懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17810


1941#
發表於 08-1-29 10:17 |只看該作者
hello all :
我返黎喇,昨午去左東區照喇,一齊順利,呀b大隻左...我會在三月抽水啊,好驚 !


伯爵府

積分: 17810


1942#
發表於 08-1-29 10:21 |只看該作者
原文章由 小虎與點點 於 08-1-29 00:19 發表


我覺得現時的政府好慳皮, 要自己留小便比醫院/健康阮.
我第一次去東區見姑娘, 佢地已經講明每次產檢都要自己帶個樽仔和留小便; 可能佢地想慳成本和慳掛隊去廁所時間. ...


我聽到都有同感,叫我老公幫我諗店佢...後來佢找不到,跟手我就打俾個朋友,佢響醫院做...結果


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1943#
發表於 08-1-29 10:33 |只看該作者
抽水? 抽咩水呀? ?-(

原文章由 Snoopywy 於 08-1-29 10:17 發表
hello all :
我返黎喇,昨午去左東區照喇,一齊順利,呀b大隻左...我會在三月抽水啊,好驚 !


伯爵府

積分: 17810


1944#
發表於 08-1-29 10:43 |只看該作者
原文章由 CheukC9 於 08-1-29 10:33 發表
抽水? 抽咩水呀? ?-(


抽羊水啊


子爵府

積分: 14514


1945#
發表於 08-1-29 10:49 |只看該作者
呢幾日真係好凍呀!各位準媽媽記得要著暖d照顧好自己嘅身體呀!
:cry: 唉~自從星期六接到醫務所姑娘打來的電話,我心情一日都未好過呀!
話說10/1當天該診所的醫生替我照超聲波時說小b情況不穩建議我做人工流產,我堅決否決左,但就有再約去檢查,本來約了17/1的,但我怕他再次都是咁講,就轉左唔去睇,一路我都深信小b會健康成長,誰不知......星期六姑娘打俾我問我去左做手術未,我說沒有,她竟說乜有長胎咩!:cry: 我已經跟她說健康院的醫生說沒問題!她還說佢同你照左咩!我說未,但下星期會安排到醫院照.她說的話令我感到小b其實一早已經離開了我,只是我自己執著.....
其實由10/1開始,我的日子真是不好過.好辛苦先捱到仲有幾天,點解佢要打黎同我咁講喎......聽完個心又實哂.星期六晚還流了很多血水.......我家下真係好唔開心呀


禁止訪問

積分: 3528


1946#
發表於 08-1-29 10:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


1947#
發表於 08-1-29 11:07 |只看該作者

回覆 #1945 芝芝 的文章

芝芝 :

真吾好意思,希望你勇敢見面,如果醫生咁講,你一係再找另一個醫生看多次,吾好擔誤時間...我之前都有做人工流產,我老公同我一齊面對,希望你都可以.

你年紀少,仲有好多時間,不是這樣自責,希望你快點康復.


伯爵府

積分: 17810


1948#
發表於 08-1-29 11:09 |只看該作者
原文章由 ccleung 於 08-1-29 10:58 發表
你地好. 我都係08年8月既媽咪
我想問下你地, 有冇好介紹for 我睇私家body check 呢
因我依家做緊贊育的產前檢查, 我想小心d, 再睇埋私家



你去邊區方便呀,我個私家響銅鑼灣禮頓中心


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1949#
發表於 08-1-29 11:13 |只看該作者
吓? 點解要抽羊水呀? 幾時要抽架?

原文章由 Snoopywy 於 08-1-29 10:43 發表


抽羊水啊


伯爵府

積分: 17810


1950#
發表於 08-1-29 11:15 |只看該作者
原文章由 CheukC9 於 08-1-29 11:13 發表
吓? 點解要抽羊水呀? 幾時要抽架?


我年紀大嘛,為左知有冇’唐仕’,唯有搏下做架.


伯爵府

積分: 17810


1951#
發表於 08-1-29 11:17 |只看該作者

回覆 #1949 CheukC9 的文章

補充 :
年紀少既人,做抽血都可以架,私家或政府都有這個服務


大宅

積分: 3104


1952#
發表於 08-1-29 11:19 |只看該作者
早晨啊
我約左聽日去做oscar啊
估唔到今日打去 聽日就有得做^^
天氣好凍 大家小心冷親啊
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 3104


1953#
發表於 08-1-29 11:21 |只看該作者

回覆 #1945 芝芝 的文章

唔好唔開心啦
之前支持左咁多日
你而家幾時要去再照啊?
放心啦
你一路都做得好好^^
我地會支持你架^^
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1954#
發表於 08-1-29 11:23 |只看該作者
點解你唔快啲搵過個私家再照吓呀? 搵多幾個照吓睇吓佢哋點講都好嘛。而家咁嘅情況最好儘快check清楚。

咁個姑娘都可以理解嘅,始終佢哋check到你個b唔ok,如果由佢繼續留喺你肚內會影響你健康架嘛! 可能佢都係戥你急啫! 所以你快啲再搵其他醫生check吓啦!! 唔好拖喇! 對你同bb都唔好。如果bb而家真係唔穩,你愈快去睇醫生愈大機會保到架嘛!!

原文章由 芝芝 於 08-1-29 10:49 發表
呢幾日真係好凍呀!各位準媽媽記得要著暖d照顧好自己嘅身體呀!
:cry: 唉~自從星期六接到醫務所姑娘打來的電話,我心情一日都未好過呀!
話說10/1當天該診所的醫生替我照超聲波時說小b情況不穩建議我做人工流產,我堅決否 ...


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1955#
發表於 08-1-29 11:24 |只看該作者
哦!!原來係咁。 祝你一切順利呀!!

原文章由 Snoopywy 於 08-1-29 11:15 發表


我年紀大嘛,為左知有冇’唐仕’,唯有搏下做架.

[ 本文章最後由 CheukC9 於 08-1-29 11:25 編輯 ]


禁止訪問

積分: 3528


1956#
發表於 08-1-29 11:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817


1957#
發表於 08-1-29 11:37 |只看該作者
原文章由 yvonne200793 於 08-1-28 19:18 發表
大家開始買bb嘢未呀!永x最近做緊九折呀!
因為我諗住比bb食人奶,所以週圍睇d泵奶機幾錢,我發覺係公價,
除咗有折,所以昨日行去永x見九折就買咗,平咗三十幾蚊....哈哈
現在留意吉島幾時再有折 ...


我未呀,但心思思行開BB野既counter就想睇,早前行開沙田"西田"BB衫都有做discount好抵,不過媽咪成日話唔使咁快買住喎,遲下o的野平左會唔抵喎,所以而家忍住手先...


大宅

積分: 1817


1958#
發表於 08-1-29 11:40 |只看該作者
原文章由 文狄 於 08-1-28 20:12 發表
我啱啱仲食左個杯面.. 阿b跟埋我食埋d無益嘢.. 我呢排勁鈡意食粟米片. 攪到皮膚差晒.. 唉.. 但忍唔到口.
我今晚買左古古力奶. 諗住臨瞓前叮熱佢. 試下會唔會好瞓d.
今日真係好凍. 陣間睇电視都係坐近暖爐. ...


o喜...我今朝都飲左朱古力奶,好好味呀! 都好喎,叮hot左我諗仲好飲.
唔怕既...我都有食,仲要係媽咪買比我食,但我就食"QQ"粉絲,媽咪話無所謂啦,又唔係成日食,我o地出街食o個時都一樣好多味精無分別喎,而且我時時都肚餓,有時o向屋企煮都好lazy,所以杯面最方便.


大宅

積分: 1817


1959#
發表於 08-1-29 11:41 |只看該作者
原文章由 applesimon 於 08-1-28 22:59 發表
今日去check左oscar醫生照左話冇咩問題,而家等埋驗血報告就ok


公喜o西呀...真係開心啦!:D


大宅

積分: 1817


1960#
發表於 08-1-29 11:42 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-1-29 10:17 發表
hello all :
我返黎喇,昨午去左東區照喇,一齊順利,呀b大隻左...我會在三月抽水啊,好驚 !


太好啦,公喜o西...我諗個個媽咪見到亞b大隻左都一定開心到不得了,我都好期待呀...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo