美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   34


侯爵府

積分: 20639


1941#
發表於 14-8-16 20:39 |只看該作者
ckm80 發表於 14-8-16 20:35
唔通唔係同一個?

可能係啩.


伯爵府

積分: 16734


1942#
發表於 14-8-16 20:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-16+發表唔該

原帖由 chestnutpaste 於 14-08-16 發表
紫蘇水全線缺貨
我想問ba 攞sample 試啱先買


大宅

積分: 4819


1943#
發表於 14-8-16 21:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 chestnutpaste 於 14-08-16

原帖由 576644 於 14-08-16 發表
我想問ba 攞sample 試啱先買
叻女


伯爵府

積分: 16734


1944#
發表於 14-8-16 21:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-16+發表我想

原帖由 chestnutpaste 於 14-08-16 發表
叻女
但有jm話尋日買到兩支 jumbo size嘅紫蘇水,好似係金鐘,你試吓打去問問



伯爵府

積分: 16734


1945#
發表於 14-8-16 22:41 |只看該作者

引用:Quote:Jessieyin+發表於+14-8-16+19:20+仲

原帖由 KAY+2 於 14-08-16 發表
我無再問呀~
MASKS 送50ML AQWM REPAIR EMULSION WHITE + 50ML REPAIR LOTION WHITE + 50ML TONING LOTION ...
你試完future science 上嚟話我哋知好唔好用
我自己用完就幾鍾意,但無咩人提,唔知係唔係得我一個覺得好用呢??


侯爵府

積分: 20639


1946#
發表於 14-8-16 23:17 |只看該作者
576644 發表於 14-8-16 22:41
你試完future science 上嚟話我哋知好唔好用
我自己用完就幾鍾意,但無咩人提,唔知係唔係得我一個 ...

支洗面我要過一排先開嚟用, 要用完手上嗰支先~


伯爵府

積分: 16734


1947#
發表於 14-8-16 23:25 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-16+22:41+你試完

原帖由 KAY+2 於 14-08-16 發表
支洗面我要過一排先開嚟用, 要用完手上嗰支先~
唔緊要,你用埋手頭上嗰啲先,唔該晒


侯爵府

積分: 20639


1948#
發表於 14-8-16 23:37 |只看該作者
576644 發表於 14-8-16 23:25
唔緊要,你用埋手頭上嗰啲先,唔該晒

好的, 好嘢一定SHARE的~

啱啱用完個MASK, 刮走啲MASK有啲費時, 但抹走後塊面顏色均勻咗, 又緊緻咗, 幾好用.
不過一瓶用得12次, 有啲貴~


伯爵府

積分: 16734


1949#
發表於 14-8-16 23:44 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-16+23:25+唔緊要

原帖由 KAY+2 於 14-08-16 發表
好的, 好嘢一定SHARE的~

啱啱用完個MASK, 刮走啲MASK有啲費時, 但抹走後塊面顏色均勻咗, 又緊緻咗, 幾好 ...
好快手

mask 要刮走?
好似上次ba話抹就得??

同埋真係只可用12次?
我見咀大樽,有排用先想買喳


侯爵府

積分: 20639


1950#
發表於 14-8-17 18:09 |只看該作者
576644 發表於 14-8-16 23:44
好快手

mask 要刮走?

因為要厚搽, 所以用的份量都唔少, 我尋日就跟足用三粒櫻桃份量. 我諗一瓶真係用10-12次左右.
BA就教用濕棉花抹走, 但我見個介紹係用個刮先刮走的再用濕棉花抹,
就跟住做, 因為個MASK好厚我估單單抺有排都未抹完.


侯爵府

積分: 20639


1951#
發表於 14-8-17 18:53 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-15 10:35
你防曬可能做得唔好呀~~你敷d舒緩mask先,等皮膚穩定d先用美白啦。
你支cpb換左未??

我終於買咗AQMW個WHITENING MASK, 尋晚用, 真係好舒暢同白淨咗.
今朝毛孔都細咗, 唔錯呢~

另外去咗CDP問, BA見我做完紅咗, 都話可以拎返去換其他PRODUCT, 不過佢唔建議我用新嘢,
換返MASKS或MAKE UP就好, 佢話怕我其他嘢會敏感~


伯爵府

積分: 16734


1952#
發表於 14-8-17 21:00 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-16+23:44+好快手

原帖由 KAY+2 於 14-08-17 發表
因為要厚搽, 所以用的份量都唔少, 我尋日就跟足用三粒櫻桃份量. 我諗一瓶真係用10-12次左右.
BA就教用濕棉 ...
3粒櫻桃份量都幾多,其實唔知可唔可以用少啲呢
但如果你用得咁有效果,都值嘅


侯爵府

積分: 20639


1953#
發表於 14-8-17 21:05 |只看該作者
本帖最後由 KAY+2 於 14-8-17 21:07 編輯
576644 發表於 14-8-17 21:00
3粒櫻桃份量都幾多,其實唔知可唔可以用少啲呢
但如果你用得咁有效果,都值嘅 ...

同埋佢先用乳液打底, 幾舒服, 感覺有啲似FS支SOFERN, 但無咁潤, 幾好~


伯爵府

積分: 16780


1954#
發表於 14-8-17 21:19 |只看該作者

引用:+本帖最後由+KAY+2+於+14-8-17+21:07+編輯+

原帖由 KAY+2 於 14-08-17 發表
本帖最後由 KAY+2 於 14-8-17 21:07 編輯
個step係最尾?過水後唔使再搽野




侯爵府

積分: 20639


1955#
發表於 14-8-17 21:27 |只看該作者
Jessieyin 發表於 14-8-17 21:19
個step係最尾?過水後唔使再搽野

唔係最後個STEP, 算係第二個STEP.
AQMW係先乳後水, 先用乳液EMUSLION軟化底層, 厚敷個MASK, 清除MASK後用棉花沾LOTION抹面... 然後用返精華+面霜.

如果唔用開佢的產品, 精華+面霜可以用自己用開的,
如果無佢的EMUSLION+LOTION (而家買MASK送各50ML),
BA話可以用自己的產品, 就洗面後直接用MASKS, 再用返自己的平時程序.


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


1956#
發表於 14-8-18 08:37 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-16 11:03
我d彤人秘水同乳放左係到,無再用,因為無咩效咁。
所以要搵合適護膚品真唔易, 要係咁試先試到


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


1957#
發表於 14-8-18 08:38 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-16 11:06
搞到我心思思。。
不過轉Albion 最好全套用,我等多排,天氣都開始乾,再決定。
依家快手d用手上既野先。
咁如果係就等我地用多排先決定, 有時初用好似好好, 要用落先肯定到


男爵府

積分: 6260


1958#
發表於 14-8-18 09:18 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-8-16 19:24
我無再問呀~
MASKS 送50ML AQWM REPAIR EMULSION WHITE + 50ML REPAIR LOTION WHITE + 50ML TONING LOTION ...
你好快手呀... 假期我無過九龍, 仲未買呀你試左未呀???


男爵府

積分: 6260


1959#
發表於 14-8-18 09:20 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-8-17 18:09
因為要厚搽, 所以用的份量都唔少, 我尋日就跟足用三粒櫻桃份量. 我諗一瓶真係用10-12次左右.
BA就教用濕棉 ...
你買個個係aqmw, 唔係aq, 對嗎???


男爵府

積分: 6260


1960#
發表於 14-8-18 09:23 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-8-17 18:53
我終於買咗AQMW個WHITENING MASK, 尋晚用, 真係好舒暢同白淨咗.
今朝毛孔都細咗, 唔錯呢~
我真係要試下, 近排我對我d皮膚狀態極到的不滿意
cpb的話, 你換mask好d, 因為makeup有排用, 護膚功效好d~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo