懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2821


1941#
發表於 08-11-14 00:14 |只看該作者
可能我夠橫...由痛到生4個鐘攪拈..希望今次都係甘啦..
一諗起陣痛時條腰拉住拉住..赤到我cc下!
原文章由 060905 於 08-11-14 00:09 發表
可能我生盈盈個時, 盈盈鍚住我, 係痛, 不過真係無我想像中咁誇張, 我個時只係聞氣減低痛楚咋!不過我由陣痛到生前後唔駛半日!


大宅

積分: 2519


1942#
發表於 08-11-14 00:15 |只看該作者
菜菜子媽媽︰

我都好驚,佢一話有包嘢係寄俾你架,我即刻扮睇電視,我好有同感,好一句扮睇電視,我成日都出哩招 跟住我一聽倒話有包嘢,我第一時間已經諗倒,敝!實係上次去母嬰健康院checking嘅時候俾出面班女人圍攻嘅時候填表入會,e+有嘢寄嚟,我一聽倒即刻唔敢走埋去望吓係咩嚟,即刻望住個電視回應︰哦。
咁就即刻埋位食飯……幾驚佢會問我…… 好彩最後冇啫……不過唔知會唔會懷疑……唔知會唔會打俾我老公問……我老公頭先十一點幾仲响公司!

嘩!餐飯後果都幾絶喎!香蕉配木瓜,絶!即係唔駛食!



原文章由 菜菜子媽媽 於 11/13/08 11:54 PM 發表
你62冇追問你咩???可能佢已經同你99心裡有數la~~~keke~~~

[ 本文章最後由 koyuki 於 08-11-14 00:18 編輯 ]


大宅

積分: 2821


1943#
發表於 08-11-14 00:16 |只看該作者
甘你要小心飲食啦...

我之前睇書,原來西柚好好架,對大人同bb,一黎可預防崎胎,而黎可舒緩懷孕嘔氣

原文章由 060905 於 08-11-14 00:11 發表
我爸爸個邊家族好多人都有血壓高同埋糖尿病, 包括我爸爸, 所以我成日提醒自己要小心!mouth:mouth:" />


大宅

積分: 2821


1944#
發表於 08-11-14 00:17 |只看該作者
11點仲未走得呀???
而家走左未呀??真係慘..真係由朝做到晚啦!
原文章由 koyuki 於 08-11-14 00:15 發表
我都好驚,佢一話有包嘢係寄俾你架,我即刻扮睇電視,我好有同感,好一句扮睇電視,我成日都出哩招 跟住我一聽倒話有包嘢,我第一時間已經諗倒,敝!實係上次去母嬰健康院checking嘅時候俾出面班女人圍攻嘅時候填表入會,e+有嘢 ...



男爵府

積分: 6052


1945#
發表於 08-11-14 00:28 |只看該作者
我都有聽講對新抱好好既99, 我阿姨係其中一個, 不過我地唔好彩無咁既褔份!

有時都會安慰下自己, 因為我6299咁對我, 所以我個女都唔鐘意佢地, 淨係鍚我同埋婆婆!

原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-13 23:35 發表
菜菜子媽媽,你宣佈比6299佢地知啦..點啦..係咪好開心呢...佢地!

我仲要忍多一個月先可以宣佈比d朋友仔知呀....真係好想同佢地講呀!
今朝返工時有個婆婆讓位比我坐,佢見我面青青,想嘔甘..佢就同我講叫我煮咩煲咩都加 ...


男爵府

積分: 6052


1946#
發表於 08-11-14 00:29 |只看該作者
係呀, 對我聽日試下先, 西柚汁我鐘意飲架!

原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-14 00:16 發表
甘你要小心飲食啦...

我之前睇書,原來西柚好好架,對大人同bb,一黎可預防崎胎,而黎可舒緩懷孕嘔氣

[ 本文章最後由 060905 於 08-11-14 00:32 編輯 ]


男爵府

積分: 6052


1947#
發表於 08-11-14 00:31 |只看該作者
嘩, d人話生第二個會仲易d架喎!

我真係好想用按摩機按下呀, 今晚c6又返夜, 無人幫我人手按摩, 好慘!

原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-14 00:14 發表
可能我夠橫...由痛到生4個鐘攪拈..希望今次都係甘啦..
一諗起陣痛時條腰拉住拉住..赤到我cc下!


大宅

積分: 2821


1948#
發表於 08-11-14 00:47 |只看該作者
我個衰囡不而好錫佢地(6299)
對公公婆婆就..成日話佢地,又蝦佢地!

原文章由 060905 於 08-11-14 00:28 發表
我都有聽講對新抱好好既99, 我阿姨係其中一個, 不過我地唔好彩無咁既褔份!

有時都會安慰下自己, 因為我6299咁對我, 所以我個女都唔鐘意佢地, 淨係鍚我同埋婆婆!

...


男爵府

積分: 6052


1949#
發表於 08-11-14 00:53 |只看該作者
我個女都成日蝦公公婆婆架, 因為佢差唔多日日都見住佢地, 不過當佢有野分個時, 佢會記得預埋公公婆婆佢地個份!

原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-14 00:47 發表
我個衰囡不而好錫佢地(6299)
對公公婆婆就..成日話佢地,又蝦佢地!

[ 本文章最後由 060905 於 08-11-14 01:36 編輯 ]


男爵府

積分: 5524


1950#
發表於 08-11-14 09:40 |只看該作者
好,等我今晚出"蕉"...可惜我無得食.

BTW, 佢又發惡夢啦. 佢之前同我講個partner晌大陸有條靚, 做事求其甩甩漏漏, 又無貢任感,突然無交帶落就番左鄉下....攪到d期甩哂又無人跟到手尾, 累大家比老細鬧, 遲早要炒佢.
講完個晚發夢話老細話準備連升佢幾級但只比一條靚佢, 就係個件極品.... 咁佢嚇醒左睡唔番.....

可能都要買d珍珠未佢安神定驚 law...


原文章由 koyuki 於 08-11-13 22:36 發表
麥兜MaMa︰

香蕉係好有營養同可以降血壓嘅食物嚟架,你叫你老公日日都食啦!又快又平,佢應該唔會抗拒。

我老公都係做嘢好大壓力,今日又做到10點都仲响公司,仲要晚飯都未食……



菜菜子媽媽︰

你今日宣佈喜事呀?咁你 ...


大宅

積分: 3137

畀面勳章


1951#
發表於 08-11-14 09:42 |只看該作者
早晨啊...咁多位媽媽做咩咁夜唔瞓呀!


大宅

積分: 3137

畀面勳章


1952#
發表於 08-11-14 09:51 |只看該作者
嘩...咁佢都好大壓力喎.

放假同佢出去行吓啦,我以前都試過咁,晚晚瞓唔到,最後要搞都自己抑鬱呀.小心,小心.
原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-14 09:40 發表
好,等我今晚出"蕉"...可惜我無得食.

BTW, 佢又發惡夢啦. 佢之前同我講個partner晌大陸有條靚, 做事求其甩甩漏漏, 又無貢任感,突然無交帶落就番左鄉下....攪到d期甩哂又無人跟到手尾, 累大家比老細鬧, 遲早要炒佢.
...


男爵府

積分: 5524


1953#
發表於 08-11-14 10:00 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 23:53 發表
各位...我今日同左6299一家食完飯順便宣佈la~~~haha~~~等我同大家分享一下先~~~

我c6係我地食完哂飯...食埋飯後果時(仲要等我入左toliet)先講...haha~~~大家聽到之後佢地都以為我c6講笑...佢地以為係講我有肚腩... ...


我早排又係比d SILs 3 娘教子....佢地仲興奮過我地.
反而我Daddy就Cool d, 雖然佢先係間中催我地個果


大宅

積分: 3574


1954#
發表於 08-11-14 10:59 |只看該作者
060905,雯雯媽媽,
你地好叻呀...咁快就生到bb出黎~~~
如果我都得就好la...我有個朋友佢之前痛左3日都唔出呀...結果第4日醫生話要開刀...音工~~


大宅

積分: 3574


1955#
發表於 08-11-14 11:00 |只看該作者
算la...佢地終有一日會知既...如果佢地估到都好呀~~~haha~~
wah...你c6咁慘呀...咁夜仲係公司?

原文章由 koyuki 於 08-11-14 00:15 發表
菜菜子媽媽︰

我都好驚,佢一話有包嘢係寄俾你架,我即刻扮睇電視,我好有同感,好一句扮睇電視,我成日都出哩招 跟住我一聽倒話有包嘢,我第一時間已經諗倒,敝!實係上次去母嬰健康院checking嘅時候俾出面班女人圍攻嘅時候填 ...


民房

積分: 42


1956#
發表於 08-11-14 11:01 |只看該作者
各位靚靚準mama, 有樣野想請教吓....

你地有冇聽d老人家講過, 剛剛有bb唔好去拜山呀? 我e家未夠三個月, 99, 62都未知...但佢地話今個星期日上大陸拜山, 都唔知去唔去好, 醫院我就知最好唔好去, 但拜山有冇問題呢? 又想去, 但又驚驚地d八卦野....thank you!


男爵府

積分: 5524


1957#
發表於 08-11-14 11:17 |只看該作者
原文章由 koyuki 於 08-11-14 00:15 發表
菜菜子媽媽︰

我都好驚,佢一話有包嘢係寄俾你架,我即刻扮睇電視,我好有同感,好一句扮睇電視,我成日都出哩招 跟住我一聽倒話有包嘢,我第一時間已經諗倒,敝!實係上次去母嬰健康院checking嘅時候俾出面班女人圍攻嘅時候填 ...


可能佢地估到, 個炸家e扮唔知 law.

家下甘既時勢, 搵食真艱難...


大宅

積分: 1575


1958#
發表於 08-11-14 11:19 |只看該作者
原文章由 鼠BB 於 08-11-14 11:01 發表
各位靚靚準mama, 有樣野想請教吓....

你地有冇聽d老人家講過, 剛剛有bb唔好去拜山呀? 我e家未夠三個月, 99, 62都未知...但佢地話今個星期日上大陸拜山, 都唔知去唔去好, 醫院我就知最好唔好去, 但拜山有冇問題呢? ...


呢d嘢都係信則有不信則無, 不過你未夠三個月都唔好咁操勞返大陸, 拜山可能要行山路上山落山要氣力, 而且如要聞香火, 好似唔係咁好。



大宅

積分: 3574


1959#
發表於 08-11-14 11:21 |只看該作者
你c6都幾辛苦wow~~~係咪le排先係咁咋...真係又辛苦佢又辛苦你la~~~
希望遲下會好d la!!!你兩公婆都要加油呀~~~

3娘教子...haha~~~可能我亞媽由細到大都唔管我...又唔會囉唆...所以我先好怕見到99佢地...ee哦哦...講le講路...我覺我好煩 ~~~不過我知佢地都係對我好既...只係我未慣姐...有時咪扮左耳入右耳出lor...費事我一開聲就c火~~~

不過尋晚我都忍唔住出左少少聲 ...就係99又煲左所謂既''靚湯''...有花膠沙參同玉竹wow(唔知仲會唔會有其他野...keke)...我c6都醒架la只係比左半碗我飲...但係一飲就覺我酸既...好怪...又唔係蕃茄湯但係酸既....算...我都飲哂半碗怪味湯~~
之後99知我有左...就話肯定係我口味變左...唔怪得我飲左d湯會酸la~~~個下我真係忍唔住同佢講左句:唔係呀...咁你d湯真係酸呀ma~~~真係激c我...明明係佢d湯怪...又懶我~~~

原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-14 10:00 發表


我早排又係比d SILs 3 娘教子....佢地仲興奮過我地.
反而我Daddy就Cool d, 雖然佢先係間中催我地個果


大宅

積分: 1527

陪月勳章


1960#
發表於 08-11-14 11:23 |只看該作者
原文章由 060905 於 08-11-14 00:28 發表
我都有聽講對新抱好好既99, 我阿姨係其中一個, 不過我地唔好彩無咁既褔份!

有時都會安慰下自己, 因為我6299咁對我, 所以我個女都唔鐘意佢地, 淨係鍚我同埋婆婆!

...


我都無咁既福份有個好6299 ! 不過,無所謂啦! 佢唔煩我,我仲舒服! 生活一樣咁開心!!
只要老公錫我,BB乖乖,自已既爸爸媽媽錫我就心滿意意足喇!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo