跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4411


1941#
發表於 07-9-4 17:45 |只看該作者
我又去得吾得啞
原文章由 esther_fong 於 07-9-4 17:43 發表


好呀,咁蛋蛋媽可以去坐下law
鱷魚媽,
去你樹反呀,得唔得呀


侯爵府

積分: 23339


1942#
發表於 07-9-4 17:46 |只看該作者
原文章由 esther_fong 於 07-9-4 17:43 發表


好呀,咁蛋蛋媽可以去坐下law
鱷魚媽,
去你樹反呀,得唔得呀



鱷魚媽,
唔係唔係,為o左補償你欺騙我(因為你琴日話今日會成日陪我的,但係你冇口齒),我o地決定剷上你屋企作反


侯爵府

積分: 23339


1943#
發表於 07-9-4 17:49 |只看該作者
原文章由 hfcsum 於 07-9-4 17:40 發表
vf2006
點解卓晞流口水,看到靚女

esther fong
如果你地去蔣軍澳 我可吾可以join呀 或者去西灣河都得家



好呀,歡迎 ,我地決定o左日子通知你呀,
去西灣河~~係唔係去你樹呀


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


1944#
發表於 07-9-4 17:56 |只看該作者
好呀,我上完堂就過黎join你地...好似講到係自己屋企咁tim

鱷魚媽, 蛋蛋想同小灣鱷玩呀!

原文章由 esther_fong 於 07-9-4 17:43 發表


好呀,咁蛋蛋媽係蛋蛋返學之前咪可以去坐下law
鱷魚媽,
去你樹反呀,得唔得呀


大宅

積分: 4411


1945#
發表於 07-9-4 17:56 |只看該作者
我又去 得吾得呀
原文章由 esther_fong 於 07-9-4 17:43 發表


好呀,咁蛋蛋媽係蛋蛋返學之前咪可以去坐下law
鱷魚媽,
去你樹反呀,得唔得呀


侯爵府

積分: 23339


1946#
發表於 07-9-4 17:59 |只看該作者
原文章由 hfcsum 於 07-9-4 17:56 發表
我又去 得吾得呀



好呀,歡迎


大宅

積分: 4411


1947#
發表於 07-9-4 18:01 |只看該作者
都得家 不過吾可以容納咁多人 因為寒舍得五百幾尺
你地來我好歡迎家 因為我想軒軒同多d bb玩
原文章由 esther_fong 於 07-9-4 17:49 發表



好呀,歡迎 ,我地決定o左日子通知你呀,
去西灣河~~係唔係去你樹呀


侯爵府

積分: 23339


1948#
發表於 07-9-4 18:03 |只看該作者
原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-4 17:56 發表
好呀,我上完堂就過黎join你地...好似講到係自己屋企咁tim

鱷魚媽, 蛋蛋想同小灣鱷玩呀!


好野
鱷魚媽依家唔反對即係贊成啦,yeah


大宅

積分: 1237


1949#
發表於 07-9-4 18:08 |只看該作者
好野 我哋又去, 逼爆個鱷魚潭

原文章由 esther_fong 於 07-9-4 18:03 發表


好野
鱷魚媽依家唔反對即係贊成啦,yeah
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


子爵府

積分: 11166


1950#
發表於 07-9-4 18:11 |只看該作者
不如食埋飯啦,打邊爐好無?去到咁遠,唔好晒車錢麻
原文章由 esther_fong 於 07-9-4 18:03 發表


好野
鱷魚媽依家唔反對即係贊成啦,yeah
未經本人許可, 不得轉載


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


1951#
發表於 07-9-4 18:18 |只看該作者
哈哈, 一於定哂d節目, 等鱷魚媽無得say no...教訓吓無口齒嘅下場...哈哈哈哈

原文章由 esther_fong 於 07-9-4 18:03 發表


好野
鱷魚媽依家唔反對即係贊成啦,yeah


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


1952#
發表於 07-9-4 18:22 |只看該作者
白灼鱷魚肉應該會幾好味架...

原文章由 Lulu皇后 於 07-9-4 18:11 發表
不如食埋飯啦,打邊爐好無?去到咁遠,唔好晒車錢麻


子爵府

積分: 11166


1953#
發表於 07-9-4 18:26 |只看該作者
聽聞醫哮喘好掂架,有病醫病,無病補身
原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-4 18:22 發表
白灼鱷魚肉應該會幾好味架...
未經本人許可, 不得轉載


男爵府

積分: 7640


1954#
發表於 07-9-4 18:34 |只看該作者
該煨囉 咁都比你捉到 真係 人在做 天在看 講過既野有record 人地屈唔到自己

各位 因為我要儲錢養仔 所以下午去左見客搵食 突發事件 各位息怒 千期唔好唱我呀

jessica2004 你....好野 我會記住你


原文章由 jessica2004 於 07-9-4 15:53 發表


大鱷媽,無口齒既,有頭威無尾陣

又話陪足我地一日,下午連影都無埋


男爵府

積分: 7640


1955#
發表於 07-9-4 18:39 |只看該作者
你好野 我一定會報仇 無牙都會咬住你唔放 我得閒你就知!!!

原文章由 BChiMa 於 07-9-4 16:18 發表
大鱷媽 俾人"mook"晒d 齒 變埋無牙鱷


男爵府

積分: 7640


1956#
發表於 07-9-4 18:46 |只看該作者
下 又係我攪 一陣人地又以為我又攪野 再插多我幾野咁點算呀!!! 講明呀 係你地話要攪架 唔係我呀 登高同bbq都唔係我攪起架 我徇眾要求架咋 追post唔該由頭追到尾呀 唔該

咁你地幾時黎呀 但一定要sat sunday菲菲放假 我唔會睬你地架

原文章由 Lulu皇后 於 07-9-4 17:35 發表
不如去搞大鱷囉,我見佢成日都叫人上佢屋企玩


男爵府

積分: 7640


1957#
發表於 07-9-4 18:51 |只看該作者
凱喬媽 我想要凱喬做我個女 你一個今晚九點前唔反對 咁就當你應承 yeah

原文章由 esther_fong 於 07-9-4 18:03 發表


好野
鱷魚媽依家唔反對即係贊成啦,yeah


大宅

積分: 4411


1958#
發表於 07-9-4 18:51 |只看該作者
打鐡襯熱就9月8日啦 我又join得吾得姐
原文章由 shirleytong28 於 07-9-4 18:46 發表
下 又係我攪 一陣人地又以為我又攪野 再插多我幾野咁點算呀!!! 講明呀 係你地話要攪架 唔係我呀 登高同bbq都唔係我攪起架 我徇眾要求架咋 追post唔該由頭追到尾呀 唔該

咁你地幾時黎呀 但一定要sat ...


男爵府

積分: 7640


1959#
發表於 07-9-4 18:57 |只看該作者
鱷魚肉好醒架 烚蛋 烚豬肉 都唔錯 叫埋豉油媽帶豉油 我諗少不免都會淥下西蘭花 但葛我就未試過用黎打邊爐

咁bchima 你可唔可以帶多個gas爐 軒軒媽同凱喬媽 你地坐咩車

但講咁耐 你地定左time未 唔好今個week next week onward very OK

原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-4 18:22 發表
白灼鱷魚肉應該會幾好味架...


男爵府

積分: 7640


1960#
發表於 07-9-4 19:00 |只看該作者
8號唔得 你地約得太chi 下個week係playgroup 再下個week o唔o

p.s. 我今個星期日前可以完成個playgroup資料比你地啦

原文章由 hfcsum 於 07-9-4 18:51 發表
打鐡襯熱就9月8日啦 我又join得吾得姐

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo