跟住我一聽倒話有包嘢,我第一時間已經諗倒,敝!實係上次去母嬰健康院checking嘅時候俾出面班女人圍攻嘅時候填表入會,e+有嘢寄嚟,我一聽倒即刻唔敢走埋去望吓係咩嚟,即刻望住個電視回應︰哦。
好彩最後冇啫……不過唔知會唔會懷疑……唔知會唔會打俾我老公問……我老公頭先十一點幾仲响公司!

~~~不過我知佢地都係對我好既...只係我未慣姐...有時咪扮左耳入右耳出lor...費事我一開聲就c火~~~
...就係99又煲左所謂既''靚湯''...有花膠沙參同玉竹wow(唔知仲會唔會有其他野...keke)...我c6都醒架la只係比左半碗我飲...但係一飲就覺我酸既...好怪...又唔係蕃茄湯但係酸既....算...我都飲哂半碗怪味湯~~