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

CT,

你睇KK鍚住你荷包!

CATCAT,
可唔可以返屋企映低芝麻街積木,我都想買!


男爵府

積分: 9118


1934#
發表於 07-1-15 10:29 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

我27號黎唔到lu,我4:00要bbq,你地幾點start呀?


http://kawaii-kids.com/


公爵府

積分: 27622


1935#
發表於 07-1-15 10:31 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

ct,

how to celebrate yr anniversary



公爵府

積分: 27622


1936#
發表於 07-1-15 10:32 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

我o個套好似都係 combi ~~ uny 折左先買 :mrgreen:


CT2Baby 寫道:
combi膠杯折左都要$50

:lol:


侯爵府

積分: 23959


1937#
發表於 07-1-15 10:33 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

[quote]
貓貓媽咪 寫道:
禽日我都去左 ikea 睇左, 有張


公爵府

積分: 27622


1938#
發表於 07-1-15 10:33 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

ok

garfield123 寫道:
CATCAT,
可唔可以返屋企映低芝麻街積木,我都想買!


侯爵府

積分: 23959


1939#
發表於 07-1-15 10:34 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

貓貓媽咪 寫道:
ct,

how to celebrate yr anniversary

cwb shopping & then食japanese food (no kk) :mrgreen:
你係唔係today??????????


公爵府

積分: 27622


1940#
發表於 07-1-15 10:35 |只看該作者

Re: PART 41!!! 各位靚太快D入黎 吹下水啦!

木o個套我都見, 不過驚遲吓會有"次"呀

好似膠安全 d 咁

不過就真係幾大舊吓, 要過千尺先放得落

CT2Baby 寫道:
我睇$199既係木,仲有2 chairs
你講果套係好"大笨" :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo