懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 699


1941#
發表於 09-5-5 13:39 |只看該作者
唔諗得咁多...因為我成日睇discovery睇人地開刀仲恐怖...所以順產會好D

原帖由 candyyuk 於 09-5-5 13:10 發表
callist,

你噤快就决定順產。睇人哋講陣痛都好恐怖


大宅

積分: 2338


1942#
發表於 09-5-5 13:40 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 13:36 發表


你多d 休息喇, 唔好諗 d 唔好o既野, 亞 b 會無事架, 你頂努力, 加油呀 ! 記得要訓床, 咩都唔好攪喇 ! 只可以食 & 訓, 乖乖地做隻豬豬呀 !


我的起心肝安排緊d學生... 決定呢兩星期點都唔會出去教... 但好多就黎考琴唔知點算...

流血而唔係流啡, 係咪好嚴重? 訓真係有用? 好驚訓底梗係唔流, 一起身就又流.... 打俾醫生, 醫生只係話而家都唔知發生咩事架, 但流血唔一定係冇左, 只可以休息休息休息.....


別墅

積分: 599


1943#
發表於 09-5-5 13:40 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 13:29 發表


真係幾大壓力架 ! 老公都係咁講, 好彩呢度可以同 bk sis 呻下咋 !

加上次亞 b 可以無聲無色情況下停止生長, 更加怕 "案件重演" ! 我仲好記得上次, 每次照 u/s 都好驚架 ! ...


係呀!又係第一次,依家又未同人講。又擔心呢樣,嗰樣。


別墅

積分: 599


1944#
發表於 09-5-5 13:43 |只看該作者
原帖由 callist_b 於 09-5-5 13:39 發表
唔諗得咁多...因為我成日睇discovery睇人地開刀仲恐怖...所以順產會好D


我會遲啲先諗。依家好期侍下個礼拜檢查可以make sure 小b 有成長


大宅

積分: 3935

好媽媽勳章


1945#
發表於 09-5-5 13:45 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 13:26 發表


我住果區有間專賣日本野食架, 淨係見到佢有, lor ! 我知惠康都有大包買, 但大包一開左就要放入雪櫃, 我唔想飲凍野, 要次次整暖飲好麻煩, 而家方便哂 ! ...


會唔會喺吉之島, 一田或者citysuper有得賣呢?


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


1946#
發表於 09-5-5 13:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14166


1947#
發表於 09-5-5 13:47 |只看該作者
原帖由 Yoio 於 09-5-5 13:40 發表


我的起心肝安排緊d學生... 決定呢兩星期點都唔會出去教... 但好多就黎考琴唔知點算...

流血而唔係流啡, 係咪好嚴重? 訓真係有用? 好驚訓底梗係唔流, 一起身就又流.... 打俾醫生, 醫生只係話而家都唔知發生咩事架 ...


我上次流啡, dr. 幫我check 話有血水, 因為量唔多, 所以, 積聚左o向入面一段時間, 所以, 流出黎變左啡色 !
但你個 case 因為陰道炎, 都唔知係邊度出現問題, 所以, 好難講, 你都係休息訓床喇 ! 如果聽日情況無改善, 我諗你睇急症好 d, lor !

你要努力, 加油 !


子爵府

積分: 14166


1948#
發表於 09-5-5 13:49 |只看該作者
原帖由 naritawong 於 09-5-5 13:45 發表


會唔會喺吉之島, 一田或者citysuper有得賣呢?


我上年11月搵過哂, 都無細包買, 而家有無我就唔知喇 !


禁止訪問

積分: 2117


1949#
發表於 09-5-5 14:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3935

好媽媽勳章


1950#
發表於 09-5-5 14:04 |只看該作者
原帖由 cincin_ko 於 09-5-5 13:46 發表


係咩??

反而我見個順產 video 我仲覺得恐怖wor!!! 我真係唔接受到剪陰呀!!


順產就可以睇住自己個BB出世囉~ 老公可以陪產~都係一種喜悅嚟~但開刀就可以唔駛痛得咁辛苦,同埋可以揀日子囉~
各有各好既~


大宅

積分: 3935

好媽媽勳章


1951#
發表於 09-5-5 14:04 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 13:49 發表


我上年11月搵過哂, 都無細包買, 而家有無我就唔知喇 !


得我星期六去一田搵下有無先~


禁止訪問

積分: 2117


1952#
發表於 09-5-5 14:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


1953#
發表於 09-5-5 14:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2338


1954#
發表於 09-5-5 14:09 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-5-5 14:06 發表


你訓多D呀~~訓多D床會好好多架!!
唔好諗咁多~~會冇事架!!


我會乖, 唔喊啦, 多謝! 有妳地呢度真係好。
我會訓多d架啦, 奶奶過緊黎照顧我...


大宅

積分: 2338


1955#
發表於 09-5-5 14:11 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 13:47 發表


我上次流啡, dr. 幫我check 話有血水, 因為量唔多, 所以, 積聚左o向入面一段時間, 所以, 流出黎變左啡色 !
但你個 case 因為陰道炎, 都唔知係邊度出現問題, 所以, 好難講, 你都係休息訓床喇 ! 如果聽日情況無改善 ...


醫生話我而家最少訓多一星期... 希望之後ok...!!!!!!


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


1956#
發表於 09-5-5 14:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14166


1957#
發表於 09-5-5 14:21 |只看該作者
原帖由 Yoio 於 09-5-5 14:11 發表


醫生話我而家最少訓多一星期... 希望之後ok...!!!!!!


係睇下呢個 post 先, 好多 sis 都去睇急症, 到時check 清楚 d !

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=2233020&extra=page%3D1


大宅

積分: 3935

好媽媽勳章


1958#
發表於 09-5-5 14:25 |只看該作者
原帖由 cincin_ko 於 09-5-5 14:19 發表


開刀都可以陪產ga~~


如果全身麻醉就唔可以陪產架...半身就可以囉~


別墅

積分: 599


1959#
發表於 09-5-5 14:33 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 14:21 發表


係睇下呢個 post 先, 好多 sis 都去睇急症, 到時check 清楚 d !

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=2233020&extra=page%3D1


我同你差一天,根璩上星期check小b size ,今天係5 weeks + 1 day. 但醫生話我小b size 細咗一星期


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


1960#
發表於 09-5-5 14:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo