懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6419

畀面勳章


1941#
發表於 09-8-2 15:43 |只看該作者
原帖由 Pooh529 於 09-8-2 12:58 發表

我前兩日一到6w就開始無胃口, 不過真係好準時喎, 黃昏6點開始就勁返胃, 咩都唔想食, 所以我改左個名叫"6點過後症候群"

我都糸架果陣...
人地話晨吐...但我糸夜晚開始到半夜..
有幾晚反胃到訓唔到....好辛苦


男爵府

積分: 6419

畀面勳章


1942#
發表於 09-8-2 15:45 |只看該作者
原帖由 circlef 於 09-8-2 12:31 發表
恭嘉恭喜,我等多三日就去照喇!好心緊~~

記得報喜呀


大宅

積分: 2978


1943#
發表於 09-8-2 17:04 |只看該作者
我估吾係成日都會反胃既, 初時既不適係因為體內荷爾蒙吾同左, 先至會甘, 當你身體慢慢適應,相對都會減少ma,你吾好自己嚇自己先啦.輕鬆些.
對BB都好, 頭3個月好重要. 有些人第一胎就反胃,第二胎一D事都無, so 吾同人就吾同反應,定D來.
原帖由 chBB 於 09-8-2 13:03 發表


我今天8w2d啦..... 6-7w時成日反胃, 嘔過幾次, 肚餓及飽都會反胃, 飲水都想嘔, 勁辛苦! 但昨天夜晚開始, 我突然無晒呢d反應, 唔嘔, 飲水食野都無事, 連食飯都有胃口, 個胸又唔脹痛, 我都唔知點解, 反而現在好擔心
...


大宅

積分: 2978


1944#
發表於 09-8-2 17:10 |只看該作者
你打去BOOK C+ la, 可以問下姑娘既, 你同佢講last m 係幾時, 應該幾多weeks去照.

另外. 你可以拎私家醫生封信,排期去醫院預約.
記住帶埋你老公既身份証(我估副本都得卦)

(我都好似你甘,在私家CHECK完, 第二日BOOK定政府)

原帖由 clmil888 於 09-8-2 12:01 發表
大家好也, 我都係呢幾天去私家醫生度話有咗,但好迷惘也, 都唔知下一部應 該點做, 我朋友話等多二三個星期去診所照照超音波先~ 知唔知幾時要去 醫院預約? 大家有咩心水 ? ...


民房

積分: 13


1945#
發表於 09-8-2 21:12 |只看該作者
我想問下有無人知道響廣華生仔,老公可唔可以入去產房陪產嫁?


大宅

積分: 2154


1946#
發表於 09-8-2 22:48 |只看該作者
我都想知,D人話依家不用上course,咁即係點?
原帖由 chiuchiubear 於 09-8-2 21:12 發表
我想問下有無人知道響廣華生仔,老公可唔可以入去產房陪產嫁?


民房

積分: 10


1947#
發表於 09-8-2 22:59 |只看該作者
可以架!不過要事先申請啦…

我都會在廣華生,預產期為2010年的3月5日,所以我老公都會陪我生…

原帖由 chiuchiubear 於 09-8-2 21:12 發表
我想問下有無人知道響廣華生仔,老公可唔可以入去產房陪產嫁?


民房

積分: 10


1948#
發表於 09-8-2 23:02 |只看該作者
可以架!

不過要事先申請定!

我都會在廣華生,預產期2010年3月5日,我老公到時都會陪我啦…

原帖由 chiuchiubear 於 09-8-2 21:12 發表
我想問下有無人知道響廣華生仔,老公可唔可以入去產房陪產嫁?


男爵府

積分: 8587

好媽媽勳章


1949#
發表於 09-8-2 23:05 |只看該作者
如果有作嘔作悶,可嘗試飲薑茶或檸水,會好些﹗


男爵府

積分: 8587

好媽媽勳章


1950#
發表於 09-8-2 23:06 |只看該作者
如果有作嘔作悶,可嘗試飲薑茶或檸水,會好些﹗


男爵府

積分: 5773


1951#
發表於 09-8-2 23:40 |只看該作者
吖!!但我生我大囡時超快,從見紅到陣痛到生,都係2個鐘左右咋,如果甘講我尼胎米仲快!!!
原帖由 circlef 於 09-8-2 12:30 發表
咁可能你呢胎生時會比較舒服呢~~ d人係咁講
陀得辛苦生就易,陀住冇事生就辛苦!


男爵府

積分: 5454

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


1952#
發表於 09-8-2 23:43 |只看該作者
我5w4d開始反胃,嘔過2次,一直都有反胃o既感覺,不過我就係早,午反胃,晚上就ok.,不過呢2日冇lala冇晒反胃o既感覺,個心好似唔知點o甘,,而家7w3d ,有冇mummy好似我o甘ga ?thx


男爵府

積分: 5773


1953#
發表於 09-8-2 23:43 |只看該作者
我晚上飲完奶就瞓就會半夜反胃作嘔la,點解呢??
原帖由 vicky19846619 於 09-8-2 15:43 發表

我都糸架果陣...
人地話晨吐...但我糸夜晚開始到半夜..
有幾晚反胃到訓唔到....好辛苦


男爵府

積分: 5773


1954#
發表於 09-8-2 23:48 |只看該作者
你地尼排煮咩"送"多,宜家胃口好差咩都吾想食,食幾啖就作嘔, 不過今晚老公買左咖喱牛腩加"送".我竟然食到碗半飯, 老公話我有左以黎就勁的一餐@@@!!


男爵府

積分: 5773


1955#
發表於 09-8-2 23:54 |只看該作者
你地會吾會請陪月吖??


男爵府

積分: 6419

畀面勳章


1956#
發表於 09-8-3 00:07 |只看該作者
原帖由 chu87377 於 09-8-2 23:43 發表
我晚上飲完奶就瞓就會半夜反胃作嘔la,點解呢??

我諗系個個人反應唔同la...
我夜晚就算冇乜點食都糸好反胃..
所以下晝食到幾多就盡量食架,...


男爵府

積分: 6419

畀面勳章


1957#
發表於 09-8-3 00:10 |只看該作者
原帖由 chu87377 於 09-8-2 23:40 發表
吖!!但我生我大囡時超快,從見紅到陣痛到生,都係2個鐘左右咋,如果甘講我尼胎米仲快!!!

咁正!
兩個鍾攪掂!
你個女女都好鍚你wo~


別墅

積分: 806


1958#
發表於 09-8-3 00:17 |只看該作者

回覆 8# jp_julia 的文章

Can drink 薑茶 ma?


男爵府

積分: 6419

畀面勳章


1959#
發表於 09-8-3 01:13 |只看該作者
我有左以唻爆瘡爆得好勁
尤期尼排...
你地有冇咁呀?


大宅

積分: 2154


1960#
發表於 09-8-3 07:52 |只看該作者
可唔可以詳細說明,廣華陪產要幾時申請,去邊個counter申請?定係第一次產檢就同醫生報名??

原帖由 馬李心心 於 09-8-2 23:02 發表
可以架!

不過要事先申請定!

我都會在廣華生,預產期2010年3月5日,我老公到時都會陪我啦…


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo