, 我公司妹妹仔都係用 veryvery, 嗱嗱! 你一係報大年歲, 一係自我欺騙
(絶不是歧視呀!)Jelly 寫道:
餐~![]()
貓~![]()
all 仁s![]()
呀?? 唔好 就咁 'hair' 左去喎 :evil: {lee 句學反來架, 好岩lee個情況下用!}:-P
);
;
個女仔話, 如果好油麵就用very very! 半煎炸就rise. 我梗係油炸麵la. 就買喇. 仲有折. lee 個可能跟年齡無絕對關係, 只係心理上有幫助. Jelly 寫道:
養陰丸唔係俾鄭少秋同 hacken lee 食既咩? :-P
容晏有幾多折?
富貴既就用咖鼠.