立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9875
積分: 8967
原帖由 AsWife 於 10-6-17 13:21 發表 lucky you!!! 我都有散光... >___< 夜晚揸車好慘
原帖由 mamabeanie 於 10-6-17 13:21 發表 我以前都好鐘意睇書,可惜而家冇晒時間,間屋又細又擺唔到多書。成曰同老公講以後間屋一定要做個大bookcase 等我可以無時無刻都見到我心愛的collection. ...
大宅
積分: 2259
原帖由 methy 於 10-6-17 13:17 發表 我都係咁話.太乾淨bb好難適應~ 你好返未ar?
別墅
積分: 944
原帖由 JJVV 於 10-6-17 13:18 發表 岩岩見到有媽媽買左...no offense ar.... 甘貴wor, 甘有budget又有工人, 買左就用盡佢啦!!
原帖由 mamabeanie 於 10-6-17 13:34 發表 最主要原因係我佗到7個月時有一次感冒咳咗好耐最後攪到有哮喘, temperature 一有大轉就好難呼吸,再加上我個bskin very sensitive, 見部機又可以做air purifier 又可以對付dustmites, 就決定lat 緊褲頭幾個月買咗佢。不 ...
原帖由 JJVV 於 10-6-17 13:33 發表 有心呀methy...無cough啦, 但係仲有啖law.....D啖真係好鬼難搞....
積分: 833
原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 11:15 發表 我記得我去親銅鑼灣, 老公都泊禮頓中心 $60~~~4hrs(如果無記錯)
原帖由 bduck 於 10-6-17 12:31 發表 大家會唔會考慮買d好強嘅吸塵機? 即係萬幾蚊一部果d?
積分: 4204
原帖由 Almaz 於 10-6-17 12:29 發表 我ADD你唔到,你可唔可以ADD我呀? [email protected]
原帖由 methy 於 10-6-17 13:10 發表 我都未黎.試過上個月有一日個肚陰陰痛,我以為period 返黎.痛左兩日又無野wor~
原帖由 JJVV 於 10-6-17 13:15 發表 我就吾會住...因為個D菌其實周圍都有, 屋企太'乾淨', 我反而擔心bb適應吾到'出面'既'真實'環境, 到時可以仲易sick....unless bb 既 respiratory system有問題就吾同講法啦.... ...
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 14:03 發表 sasa 好d未~?
積分: 2312
原帖由 bduck 於 10-6-17 12:33 發表 等我返屋企add你先^^
原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 12:18 發表 係呀餵人奶會遲D先有M 但都有機會有BB呀...so各位小心!
原帖由 AsWife 於 10-6-17 14:03 發表 各位媽媽有咩護腳心得??? 呢邊天氣乾燥﹐加上生完好似d皮膚仲乾.... 宜家對腳似砂紙... grrrr
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-17 14:07 發表 睇嚟我都要re-activate我個MSN account 啦
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy