跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


1941#
發表於 08-7-8 23:13 |只看該作者
靚太們.... 啱啱 幫呀女沖完涼& drink milk....

I am back....


男爵府

積分: 7796


1942#
發表於 08-7-8 23:13 |只看該作者
死人yahoo blog 又死咗!!!!!!!!!


子爵府

積分: 11870


1943#
發表於 08-7-8 23:13 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-7-8 23:06 發表


嘻..啱啱COCO話尋日o係新嗰邊, 佢地幾個b仔爭柔柔, 勁攪笑, 不過個server壞咗, 冇晒啲post, 我都冇得睇..哈哈

甘攪笑
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


1944#
發表於 08-7-8 23:14 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-7-8 23:13 發表
死人yahoo blog 又死咗!!!!!!!!!

係呢,想回應都唔得

http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


1945#
發表於 08-7-8 23:14 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-7-8 23:03 發表


多謝多謝~~~
今日考完試等結果嗰時, 成個人震晒啊~~嘻嘻...


幾時 "車" 我地去 shopping 啫....


大宅

積分: 4180


1946#
發表於 08-7-8 23:15 |只看該作者
係啦, 又上唔到!

原文章由 kawaiimama 於 08-7-8 23:13 發表
死人yahoo blog 又死咗!!!!!!!!!
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


1947#
發表於 08-7-8 23:16 |只看該作者
原文章由 little-angie 於 08-7-8 22:43 發表


買咗好多嘢比燊燊呀?


女人。。。。您係天生購物狂。。。。


子爵府

積分: 11870


1948#
發表於 08-7-8 23:16 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-7-8 23:15 發表
係啦, 又上唔到!

今晚無波睇啦
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


1949#
發表於 08-7-8 23:17 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-7-8 23:15 發表
係啦, 又上唔到!


哇。。。連YYZ您都係度。。。。今晚有波睇 ??

OH!。。 Bonnie ... where are u ?


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


1950#
發表於 08-7-8 23:19 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-7-8 22:15 發表
各位靚媽~~報吓喜先~~~我今日考合併試(車)PASS咗喇~~~


恭喜。。。恭喜。。。恭喜。。。


大宅

積分: 4180


1951#
發表於 08-7-8 23:19 |只看該作者
今日超攰, 抱完大隻B去健康院磅重, 見下姑娘, 走時又落狗C咁 ...
6MTH ~ 19.3磅 重得明顯慢左

原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 23:16 發表

今晚無波睇啦
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


1952#
發表於 08-7-8 23:20 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 22:03 發表

佢又無開豆奶比佢,開左支腸胃藥比子喬,


細細個食藥。。。心痛死。。。


別墅

積分: 981


1953#
發表於 08-7-8 23:21 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-7-8 22:15 發表
各位靚媽~~報吓喜先~~~我今日考合併試(車)PASS咗喇~~~

恭喜晒~恭喜晒~~


大宅

積分: 4180


1954#
發表於 08-7-8 23:21 |只看該作者
我好多晚都係度,又要睇TENNIS,冇上POST啫! 你掛住我咩?

原文章由 joyjoy815 於 08-7-8 23:17 發表


哇。。。連YYZ您都係度。。。。今晚有波睇 ??

OH!。。 Bonnie ... where are u ?
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 8233


1955#
發表於 08-7-8 23:23 |只看該作者
恭喜恭喜~~

原文章由 kawaiimama 於 08-7-8 22:15 發表
各位靚媽~~報吓喜先~~~我今日考合併試(車)PASS咗喇~~~


子爵府

積分: 11870


1956#
發表於 08-7-8 23:23 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-7-8 23:19 發表
今日超攰, 抱完大隻B去健康院磅重, 見下姑娘, 走時又落狗C咁 ...
6MTH ~ 19.3磅 重得明顯慢左

19磅都唔錯啦,你想幾重呀
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


1957#
發表於 08-7-8 23:24 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-7-8 23:17 發表


哇。。。連YYZ您都係度。。。。今晚有波睇 ??

OH!。。 Bonnie ... where are u ?

佢上左黎啦
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4180


1958#
發表於 08-7-8 23:25 |只看該作者
Bonnie, 開 MSN la 。。。

原文章由 bonnie1013 於 08-7-8 23:23 發表
恭喜恭喜~~
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 8233


1959#
發表於 08-7-8 23:25 |只看該作者
just back~~
細佬今晚要哄左好耐先訓得林, 放到落床~~


原文章由 joyjoy815 於 08-7-8 23:17 發表


哇。。。連YYZ您都係度。。。。今晚有波睇 ??

OH!。。 Bonnie ... where are u ?


大宅

積分: 3481


1960#
發表於 08-7-8 23:26 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-7-8 21:23 發表
我都唔知呀.......... 因為我行到邊, 買到邊! 今日勁攰..... 因為頭先"咩"燊燊出去買 Healty Times 糊仔, 點知越買越多0野, 拎到我CC下..... 返到0黎仲要同燊燊沖涼, 餵奶(佢又要追食), 洗衫, 洗奶 ...


過兩日都係去玩具反嘔城...
邊度買health times糊仔架,我比個女試過雀巢糊仔喎,可唔可以食呢隻架?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo