跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2106


1941#
發表於 04-5-28 10:46 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

我唔記得同你講-----之前你好似講過
最好o既奶,係dau 奶,豆奶

我講過? 好似冇喎!
定係有玄外之音? 我又好似明明地 mimi,我好匙蕉拔下,你同我講野盡量唔好太深,我唔明ga


男爵府

積分: 7055


1942#
發表於 04-5-28 10:53 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

dau,
sorry,你之前話想用紅米水開奶俾bb
廷姐咁肥美,當然好
不過,更好係媽媽奶呀~~將來餵o左呢個先啦
太辛苦,又唔夠奶,先考慮其他
我係母乳支持者
小米仍然食ma ma 奶,至今未食過一口奶粉,將來唔知
佢出世o個陣,我曾經恐嚇佢:米米,媽媽唔打算俾奶粉你食,你只可以食我o個d,如果唔係,你會無野食,明唔明……
就係咁捱完一個月又一個月,下個目標,係餵到一歲 :-P

see u later


大宅

積分: 2106


1943#
發表於 04-5-28 10:58 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

米米,
oic,我明啦! 同我呢d bun人講野要講得清楚小小,如果唔係我get唔到
我都知豆奶係最好 不過我又有一個匙蕉拔問題,身材唔好 :-P (即係唔夠大 )係咪同奶奶多小無關ga? 我唔想餓親小豆豆喎!
好佩服你,繼續努力,mimi一定肥肥白白,食米奶食到4歲
玩得開心d


大宅

積分: 4334


1944#
發表於 04-5-28 12:14 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

你們真係個個夜晚出動, 好! 明天不用上班, 攪定鐘, 今晚上來找你們.

米 :

工作/餵奶要緊, 有閒上來留隻字, 我當你去左"花旗"出 cheap, 時差, 你今日留字, 我明天覆吧

mau :

好奇! 係咪 sales 叫你用 veryvery , 我公司妹妹仔都係用 veryvery, 嗱嗱! 你一係報大年歲, 一係自我欺騙 (絶不是歧視呀!)

鴨 :

其他杏仁講左好多慰說話, 我冇太多野講了. 仲之不要太介懷, 付出了不要望回報, 咁個心會舒服些, 對得住天地良心便可(我成日講呢句), 記住要"身教". 笑下啦! :-P :-P

blythemia :

有 cookies 食味呀! :-P


大宅

積分: 2290


1945#
發表於 04-5-28 13:11 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

餐~
貓~
all 仁s


大宅

積分: 2290


1946#
發表於 04-5-28 13:14 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

小豆豆 公時公時 :-P
咁即係幾時????

Dau 寫道:
我唔想餓親小豆豆喎!


大宅

積分: 2106


1947#
發表於 04-5-28 13:17 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

jelly
預產期200n年n月


大宅

積分: 3399


1948#
發表於 04-5-28 13:56 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

Jelly 寫道:
餐~
貓~
all 仁s


[size=xx-large]jelly

你.... 做咩 呀?? 唔好 就咁 'hair' 左去喎 :evil: {lee 句學反來架, 好岩lee個情況下用!}:-P
人呢! 樣呢! 可唔會怪你打格仔, 你可以畫貓面都得. (各仁要求不同, 我要睇眼睛 );
現在, :evil: 你聽住, 係好係醜都同我交個貓樣出來 ;

lee 招唔得tim!:idea:
嗱, 古有木蘭代父從軍, 不如咁丫, 乖乖地, 就摆jellabee上網, 比各位ee見下可愛肥肥小baby jelly啦. 美腿美手美頸頸美patpat都得架, 見到baby, 豆豆就好快生豆妹妹架啦. plzzzzzzzzzzzzzzz :-P :cry: :evil: :-x


大宅

積分: 2290


1949#
發表於 04-5-28 14:05 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

咩樹咁勞氣, 嚇 c 我架, 你要睇貓樣咋嘩:




我要睇廷姐 & 頌怡


大宅

積分: 4334


1950#
發表於 04-5-28 14:15 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

jelly :

係喎! 係喎! 點都要交個 mau 樣出來吓喎! 你或jellabee 都得, 最好2個, 你放上來10分鐘都得, 只要事先call 齊我地就得.

(路人甲乙丙"線風點火" 就係我呢d 啦!


大宅

積分: 3399


1951#
發表於 04-5-28 14:17 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

花,餐
艾是處山玩de容晏, but 沙班處.

個女仔話, 如果好油麵就用very very! 半煎炸就rise. 我梗係油炸麵la. 就買喇. 仲有折. lee 個可能跟年齡無絕對關係, 只係心理上有幫助.

我又買左條賴靚既pashmina比自己坐巴士襟被用!

去左龍山製藥買靈芝貓子比貓貓, 又買左虫草比貓媽.
(題外話: 不過, 間野真係非常hardsell, 未決定就同你開單話你一於買啦, look咭之馬!! 唔做得咁樣! 又話醫師簽單比我, 用佢個價錢買, 好抵..........! 我講, 唔係唔使比, 係要找數, 窮人食唔起幾千蚊野, 唔可以買; 又叫你買養陰丸, 同我把脈話我有腰酸背痛, 頭痛 (心諗, 咁行架. lee d 都市病我絕少!) )


大宅

積分: 2290


1952#
發表於 04-5-28 14:23 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

養陰丸唔係俾鄭少秋同 hacken lee 食既咩? :-P

容晏有幾多折?


大宅

積分: 4334


1953#
發表於 04-5-28 14:25 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

mau :

吓 ! 好等我今個sun 去吉豬島扮下魚蝦crab 去問下先. 忍手忍手, 要等下個月quota 先去買. 唔係喎! 要去 anna sui 先喎!

嘩! 真係富貴人家, 我窮, 買唔起唔知住响邊個山頭的羊knit 成肩巾, 如有多或不要, 請告之, 馬上來取


大宅

積分: 4334


1954#
發表於 04-5-28 14:27 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

jelly/mau :

係喎! 養陰丸唔係男人食嘛 我唔太信呢d 野, 亦未食過, 粗茶淡飯鄉下妹己!


大宅

積分: 3399


1955#
發表於 04-5-28 14:32 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

jel....ly,
非常欣賞你找來既貓樣. 不過, 眾裡尋他, 此貓樣在電腦螢幕處都唔現身 典算!
頌怡&廷姐已現形, 再出會'her'架啦. 你先啦.

美仙驕沐浴露又再提提你: 現在2:32分. 嘟. 快上頭盤. plssssss.


男爵府

積分: 5482


1956#
發表於 04-5-28 14:33 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

jelly,

呢排"容晏"大減價,sofina好似有9折。

maumau,

我都係油麵,所以都係用veryvery。


大宅

積分: 3399


1957#
發表於 04-5-28 14:36 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

花,
我傻婆唔識野架, 隻羊咩巾原價寫到好大 $498 , now 狗狗only. plain 色. 所以就買! 佢寫住100% 隻羊毛名.
而米米話隻羊唔會受痛苦, 無害過佢我先買隻番來陪我坐巴士一齊共富貴.


大宅

積分: 3399


1958#
發表於 04-5-28 14:39 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

Jelly 寫道:
養陰丸唔係俾鄭少秋同 hacken lee 食既咩? :-P
容晏有幾多折?


鄭少秋同 hacken lee 好似係賣?? 唔知食唔食.
容晏做狗折. 當然有d就話 6, 7折. 用容晏card有2%cash回贈. 可用行生咳. 富貴既就用咖鼠.


我買very very 折後 $220.4. sofina既蠢高好似買一送一. 琴晚好多人嬲個counter. 好壯觀.


男爵府

積分: 5482


1959#
發表於 04-5-28 14:46 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

安心服用養陰丸,
好似太陽出來了,
太陽出來了~


大宅

積分: 2290


1960#
發表於 04-5-28 15:20 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

頌怡&廷姐已現形 <---- 咁人地睇唔到嘛 :-x :-(

有冇人

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo