懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 104


1941#
發表於 08-12-14 14:16 |只看該作者
原文章由 小米媽 於 08-12-13 12:42 發表
各位媽咪....今日我朝早去左覆診....終於都見到同聽到小米既心跳喇, 果一刻真係好開心呀
我呢兩日開始唔止作嘔仲真係嘔埋出黎, 仲要食咩就嘔咩(但通常都係夜晚先嘔)頭先問左醫生成日嘔同暈會唔會唔係太好, ...



恭喜你呀, 小米媽....我黎緊呢個星期五先覆診呀...希望到可以聽到BB心跳同見到BB啦... 好期待
不過, 我真係無咩作嘔作悶呀...有D擔心添....
有無其他媽咪同我一樣呀????


洋房

積分: 86


1942#
發表於 08-12-14 15:44 |只看該作者
第一次在這個地方作回應,算是新手,不過亦在此報喜,我的預產期是09年7月…


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1943#
發表於 08-12-14 16:45 |只看該作者
請問09/07既媽媽們,

我早兩日剛用棒棒check到bingo, 約咗婦科醫生下星期二第一次睇同confirm, 咁唔知有咩會做呢?可唔可以share?

Thank you!


大宅

積分: 1025


1944#
發表於 08-12-14 18:26 |只看該作者
jomiwan:我其實都有考慮私家做oscar!but我老公話如果有咩事...政府跟進可能方便d,so最終都是在東區做囉


複式洋房

積分: 339


1945#
發表於 08-12-14 19:26 |只看該作者
Hello各位:

我是孖B April啦!冇上來一個星期,多了好多頁和朋友仔,每晚放工完看下大家的分享,已經好tired,唔知點解真係好tired,現在每晚10:00pm已睡著了,所以很懶冇回應啦
報告下這星期的情況:星期四已見了C+醫生,一B有1.1cm,另一B是1.06cm啦,我其實於上星期六都check完,只是隔了短短5天,一個B大了0.5cm,一個B大了0.3cm啦,醫生話以7W2d計算,發展都理想啦!但作嘔的情況仍然嚴重,尤其早上,有朋友教我起身食兩件梳打餅才座巴士返工會好些,我試過真的有效啦!
另外飲O檬水的有幫助!
今個星期亦在旺角中心買了$700元大肚褲,另加$600元上衣,另在媽媽世界買了bra和內褲啦!媽媽世界你緊sales,bra$239買一送一,內褲$69一條買三送—,我覺得都ok好著。今個星期好唔舒服,我老公話叫我買下野發泄下喔!
下次到QM見醫生在20/12啦!遲些再和大家報告情況!


珍珠宮

積分: 31130

開心吸收勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


1946#
發表於 08-12-14 20:11 |只看該作者
各位好, 我預產期係24/7, 前日睇醫生bb 7 weeks 4 days啦. 見到bb心跳同埋醫生話一切正常, 開心到有少少淚光呢~


珍珠宮

積分: 31130

開心吸收勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


1947#
發表於 08-12-14 20:23 |只看該作者
你講得啱呀, 去超市買extra virgin olive oil就係最純正架啦 (初榨橄欖油)~

原文章由 chu_muimui 於 08-12-13 06:42 發表
其實我唸:用煮食用既olive oil係咪反而最純正, 最pure呢?
有無人試過?

唉~! 我琴晚係樓梯跌左落地!
個肚痛左一陣, 不過好彩無流血無流啡,
食左止痛藥,訓左一晚今日無事啦~~
好彩好彩好彩好彩~~~
我琴晚真係好驚~~
:naught ...


男爵府

積分: 5544


1948#
發表於 08-12-15 09:10 |只看該作者
我都比較少作悶作嘔,到而家差不多10wk都未嘔過。不過胃口就真係好差law


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1949#
發表於 08-12-15 09:41 |只看該作者
星期六去咗c+做產檢,bb正常,10wk2d 啦....24/12就去做Oscar.

今早很不舒服,食完早餐,個胃好頂,好以頂到上心口,上條頸,嘔又嘔唔出,仲有d 心悸咁...好辛苦ar!
    


別墅

積分: 809


1950#
發表於 08-12-15 09:47 |只看該作者
原文章由 chu_muimui 於 08-12-13 13:42 發表
其實我唸:用煮食用既olive oil係咪反而最純正, 最pure呢?
有無人試過?

唉~! 我琴晚係樓梯跌左落地!
個肚痛左一陣, 不過好彩無流血無流啡,
食左止痛藥,訓左一晚今日無事啦~~
好彩好彩好彩好彩~~~
我琴晚真係好驚~~
:naught ...


喂.. 你小心d啦.. 好好休息.. weekend 睇咗本書.. 講原來媽媽跌,的而且確唔會同小產有大關係.. 小產通常係 bb 本身有事 (發育時已經有 d 問題,如吸收唔到營養,染色體有問題等),好少係因為媽媽身體唔好而無 wor。呢個 theory 我都係第一次聽.. 都幾得意。

不過,我真係有朋友係三個月時成日人在 chair 上跌了落地.. 個 bb都無事.. 仲照埋結構,everything ok


別墅

積分: 809


1951#
發表於 08-12-15 09:53 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-12-14 00:17 發表

係呀~應該係11-13週做的..
我book o左威爾斯24/12下午做。

oscar 係要預早book o架..
你試下張智醫生睇下仲有冇得book ar...


christie,
我都係 book 咗威爾斯24/12下午做,3:15pm,你呢﹖唔知到時估唔估到你係邊個呢..


等待驗證會員

積分: 240


1952#
發表於 08-12-15 10:29 |只看該作者
我係藥房買左支hkd18.00嘅olive oil ar仲要得75ml咋... 我本來都唔想彼錢架,不過我成間野兩個男人,但係得我一個客人,如果我唔話唔要佢用粗口鬧我點算呀... 唯有蝕hkd10比佢囉...


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1953#
發表於 08-12-15 11:00 |只看該作者
原文章由 TY33819 於 08-12-15 09:53 發表
christie,
我都係 book 咗威爾斯24/12下午做,3:15pm,你呢﹖唔知到時估唔估到你係邊個呢..

我2:45pm做呀~
可能會見到面喎~


等待驗證會員

積分: 240


1954#
發表於 08-12-15 11:09 |只看該作者
原文章由 chu_muimui 於 08-12-14 13:11 發表
To caca06, snoopy0502, waffle, sheetaada, ChristieMing:

多謝關心!!!!
我個陣個心都離一離!!! 嚇得我~!!!
個晚食個d止痛藥係醫生開定既,
如果有流血, 流啡, 肚痛, 都可以食, 可防子宮收縮...
所以唔會 ...


你要小心呀,如果可以就搵人陪你or避免上落樓梯如果有第條路選擇,總知萬事小心


大宅

積分: 4444

好媽媽勳章


1955#
發表於 08-12-15 12:06 |只看該作者
各位0907媽媽,我有一位fd約佐12月22日下午2:30係pwh做OSCAR,但佢個日上午先出差返到來香港,驚趕唔切。

想問下有冇book佐23或者24嘅媽媽,可以同佢調個時間?感激感激!!


侯爵府

積分: 23926

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 親子王國15週年勳章


1956#
發表於 08-12-15 12:11 |只看該作者
各位mami早晨,
見你地講起做oscar,我又講下先
我19/12 10:00am做ar
一早做,做完又要等report,攪到我要請成日假tim.你地會唔會等埋個report先走ar?


等待驗證會員

積分: 240


1957#
發表於 08-12-15 12:36 |只看該作者
原文章由 nono76 於 08-12-15 12:11 發表
各位mami早晨,
見你地講起做oscar,我又講下先
我19/12 10:00am做ar
一早做,做完又要等report,攪到我要請成日假tim.你地會唔會等埋個report先走ar?


梗係等啦,mouth: 唔係一定幾日都訓唔著呀...


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1958#
發表於 08-12-15 13:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 115


1959#
發表於 08-12-15 14:27 |只看該作者
我都想book wale’s做
oscar,不過上網book左佢一直都冇覆...

你地係咪好快覆架?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1960#
發表於 08-12-15 14:33 |只看該作者
原文章由 nono76 於 08-12-15 12:11 發表
各位mami早晨,
見你地講起做oscar,我又講下先
我19/12 10:00am做ar
一早做,做完又要等report,攪到我要請成日假tim.你地會唔會等埋個report先走ar?

其實如果唔即場等..
佢係咪都會打番電話比你..
話你知個result呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo