跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6656


1941#
發表於 05-2-16 12:00 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

SHERRI, WENDY, MABEL :

好似好耐唔見妳地蒲頭啦 ! 去左邊樹呀 ? 開工未呀 ? 好BUSY ? 快D現身啦 ! 如果唔係又要報人口失蹤調查科架啦 !


大宅

積分: 4504


1942#
發表於 05-2-16 12:00 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams, sasa

呢d天氣真係玩死人, 最慘係一時好熱, 但突然又好凍, 真係估佢唔到!:evil:


chantessa 寫道:
SAMS :

係呀 ! 真係煩水人啦 ! 近來又鬼水咁潮濕, D衫洗完都唔乾, 我個廳已經變左洗衣店咁, 掛到周圍都係D衫衫褲褲 !


[quote]
Sams 寫道:
coming saturday又凍至12-14度, 妳話煩唔煩死人


大宅

積分: 1327


1943#
發表於 05-2-16 12:00 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sa

我都係呀!
[quote]
chantessa 寫道:
SAMS :

係呀 ! 真係煩水人啦 ! 近來又鬼水咁潮濕, D衫洗完都唔乾, 我個廳已經變左洗衣店咁, 掛到周圍都係D衫衫褲褲 !


男爵府

積分: 6656


1944#
發表於 05-2-16 12:01 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

CHRIS, FANNY, SHERRI, WENDY, ASTOR :

OKOK, 我知道我仲欠妳地130 D相未SEND俾妳地, 俾多少少時間我啦 ! 我會盡快EMAIL番俾妳地架啦 ! :mrgreen:


大宅

積分: 4504


1945#
發表於 05-2-16 12:03 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

all,

我而家要整mum mum 卑自己食, 轉頭再來!
嘻嘻! 我今日嘅午餐係龍蝦湯+蒜蓉包


男爵府

積分: 6656


1946#
發表於 05-2-16 12:03 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

KITTY, EVA :

時凍時熱都唔係最煩, 對我黎講潮濕先係最最最最最煩最討厭呀 ! 因為我日日都有兩機衫要洗架 ! :-x


子爵府

積分: 10015


1947#
發表於 05-2-16 12:04 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

mark 一 mark !!


男爵府

積分: 6656


1948#
發表於 05-2-16 12:05 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

WENDY :

我都好想要番130妳幫子維影果6張相呀 ! 原裝SIZE呀 ! THANKS ! :-P


ASTOR :

之前妳咪話其實都有D子維嘅相會EMAIL番俾我, 唔知幾時先可以收到呢 ? 等到頸都長哂啦 ! 收到果時可能子維已經三歲大LU ........... :lol:


大宅

積分: 3449


1949#
發表於 05-2-16 12:14 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

all,

無咩心機做野, 因為由明日開始會忙4, 今日想蛇下先, 來緊幾日會少D見我.


大宅

積分: 1327


1950#
發表於 05-2-16 12:21 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sa

妳有無用抽濕機? 有乾衣功能wor, 我尋日去睇過但價錢由千幾至3千幾都有, 唔知邊隻好d呢
chantessa 寫道:
KITTY, EVA :

時凍時熱都唔係最煩, 對我黎講潮濕先係最最最最最煩最討厭呀 ! 因為我日日都有兩機衫要洗架 ! :-x


男爵府

積分: 5300


1951#
發表於 05-2-16 12:24 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

agreed that 潮濕先係最最最最最煩最討厭, the feeling is not good.

抽濕機? I have so many 機 at home la, no more space.


大宅

積分: 1327


1952#
發表於 05-2-16 12:25 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

carmen

me too!
趁boss唔喺度relax吓, 唔urgent咪唔做住lor
Minanotabo 寫道:
all,

無咩心機做野, 因為由明日開始會忙4, 今日想蛇下先, 來緊幾日會少D見我.


子爵府

積分: 10015


1953#
發表於 05-2-16 12:35 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams,
我早幾年前已買了一部抽濕機,
真的好好用,
可以用來乾衣,
最適合現在的天氣呀!
到了5-8月落雨的日子,
都好o岩用的呀!


大宅

積分: 1327


1954#
發表於 05-2-16 12:37 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

all

尋日我姑9話e生叫佢開始俾小小鹽bb食, 可能意思係bb一歲開始要適應呢樣物質, 我諗都啱嘅


男爵府

積分: 5300


1955#
發表於 05-2-16 12:38 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

C,

Any recommendation for 抽濕機?


子爵府

積分: 10015


1956#
發表於 05-2-16 12:40 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams,
我的一部已是四年前買的啦!
現在最新的型號都唔知.
不過我是買日立的呀!


大宅

積分: 4504


1957#
發表於 05-2-16 12:40 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

all,

我有d野關於office要"伸"下! :evil:
真係唔明, 點解我個section有咁多極品!!! 自私, 自大, 烏髒, 卑鄙, 樣樣齊!! :evil: 全section有16個人, 應該係得6個人似番個人, 其中一個緊係我啦:mrgreen:! 剛剛聽到其中一個人同我講某個唔似人嘅自私野, 聴完真係好火滚 :evil: ! 點解d人嘅品德可以咁? 都唔知佢點去教佢下一代! 唉! 日日都要對住呢班人! 真係難頂! :evil:


大宅

積分: 3449


1958#
發表於 05-2-16 12:41 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

芷晴出疹呀!

剛剛婆婆打來同我講芷晴出疹呀! :-|


大宅

積分: 4504


1959#
發表於 05-2-16 12:42 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

me three!:mrgreen:

kittyng 寫道:
carmen

me too!
趁boss唔喺度relax吓, 唔urgent咪唔做住lor
[quote]
Minanotabo 寫道:
all,

無咩心機做野, 因為由明日開始會忙4, 今日想蛇下先, 來緊幾日會少D見我.
[/quote]


男爵府

積分: 5300


1960#
發表於 05-2-16 12:42 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Carmen,

Rose rash?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo