跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4167


1941#
發表於 04-10-11 10:32 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

hi, 各位!! 你地係咪幫緊同小朋友報K1 ah!


伯爵府

積分: 16977


1942#
發表於 04-10-11 10:41 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

miu,
咁都得 :evil: 一早想抄人就5好話extend啦~

zoe,
呢d咁衰公司,5做咪算law.一於努力搵工~


子爵府

積分: 13774


1943#
發表於 04-10-11 10:51 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小bmom: 我都係咁話~不過間公司真係好陰濕,a頭話extend probation,轉個頭又5要人,可以大條道理5水賠$,兼可能駛盡人地:evil:


伯爵府

積分: 16977


1944#
發表於 04-10-11 11:01 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

星期六放工daddy同小b女係沙田等我yatch lunch,跟手去反斗城買沙灘玩具,之後就搭車去荃灣再入黃金,小b女去到荃灣訓著左,於是我地係荃灣stay左一粒鐘,之後又5知邊架車arm,所以係荃灣dull左一陣,去到個灘都成4點9lu~好多family.我地玩到差不多7點,天都黑哂,又開始涼,小b女先至肯走.

之後去左深井裕記(呢世女第2次去咋)~嘩!d燒鵝真係好正,d皮脆pok pok,yatch完再去發記(1st time),我yatch陽枝金露--正,d芒果又多又甜,我唔好芒果都話正~小b女yatch芒果布丁--正,原來有3層,上面係芒果布丁,中間係鮮芒果,最底好似係芒果慕士~daddy試左個涼粉條,5係好甜,好清涼,不過好似食面咁~ :mrgreen:

yatch飽飽就歸家lu~不過架亡命小巴攪到我想嘔咁滯~返到屋企都成10點lu,好(支力)呀~


子爵府

積分: 13774


1945#
發表於 04-10-11 11:10 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小bmom: 星期六,我未夠2:00都番到荃灣lu~
你call我嘛,等我帶你地去搭車,又可以成機見下elen:-P
D亡命小巴真係5野少架~我見過有個姐姐,佢係千色店落車,即嘔:-(

Vivian: 我都預備同妹豬報k1啦,都係嬤嬤附近屋村果3-4間,都係今個星期到月尾就派表!
你呢?gigi開始interview未?


伯爵府

積分: 16977


1946#
發表於 04-10-11 11:17 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

miu,
哎呀~5記得妳已經係荃灣人tim~

我由深井搭到去屯門,由上車到落車都係捉實個扶手,果條路又9曲13彎wow,好鬼驚,真係好似玩過山車咁~


伯爵府

積分: 16977


1947#
發表於 04-10-11 11:23 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

vivian,
報左2間,之後仲有2-3間,呢個月都係報名,多數都係下個月先至in~


子爵府

積分: 13774


1948#
發表於 04-10-11 11:23 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小bmom: 我試過有次半夜由旺角飛亡命van去上水,5水15mins已經去到jar住果條扶手,都jar到紅哂,真係飛咁快!其實都幾牙煙
我諗高人同cissy一定5搭得!

我都好耐冇去過yatch燒鵝lu!有d流口水tim!


伯爵府

積分: 16977


1949#
發表於 04-10-11 11:28 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

miu,
我都搭過,好鬼恐怖 :-( 不過,而家5會lu,屋企有大有細,touch wood有乜事,我仲要睇住呀女大架~

加上而家少去夜街~ :mrgreen: 就算係都係公事,可以飛的返歸~

搵日去yatch law,妳而家咁近~ :mrgreen:


大宅

積分: 4167


1950#
發表於 04-10-11 11:33 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小BMom, 你好啦! 甘正去食燒鵝同甜品,, 真係諗起都想食ah!

小BMom, Miu, 我暫時只係拎左真光張form ja , 其他都未開始派form, 希望大家都考到理想幼稚園啦!!

係勒!! 好似今朝甘少人入黎架? 係咪個個都好B薯ah?


子爵府

積分: 13774


1951#
發表於 04-10-11 11:37 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小bmom: 得我同你"yong"檯腳tim:-P

我地好少外出去yatch飯,好難叫"送",除非多人去咋,如果5係,盞食5唒


子爵府

積分: 14786


1952#
發表於 04-10-11 11:43 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Zoe: :evil:


子爵府

積分: 14040


1953#
發表於 04-10-11 11:50 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Just finished a meeting but waiting for another now ~ :evil:

zoe,
Don't worry, 話5定會柳暗花明呢~

miu, 小B mom,
之前耐5耐都去裕記同發記ga~ 有時同同事(入去做野, 咁就搭taxi), 有時同Daddy (jar 車去), yummy

Wendy,
隻電動狗同Thomas 火車要暫時打入冷宮 :cry: 因為Holman 未識玩住, 佢地慘被Holman 對待 :-P
買到書櫃未
妹妹1歲la~


男爵府

積分: 5370


1954#
發表於 04-10-11 11:53 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小B mom: pls check PM.
:-D


伯爵府

積分: 16977


1955#
發表於 04-10-11 11:58 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

miu,
我地叫左燒鵝例牌+例湯+西蘭花牛肉,都ok食得哂wow,兩舊水埋單,算抵啦,耐5中一次law~ :mrgreen:

契媽,
我第一次去發記咋,我覺得仲好咪過滿記tim~


伯爵府

積分: 16095


1956#
發表於 04-10-11 12:01 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

各位~

morning呀~ 我未溫書添~~


伯爵府

積分: 16977


1957#
發表於 04-10-11 12:02 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

toky,
收貓啦~ :mrgreen:


大宅

積分: 4167


1958#
發表於 04-10-11 12:07 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

契媽, hello!! 我決定過年去singapore ah! 你睇下你要買D咩啦!


子爵府

積分: 14786


1959#
發表於 04-10-11 12:07 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

契媽: 未買呀, 禽晚去宜家睇過, 貴好多 諗住買返d平既, 可能要下星期先有時間lu.

皓民咁細梗唔識玩啦, 唔怕, 下次Jaykan上黎玩住先 :-P


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1960#
發表於 04-10-11 12:13 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

toky > 都拎幾多野架, 成喼野都係cissy既, but如果全程stay係1間hotel都冇問題既, 屋企-->機場-->酒店1車到門口既話.
番黎會輪盡d因為有戰利品加入嘛 :mrgreen:


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo