影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8811


1941#
發表於 11-1-24 16:24 |只看該作者
慢慢來啦...我地等得喎.
原帖由 emknman 於 11-1-24 16:02 發表
MUI MUI....等我set好d基本野先, 我都唔知要點add 你地 , 我完全唔識用


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1942#
發表於 11-1-24 16:24 |只看該作者
原帖由 emknman 於 11-1-24 16:13 發表
好少可喎... 你俾d 細佬玩殘咗呀 不過依排d商場, 街...周圍都係人...見到都唔想迫...

生日會有我隻仔係度喎,命都無啦


子爵府

積分: 10314

好媽媽勳章 畀面勳章


1943#
發表於 11-1-24 16:26 |只看該作者
你放心...我搞唔掂實搵你...話晒你都係顧問喎..我有野問你當然係第一人選la ...
原帖由 haileymama 於 11-1-24 16:14 發表

到時搞唔掂打比我咪得囉


男爵府

積分: 8811


1944#
發表於 11-1-24 16:27 |只看該作者
年近歲晚兼且周圍都大減價, 緊多人, 下星期我估仲緊要呀
原帖由 emknman 於 11-1-24 16:13 發表
好少可喎... 你俾d 細佬玩殘咗呀 不過依排d商場, 街...周圍都係人...見到都唔想迫...


子爵府

積分: 10314

好媽媽勳章 畀面勳章


1945#
發表於 11-1-24 16:27 |只看該作者
真係個個呀....個個好樣好多. ...不過唱歌就冇乜印象唱成點
原帖由 haileymama 於 11-1-24 16:20 發表

有啊,記唔記得阿之bear做果集聖誕特輯啊,佢都係嘉賓黎架


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1946#
發表於 11-1-24 16:28 |只看該作者
原帖由 emknman 於 11-1-24 16:16 發表
家族誕生II --> 我之前睇咗幾集冇睇la..都幾悶 .
都係青春不敗好睇d...好似話青不會再拍呀...但係d人會轉...唔知真定假

尹尚賢 =oska, 原來係佢...咁我知邊個la, 佢真係有d 阿叔 ...

係啊,青不會有第二季,不過要到2月先有得睇呢
家族2反而ok過家1喎mouth: 算啦,反正我悶悶地,咪煲埋囉


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1947#
發表於 11-1-24 16:30 |只看該作者
原帖由 emknman 於 11-1-24 16:27 發表
真係個個呀....個個好樣好多. ...不過唱歌就冇乜印象唱成點

你聽過架喇,記唔記得碩碩同另外兩個組成Wee Band唱歌啊,其中一個咪就係佢囉 都唔錯架


子爵府

積分: 10314

好媽媽勳章 畀面勳章


1948#
發表於 11-1-24 16:30 |只看該作者
咁即係買邊隻呀 ? 大約幾銀 ? 話晒碩碩第一隻碟..點都要幫襯下先得..

原帖由 haileymama 於 11-1-24 16:18 發表

其實你理解做「特別版」同「普通版」啦,佢都算有良心喇,唔整隻初回A,初回B我嘆
日本碟多數都係咁,初回盤係有多d禮物送既,但係有d歌,又只會收錄係通常盤,仲有最大既分別係,封面同內頁係一定唔一樣既 簡單d就 ...


男爵府

積分: 8811


1949#
發表於 11-1-24 16:30 |只看該作者
顧問妳訂的話, 預埋我呀
原帖由 haileymama 於 11-1-24 15:20 發表
我想問你地邊個會訂?
而家已經出左CD Code架喇,隨時訂都得
如無意外,我會去相熟CD鋪訂,你地會唔會join埋?
http://www.ponycanyon.co.jp/jang_keun_suk/

CD分初回盤(DVD+CD)同通常盤(CD)

初回盤¥1,600
CD
楽曲A・楽曲 ...


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1950#
發表於 11-1-24 16:33 |只看該作者
原帖由 akina1995 於 11-1-24 16:27 發表
年近歲晚兼且周圍都大減價, 緊多人, 下星期我估仲緊要呀

其實我未到過年都買左好多架喇只係尋日比我見到mercibeaucoup果件Hello Kitty衫,我又想敗埋呢件姐................

諗諗下,仲有playboy對波鞋未買mouth:


子爵府

積分: 10314

好媽媽勳章 畀面勳章


1951#
發表於 11-1-24 16:35 |只看該作者
鬼叫你成日引人咩...

你有d咩鈴聲呀 ? 我只係唔想用基本個d...你有邊d俾住先, 等我可以轉咗先, 等遲d再搵過 日文歌, 韓國歌個d都ok架...
原帖由 haileymama 於 11-1-24 16:21 發表

你想要咩啊
爽屎啊乃,:;pppp: 我


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1952#
發表於 11-1-24 16:36 |只看該作者
原帖由 emknman 於 11-1-24 16:30 發表
咁即係買邊隻呀 ? 大約幾銀 ? 話晒碩碩第一隻碟..點都要幫襯下先得..

我............例牌,訂晒架啦
初回盤1600 yen
通常盤1200 yen

而家話唔埋幾銀架,你預300蚊2隻咁上下啦


子爵府

積分: 10314

好媽媽勳章 畀面勳章


1953#
發表於 11-1-24 16:37 |只看該作者

回復 1942# haileymama 的帖子

唔怪之得la...mouth:


男爵府

積分: 9053

醒目開學勳章


1954#
發表於 11-1-24 16:37 |只看該作者
顧問,
咁昕係...如果全部訂晒,
要 幾 $$$$$ 呀 ???
報個大約 價黎 好 wo~
就黎 過年,
荷包乾塘~


子爵府

積分: 10314

好媽媽勳章 畀面勳章


1955#
發表於 11-1-24 16:38 |只看該作者
唔怪之得la...mouth:
原帖由 haileymama 於 11-1-24 16:24 發表

生日會有我隻仔係度喎,命都無啦


男爵府

積分: 9053

醒目開學勳章


1956#
發表於 11-1-24 16:38 |只看該作者
From 微博 :

korai官网一个小时前twitter更新:

今天中午12点开始预约的张根硕CD(包括普通版和限定版),预定的数量迅速被预定完了,预售结束.对不起.


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1957#
發表於 11-1-24 16:39 |只看該作者
原帖由 emknman 於 11-1-24 16:35 發表
鬼叫你成日引人咩...

你有d咩鈴聲呀 ? 我只係唔想用基本個d...你有邊d俾住先, 等我可以轉咗先, 等遲d再搵過 日文歌, 韓國歌個d都ok架... ...

我得碩碩首My Bus咋,你今晚開MSN叫我

如果MSN唔見我,send SMS提我開MM
今晚搞到WhatsApp,send msg比我又得,得左


子爵府

積分: 10314

好媽媽勳章 畀面勳章


1958#
發表於 11-1-24 16:40 |只看該作者
我呢d電腦白痴對d 呢d科技野真係要慢慢搞先得...
原帖由 akina1995 於 11-1-24 16:24 發表
慢慢來啦...我地等得喎.


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1959#
發表於 11-1-24 16:40 |只看該作者
原帖由 akina1995 於 11-1-24 16:30 發表
顧問妳訂的話, 預埋我呀

我一定會訂架,你要邊隻??定係2隻都要??


子爵府

積分: 10314

好媽媽勳章 畀面勳章


1960#
發表於 11-1-24 16:42 |只看該作者
我係tst返工, 呢幾個week 我已經日日都見好多人 ....出去食飯都怕怕
原帖由 akina1995 於 11-1-24 16:27 發表
年近歲晚兼且周圍都大減價, 緊多人, 下星期我估仲緊要呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo