在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17810


1941#
發表於 08-12-22 14:53 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-12-22 14:46 發表
我有3場party要開


有冇收入場費,係都吾錯喎


禁止訪問

積分: 33575


1942#
發表於 08-12-22 15:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 732


1943#
發表於 08-12-22 15:24 |只看該作者
睇來大家都好多節目,我地都會一家三口離開香港幾日,好好甘休息下同輕鬆下.


禁止訪問

積分: 33575


1944#
發表於 08-12-22 15:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2722


1945#
發表於 08-12-22 15:52 |只看該作者
原文章由 <i>KimB</i> 於 08-12-22 14:14 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=29882379&ptid=1796015" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
我今晚會同阿仔、公公婆婆去尖沙咀睇燈飾。<img src="images/smilies/bb13.gif" smilieid="108" border="0" alt="" />  <br />
<br />
<br />


伯爵府

積分: 17810


1946#
發表於 08-12-22 15:54 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-12-22 15:49 發表
宜家有左小朋友, 我真係會專登安排活動同小朋友一齊去玩, 比著以前, 2公婆真係會係屋企"hair"就算.


我都係....以前我吾會報置聖誕既野架..有左小b就去買樹...


大宅

積分: 2722


1947#
發表於 08-12-22 15:54 |只看該作者
尋晚同個囡去左尖沙咀睇燈飾, 唔知點解d燈好似無往年甘靚


伯爵府

積分: 17810


1948#
發表於 08-12-23 10:25 |只看該作者
原文章由 mycman 於 08-12-22 15:54 發表
尋晚同個囡去左尖沙咀睇燈飾, 唔知點解d燈好似無往年甘靚


經濟吾好...,好多公司慳d錢


伯爵府

積分: 17810


1949#
發表於 08-12-23 10:26 |只看該作者
返埋明天半日又要做工人喇....仲辛苦過返工 !


男爵府

積分: 7268


1950#
發表於 08-12-24 10:27 |只看該作者
Good Morning!!今日4點就可以收工啦!預早同各位媽咪講句 Merry Christmas & Happy New Year!希望大家都開開心心。


禁止訪問

積分: 33575


1951#
發表於 08-12-24 10:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


1952#
發表於 08-12-24 10:44 |只看該作者
貓姐 : 你個日吾係話封路..放早咩 ,原來未講架,哈哈


伯爵府

積分: 17810


1953#
發表於 08-12-24 10:44 |只看該作者
我都祝各位

聖誕愉快 !!
開開心心度佳節 !!


禁止訪問

積分: 33575


1954#
發表於 08-12-24 10:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1955#
發表於 08-12-24 11:14 |只看該作者
祝各位merry xmas
我今日返半日,過多兩個中就收工啦
呢四日會係廣州過...第一次同阿仔去大陸丫...希望天氣真係回暖啦,如果唔係佢就無得去行白雲山啦


大宅

積分: 1972


1956#
發表於 08-12-24 11:16 |只看該作者
依...個大頭相點解變番以前果個既
呢排bk真係費解,個網頁仲要load鬼甘耐...


別墅

積分: 732


1957#
發表於 08-12-24 11:17 |只看該作者
好辦法!
係呢到,祝各位聖誕快樂啊!




原文章由 貓姐 於 08-12-24 10:47 發表
老闆果日就講左, 但今日一返到嚟就扮痴扮傻咁, 一句都冇再提過
我同事話, 我地又扮傻, 4點一齊走人喎


伯爵府

積分: 17810


1958#
發表於 08-12-24 11:24 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-12-24 10:47 發表
老闆果日就講左, 但今日一返到嚟就扮痴扮傻咁, 一句都冇再提過
我同事話, 我地又扮傻, 4點一齊走人喎


夠吾夠薑呀 ?! 小心好d...


禁止訪問

積分: 33575


1959#
發表於 08-12-24 11:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1960#
發表於 08-12-24 13:11 |只看該作者
一於甘話啦貓姐
我走先啦,大家merry xmas

原文章由 貓姐 於 08-12-24 11:36 發表
應該問題唔大既, 到時叫埋老闆一齊走人囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo