跳至

首頁

尾頁
   0
該用戶已被刪除

1941#
發表於 04-12-9 23:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18746


1942#
發表於 04-12-9 23:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada, rita,
其實病,餵多d奶比bb仲好呀,因為可以比更加多抗體比bb呀,所以我一有傷風感冒,都會成日餵奶架
該用戶已被刪除

1943#
發表於 04-12-9 23:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18746


1944#
發表於 04-12-9 23:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

係呀........醫生講架....不過我唔會望住佢,唔會錫佢囉....唔想傳比佢呀

該用戶已被刪除

1945#
發表於 04-12-9 23:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12555


1946#
發表於 04-12-9 23:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita老公(^_^)梓希爸爸,
但要量力而為,唔舒服就唔好勉強。都係嗰句身體要緊。
記得餵奶時著多件衫。我呢兩日餵夜奶,以為冇開窗,就唔覺涼,起身冇樓返件衫,點知兩日都勁頭病。
記得著多件衫呀!
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1947#
發表於 04-12-10 00:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma,
我今日同欣欣去健康院,跟住係新港城行咗一陣,見到我同你提過嗰間買好似LONGCHAMP嘅舖頭,佢入咗真嘅LONGCHAMP,佢有拉鏈同冇拉鏈兩款,我買咗個有拉鏈粉紅色呀!$650 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 18746


1948#
發表於 04-12-10 00:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

welcome
rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
OIC, 等我話俾老婆聽先. thanks豬媽!


伯爵府

積分: 18746


1949#
發表於 04-12-10 00:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
佢不嬲都有真longchamp賣架...不過唔係太多色揀囉,,,你買左咩色呀(8下先)


子爵府

積分: 12555


1950#
發表於 04-12-10 00:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma,

紅色呀!$650 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !
該用戶已被刪除

1951#
發表於 04-12-10 00:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

1952#
發表於 04-12-10 00:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12555


1953#
發表於 04-12-10 00:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

欣欣終於瞓著,SO我都瞓。

早抖All

886

[size=small]My little baby Vivian !
該用戶已被刪除

1954#
發表於 04-12-10 00:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4613


1955#
發表於 04-12-10 01:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol
只仔個d聲好鬼過引

rita老公
就算奀豬ma咁講都好,都要量力而為
小心身體,我地而家係打長久戰架

ada,
我同佢地出過黎一之咋,又冇同carol同過檯
所以佢話最斯文係南瓜媽,其實仲有我架
(講完都想嘔) :mrgreen: :mrgreen:
我唔粗魯,我傻0者

joe,
真係唔知點講好,妳又好蝦得濟,妳只佬又儒孝又唔知諗咩
奶奶 lo 喎.....乞q人憎 (sorry老實話唔好聽)
妳地係時侯諗下點解妳奶奶會咁得寸進尺啦
如果比著我佢地夠謄同我講唔比我兩老見bb,佢想死易過
有d時侯我好惡架


伯爵府

積分: 18746


1956#
發表於 04-12-10 01:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita老公,
你講得好攪笑 :lol: :lol: :lol:
rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
[quote]由 MaMaJOE 於 2004-12-09 17:19:25

引文:
--------------------------------------------------------------------------------


78ada 寫道:

我隻女飲奶時會her her 聲o架,有時扭抱唔so佢,佢喊到CC 吓至抱起佢,佢會好似鬧人咁 e e all all 咁講嘢。

Joe,

--------------------------------------------------------------------------------
欣欣咁得意,,我抱大力B正係識得喊,,,


祖, 哩啲係錯覺來啫. 如果妳可以樂觀對待, 咁就算大力B係十份一時間笑十份九時間喊, 妳都會覺得佢親妳多啲. 重點係個十份一笑的時間, 相反, 妳只會對住十份九時間唔開心.

我個外甥女(即係同我老婆同姓,叫我外母做嫲嫲嗰個.)依家3歲幾. 佢細個嗰陣唔知點解見親我都喊. (依家都唔知幾鐘意我, 我問佢記唔記得點解細個對住我喊, 佢都好cute咁答我"唔知呢!".) 咁我外母每次唔理我個外甥女有冇喊都會同佢話:"唔洗驚架! 姑長來架咋!" - 冇引 X 1

跟住到我外甥女個妹出世. 外甥女2依家一歲多啲. 我外母又係成日掛住哩句係口邊, 成日對住外甥女2話:"唔洗驚架! 姑長來架咋!". 但係外甥女2對住我跟本就未喊過. - 冇引 X 2

哈! 到戲肉嘞. 最近我放工返屋企. 有時撞正梓希肚餓係度大喊, 咁我抱下佢啦. 我外母竟然對住梓希話:"唔洗驚架! 爸爸來架咋!". - 嘩! 咁聽入耳真係冇引到頂點. 咁咪只有當聽唔到囉. 梓希肚餓先至喊啫, 真係驚咗我咩!

結論 : 對事應向好方諗![/quote]


男爵府

積分: 5167


1957#
發表於 04-12-10 10:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

原來你日日都係向福田返工架?
咁......一星期回港多少次呀? 真辛苦呀.
係咪一人之下, 萬人之上呀??

rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
ky, 我本身喺office唔係好鐘意打私人電話(除必要外), 唔想give bad image to my subordinate.
所以都係襯下啲lunch時間啫, 我見老婆最近多咗上來同埋唔想成日IDD"ma"!(我係day day福田返工架!)
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


伯爵府

積分: 18746


1958#
發表於 04-12-10 13:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我諗rita老公真係好辛苦啦,因為我以前都試過一個星期有2日上福田做野,真係頂唔順呀


珍珠宮

積分: 48885


1959#
發表於 04-12-10 13:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

happy mother

收到fax
thx

想問下
我地開刀
幾時做得運動
如呼拉圈
搭健身單車
跑步

我上次好快都玩左
但今次有d驚
所以問清楚


珍珠宮

積分: 48885


1960#
發表於 04-12-10 13:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部


咁耐已黎第二次洗頭

爽!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo