立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 699
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 13:10 發表 callist, 你噤快就决定順產。睇人哋講陣痛都好恐怖
大宅
積分: 2338
原帖由 QQ70 於 09-5-5 13:36 發表 你多d 休息喇, 唔好諗 d 唔好o既野, 亞 b 會無事架, 你頂努力, 加油呀 ! 記得要訓床, 咩都唔好攪喇 ! 只可以食 & 訓, 乖乖地做隻豬豬呀 !
積分: 599
原帖由 QQ70 於 09-5-5 13:29 發表 真係幾大壓力架 ! 老公都係咁講, 好彩呢度可以同 bk sis 呻下咋 ! 加上次亞 b 可以無聲無色情況下停止生長, 更加怕 "案件重演" ! 我仲好記得上次, 每次照 u/s 都好驚架 ! ...
原帖由 callist_b 於 09-5-5 13:39 發表 唔諗得咁多...因為我成日睇discovery睇人地開刀仲恐怖...所以順產會好D
積分: 3935
原帖由 QQ70 於 09-5-5 13:26 發表 我住果區有間專賣日本野食架, 淨係見到佢有, lor ! 我知惠康都有大包買, 但大包一開左就要放入雪櫃, 我唔想飲凍野, 要次次整暖飲好麻煩, 而家方便哂 ! ...
禁止訪問
積分: 5373
子爵府
積分: 14166
原帖由 Yoio 於 09-5-5 13:40 發表 我的起心肝安排緊d學生... 決定呢兩星期點都唔會出去教... 但好多就黎考琴唔知點算... 流血而唔係流啡, 係咪好嚴重? 訓真係有用? 好驚訓底梗係唔流, 一起身就又流.... 打俾醫生, 醫生只係話而家都唔知發生咩事架 ...
原帖由 naritawong 於 09-5-5 13:45 發表 會唔會喺吉之島, 一田或者citysuper有得賣呢?
積分: 2117
原帖由 cincin_ko 於 09-5-5 13:46 發表 係咩?? 反而我見個順產 video 我仲覺得恐怖wor!!! 我真係唔接受到剪陰呀!!
原帖由 QQ70 於 09-5-5 13:49 發表 我上年11月搵過哂, 都無細包買, 而家有無我就唔知喇 !
原帖由 celiasy 於 09-5-5 14:06 發表 你訓多D呀~~訓多D床會好好多架!! 唔好諗咁多~~會冇事架!!
原帖由 QQ70 於 09-5-5 13:47 發表 我上次流啡, dr. 幫我check 話有血水, 因為量唔多, 所以, 積聚左o向入面一段時間, 所以, 流出黎變左啡色 ! 但你個 case 因為陰道炎, 都唔知係邊度出現問題, 所以, 好難講, 你都係休息訓床喇 ! 如果聽日情況無改善 ...
原帖由 Yoio 於 09-5-5 14:11 發表 醫生話我而家最少訓多一星期... 希望之後ok...!!!!!!
原帖由 cincin_ko 於 09-5-5 14:19 發表 開刀都可以陪產ga~~
原帖由 QQ70 於 09-5-5 14:21 發表 係睇下呢個 post 先, 好多 sis 都去睇急症, 到時check 清楚 d ! http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=2233020&extra=page%3D1
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy