立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6419
原帖由 Pooh529 於 09-8-2 12:58 發表 我前兩日一到6w就開始無胃口, 不過真係好準時喎, 黃昏6點開始就勁返胃, 咩都唔想食, 所以我改左個名叫"6點過後症候群"
原帖由 circlef 於 09-8-2 12:31 發表 恭嘉恭喜,我等多三日就去照喇!好心緊~~
大宅
積分: 2978
原帖由 chBB 於 09-8-2 13:03 發表 我今天8w2d啦..... 6-7w時成日反胃, 嘔過幾次, 肚餓及飽都會反胃, 飲水都想嘔, 勁辛苦! 但昨天夜晚開始, 我突然無晒呢d反應, 唔嘔, 飲水食野都無事, 連食飯都有胃口, 個胸又唔脹痛, 我都唔知點解, 反而現在好擔心 ...
原帖由 clmil888 於 09-8-2 12:01 發表 大家好也, 我都係呢幾天去私家醫生度話有咗,但好迷惘也, 都唔知下一部應 該點做, 我朋友話等多二三個星期去診所照照超音波先~ 知唔知幾時要去 醫院預約? 大家有咩心水 ? ...
民房
積分: 13
積分: 2154
原帖由 chiuchiubear 於 09-8-2 21:12 發表 我想問下有無人知道響廣華生仔,老公可唔可以入去產房陪產嫁?
積分: 10
積分: 8587
積分: 5773
原帖由 circlef 於 09-8-2 12:30 發表 咁可能你呢胎生時會比較舒服呢~~ d人係咁講 陀得辛苦生就易,陀住冇事生就辛苦!
積分: 5454
原帖由 vicky19846619 於 09-8-2 15:43 發表 我都糸架果陣... 人地話晨吐...但我糸夜晚開始到半夜.. 有幾晚反胃到訓唔到....好辛苦
原帖由 chu87377 於 09-8-2 23:43 發表 我晚上飲完奶就瞓就會半夜反胃作嘔la,點解呢??
原帖由 chu87377 於 09-8-2 23:40 發表 吖!!但我生我大囡時超快,從見紅到陣痛到生,都係2個鐘左右咋,如果甘講我尼胎米仲快!!!
別墅
積分: 806
原帖由 馬李心心 於 09-8-2 23:02 發表 可以架! 不過要事先申請定! 我都會在廣華生,預產期2010年3月5日,我老公到時都會陪我啦…
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy