心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1941#
發表於 11-6-23 14:38 |只看該作者
上網巢個醫師出黎啦~
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 16992


1942#
發表於 11-6-23 14:39 |只看該作者
patmama 發表於 11-6-23 10:24
擒晚同個仔講野冇lala好"灰"氣咁答我野我成晚冇同佢講野巾朝個衰仔知衰同禾講 sorry:winne ...

青少年期唔會晦晦氣氣仲驚. 不過, 佢又幾好會同你SAY SORRY.


伯爵府

積分: 16992


1943#
發表於 11-6-23 14:40 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-23 14:38
上網巢個醫師出黎啦~

我係搵人托上托去睇, 好似係國內人, 真係唔知點巢.


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1944#
發表於 11-6-23 14:43 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-21 16:12
heehee~~~早嫁人唔知岩唔岩呢~~~
但我媽就話,我唔係早wo!!話係正常wo~~
呢句真呀,男人怕入錯行,女人怕嫁錯郎,嫁個照顧唔到你,你仲要擔心佢
轉頭嘅人,等同湊仔有咩分別



伯爵府

積分: 16992


1945#
發表於 11-6-23 14:44 |只看該作者
本帖最後由 yk0108 於 11-6-23 14:44 編輯
joycec9 發表於 11-6-23 05:09
貢你快啲好似分析你老友咁,分析下我吧。

禾做咩分析你? 我只係係背後講吓人是非渣.


不過, 如你有興趣, 同你玩吓紫微斗數.


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1946#
發表於 11-6-23 14:44 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-21 16:13
我就真係好恨有個女呀~~

生女易過生仔呀


伯爵府

積分: 17134


1947#
發表於 11-6-23 14:47 |只看該作者
http://hk.apple.nextmedia.com/te ... &av_id=15367908

好變態呀!!!痴線ga 佢!!!


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1948#
發表於 11-6-23 14:47 |只看該作者
bulubee 發表於 11-6-21 16:16
我覺得呢個先至係真正的人生目標啊~ "求一番事業呀,向上爬,力爭上游" 到頭來自己又真係得到d咩呢?
...

係啦,做女人其實最終最緊要都係照顧好頭家,照顧好自己啲仔女啫,
我對事業都無求呀


伯爵府

積分: 16992


1949#
發表於 11-6-23 14:47 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-23 14:43
呢句真呀,男人怕入錯行,女人怕嫁錯郎,嫁個照顧唔到你,你仲要擔心佢
轉頭嘅人,等同湊仔有咩分別
豆豆, 午安


伯爵府

積分: 17134


1950#
發表於 11-6-23 14:49 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 14:21
都係你好, 關心吓我! 今天終於退燒, 不過就係咁咳.

退左燒都好d!~~~

咳係乾咳定有痰呀?
唔睇醫生都要買d成藥食呀!~~~


伯爵府

積分: 16992


1951#
發表於 11-6-23 14:50 |只看該作者

應該係有精神病.


伯爵府

積分: 17134


1952#
發表於 11-6-23 14:51 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 14:35
唔係頭痛. 我幾年前試過一到夜晚兩三點就係咁咳, 直至六七點先停, 睇咗好多醫生, 食咗好多藥都唔得.維持了 ...

你估關唔關坐月事?
我好多同事嚇我,唔乖乖坐月,就會有病痛跟身...

係咪真ga


伯爵府

積分: 16992


1953#
發表於 11-6-23 14:52 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-23 05:13
0趙完鬆?

以後唔睬你。


伯爵府

積分: 17134


1954#
發表於 11-6-23 14:52 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 14:37
咁你又要有心理準備, 過多幾年, 見到同學/事之間人工/職位高過你........

唉...你講中我心個句...
其實我已經諗過呢個問題...

好驚身邊ge人都有一番事業...到時我可能變左個c9仔...
我驚唔甘心...

但到底點先可以2者都兼顧到呢?


伯爵府

積分: 16992


1955#
發表於 11-6-23 14:54 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-23 14:51
你估關唔關坐月事?
我好多同事嚇我,唔乖乖坐月,就會有病痛跟身...

都係呀!.............唉!


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1956#
發表於 11-6-23 14:56 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-22 01:08
岩傾就傾下,邊駛分年齡呀

係呀,其實而家有internet真係好,唔同年齡嘅人只要啱咀形都可以好好傾


伯爵府

積分: 17134


1957#
發表於 11-6-23 14:57 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-23 14:43
呢句真呀,男人怕入錯行,女人怕嫁錯郎,嫁個照顧唔到你,你仲要擔心佢
轉頭嘅人,等同湊仔有咩分別

係呀!~岩呀!!~
但我橫睇掂睇,男朋友都唔似要我照顧ge...
可能我真係唔識照顧人...
我呀媽話,我唔嫁比佢,無人可以嫁wo...
唔知點解我媽都好buy男朋友~~成日講佢好說話~~


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1958#
發表於 11-6-23 14:58 |只看該作者
patmama 發表於 11-6-23 10:24
擒晚同個仔講野冇lala好"灰"氣咁答我野我成晚冇同佢講野巾朝個衰仔知衰同禾講 sorry:winne ...
我細個好硬頸,成日唔肯同阿媽講SORRY,兩母女成日鬥氣...


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1959#
發表於 11-6-23 14:58 |只看該作者
patmama 發表於 11-6-23 10:52
冇嬲啦...嬲人好辛苦gar...想同佢講野又要記住自己嬲緊佢
我嬲佢佢都知我好快會 ...
睇嚟你哋關係好好


伯爵府

積分: 17134


1960#
發表於 11-6-23 15:00 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-23 14:44
生女易過生仔呀

係咪真ga?
我真係越想有個女...

唔怕講比你地知...
我有好多豬仔野,全系列粉紅色~~~
我怕無人繼承

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo