烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   75


子爵府

積分: 14184


1921#
發表於 13-10-25 20:38 |只看該作者

引用:呢排用快速mode,韓粉,水份(水+蛋)跟recip

原帖由 dpih 於 13-10-25 發表
呢排用快速mode,韓粉,水份(水+蛋)跟recipe 减10 ml. 個包攤凍後,切開,感觉好乾。需要加返水份嗎?

...
我今日用韓粉230g
低粉20g
蛋加水165g
速mode





子爵府

積分: 14184


1922#
發表於 13-10-25 20:39 |只看該作者

引用:Quote:fish9288+發表於+13-10-25+18:54+請

原帖由 MiuMiuChow 於 13-10-25 發表
好補喎
呢期愛上蟲草。。。花


果日第一次用蟲草花煲湯,like佢隻質感!
myphoto.jpg





複式洋房

積分: 311


1923#
發表於 13-10-25 20:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dpih+於+13-10-25+發表呢排用

原帖由 fish9288 於 13-10-25 發表
我今日用韓粉230g
低粉20g
蛋加水165g
你整乜包要用低粉?


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1924#
發表於 13-10-25 20:55 |只看該作者
pandaray 發表於 13-10-25 15:23
係, 凍品9樓係最抵. 反而麵包野唔係太多款. 不過早前見佢賣行P記104, 賣千五咋.
...
初期賣 $19xx 送 10 包麵包預拌粉 , 其實佢唔係行機, 係祖國 P104


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1925#
發表於 13-10-25 20:57 |只看該作者
pandaray 發表於 13-10-25 15:24
知道. 鮮酵母同IDY 係唔係照返同重量就得?
錯, IDY 跟食譜落, 鮮酵母要視乎邊隻牌子, 2 記燕山鮮酵, 每次落 7.5 ~ 8g (大概 IDY 2.5 倍), 如果用安琪鮮酵, 每次落 5.5 ~ 6g (大概 IDY 差唔多 2 倍)


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1926#
發表於 13-10-25 20:58 |只看該作者
pandaray 發表於 13-10-25 15:25
一次半次可以買1包金帆試下既.
真係每隻粉買一包試咗先喇


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1927#
發表於 13-10-25 21:00 |只看該作者
eunice23 發表於 13-10-25 15:39
我都係架,平時一買就5包咁買,一來又平D,
2來可以大條道理叫C6車我去買,因為咁重佢知我一定拎唔到
...
如果要抬咁多粉, 我會考慮畀多 $28 快遞費, 直送來我屋企, 好過我搭巴士+行路 (來回)


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1928#
發表於 13-10-25 21:02 |只看該作者
bb915思思 發表於 13-10-25 15:51
各JM你們好,我買了麵包机新手105多多指教、我第一机做了基本麵包,想請教各位,芯好好食,但皮 ...
有無揀淡烤色 ? 如果真係覺得太燶面, 可以早幾分鐘出爐就會好好多

其實個包打橫打直切都無乜所謂, 睇你需要喇, 記得放涼半個鐘先切, 係好切好多


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1929#
發表於 13-10-25 21:05 |只看該作者
pandaray 發表於 13-10-25 15:26
快速MODE, 我用double 重量既酵母xd
落 double 酵母 , 唔好落咁多喎, 跟機食譜好似落 4.2g 之嘛


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1930#
發表於 13-10-25 21:07 |只看該作者
eunice23 發表於 13-10-25 17:39
我都係冇興趣考牌,我d性格係好"蛇WER"如果我有車,我諗我已經車死左好多人喇 ...
記得通知聲, 要過海避一避


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1931#
發表於 13-10-25 21:08 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 13-10-25 17:53
Update完個apps,我終於可以番來啦
Welcome back ... 魔 c


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1932#
發表於 13-10-25 21:09 |只看該作者
pandaray 發表於 13-10-25 18:02
我相反....我唔考唔係因為我驚及唔係冇記性.只係真係冇興趣. 冇興趣個d我係唔會掂.
不過好多男士活動野我都 ...
其實你係女士 jm


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1933#
發表於 13-10-25 21:11 |只看該作者
tp168 發表於 13-10-25 18:27
要買漢堡模先靚
拙作一幅
我買埋 d 模未用過, 死火 ... 又畀人鬧


子爵府

積分: 10685


1934#
發表於 13-10-25 21:16 |只看該作者

回覆:tp168 的帖子

Hello, 超級新手,我只係整過幾次包咋呢個係我既南瓜提子包,跟機食譜整的
myphoto.jpg




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1935#
發表於 13-10-25 21:17 |只看該作者
MiuMiuChow 發表於 13-10-25 18:42
用呢D模整包包, 要吾要搽油呢
要用廚房紙抺 d 油晌模內


伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


1936#
發表於 13-10-25 21:27 |只看該作者
fish9288 發表於 13-10-25 20:36
呢期愛上蟲草。。。花
呢日第一次用蟲草花煲湯,like佢隻質感!

栗子...... my favourite !!


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


1937#
發表於 13-10-25 21:30 |只看該作者

引用:Hello,+超級新手,我只係整過幾次包咋呢個

原帖由 PrettyMother 於 13-10-25 發表
Hello, 超級新手,我只係整過幾次包咋呢個係我既南瓜提子包,跟機食譜整的




...
靚仔喎 你用行P?




珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


1938#
發表於 13-10-25 21:32 |只看該作者

引用:Quote:tp168+發表於+13-10-25+18:27+要買漢

原帖由 hallonatalie 於 13-10-25 發表
我買埋 d 模未用過, 死火 ... 又畀人鬧
我好多嘢都得個買&擺字




伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


1939#
發表於 13-10-25 21:35 |只看該作者
本帖最後由 MiuMiuChow 於 13-10-25 21:36 編輯
hallonatalie 發表於 13-10-25 21:02
有無揀淡烤色 ? 如果真係覺得太燶面, 可以早幾分鐘出爐就會好好多

其實個包打橫打直切都無乜所謂, ...

我鍾意直切, 有一塊包個底邊會爛少少(冇咁覺); 橫切會有一塊包爛中間嘛 ...... 純屬個人喜好


侯爵府

積分: 23315


1940#
發表於 13-10-25 21:37 |只看該作者

引用:Quote:eunice23+發表於+13-10-25+17:39+我

原帖由 hallonatalie 於 13-10-25 發表
記得通知聲, 要過海避一避
放心,我冇考到牌架安全


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo