立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 67416
原帖由 KiKiWitch 於 11-09-17 發表 佢識唔識架?浪費晒煲醋!
伯爵府
積分: 17022
黃二少奶 發表於 11-9-17 12:52 做陪月肯定輕鬆個湊孫
子爵府
積分: 10627
原帖由 悅同 於 11-09-17 發表 關於食手指,有一個睇法,只是分享一下: bb緊張,開心,要安慰或想訓,佢自己會食手指,咁代表佢係度用 ...
男爵府
積分: 9670
small531 發表於 11-9-17 13:56 如果你地買牙膠個bb 都唔係好想咬...我個日帶隻蘇菲黎比佢地睇下咬唔咬丫...呢隻野係貴d...不過好多bb 都喜 ...
侯爵府
積分: 21177
黃二少奶 發表於 11-9-17 13:05 我想問下媽媽一生完係咪就可以飲雞酒?定係都要過12朝先飲得嫁
補品,剛生完唔食得,太補,太油膩!!
黃二少奶 發表於 11-9-17 12:52 咁我阿媽啲湯唔係難飲,係冇味o者
咁我陪月都係一樣,無味的湯,好似街的例湯一樣,side左百幾蚊材料。之後我自己加料,加時再煲!先似d湯味!
黃二少奶 發表於 11-9-17 13:06 我覺得佢陪月超懶兼求其 我諗佢唔係lazy,係做野無要求,有d拿西,標準有d似大6的農村人。
gangting 發表於 11-9-17 10:54 一天都光晒
今日pump奶都多好多呀!haha
gangting 發表於 11-9-17 11:00 都唔明煲湯咁容易 點解你陪月/我99都會搞唔掂
佢落雙陪的水,可能諗住come飲d啦!所以無味!因為要咩材料係我話佢知架,只係無話要幾多水,咁就出事啦!
gangting 發表於 11-9-17 11:02 我都覺得會阻住你....
唔緊要wow,上黎坐下有咩所謂,我唔會搞一大親,大宴親朋咁樣架啦!
gangting 發表於 11-9-17 11:40 同意....我都係咁做法
我本來都打算請佢6 weeks架,我順產,傷口都痛呀!可況你開刀,真係要請
陪月,比你好好休息。但如果餵人奶,好多事都要親力親為!
原帖由 悅同 於 11-09-17 發表 今日pump奶都多好多呀!haha
原帖由 悅同 於 11-09-17 發表 佢落雙陪的水,可能諗住come飲d啦!所以無味!因為要咩材料係我話佢知架,只係無話要幾多水,咁就出事啦! ...
原帖由 悅同 於 11-09-17 發表 唔緊要wow,上黎坐下有咩所謂,我唔會搞一大親,大宴親朋咁樣架啦!
原帖由 悅同 於 11-09-17 發表 補品,剛生完唔食得,太補,太油膩!!
原帖由 悅同 於 11-09-17 發表 我本來都打算請佢6 weeks架,我順產,傷口都痛呀!可況你開刀,真係要請陪月,比你好好休息。但如果餵人奶 ...
原帖由 黃二少奶 於 11-09-17 發表 我見我99係燉湯俾我飲,所以勁好味
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy