想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4108

畀面勳章


1941#
發表於 11-9-30 14:30 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-30 12:45
唔好出街食咁多呀,我好少出街食,而家多d食住家飯啦~~~
冇計啦..放工攰到死又唔想煮飯..


大宅

積分: 4108

畀面勳章


1942#
發表於 11-9-30 14:32 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-30 13:36
講得岩呀!我雖然要返工,但都盡量煮下飯架!健康d嘛!好彩我c6同我一樣唔like吃飯,所以我只會煮送 / 麵 ...
最慘我隻c6乜都唔食呢..又唔係菜..揀呢揀路..
火都黎埋


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1943#
發表於 11-9-30 14:36 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-30 14:32
最慘我隻c6乜都唔食呢..又唔係菜..揀呢揀路..
火都黎埋

咁佢食唔食粉麵咖~?碌個麵加雞翼同烚菜呢~?
有冇焗爐呀~?焗野食簡單快捷方便~


禁止訪問

積分: 5376


1944#
發表於 11-9-30 14:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1945#
發表於 11-9-30 14:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1946#
發表於 11-9-30 14:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1947#
發表於 11-9-30 14:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1948#
發表於 11-9-30 14:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1949#
發表於 11-9-30 14:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1950#
發表於 11-9-30 15:02 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-30 14:46
回覆 edith_ricky 的帖子

而家book公院oscar要過14 wks 咁有無問題架?? oscar係要幾時做架??

我見有個11wks mama一早bk威記已經遲做oscar(好似15-16wks先做)~
本身都bk左私家尋日做oscar,點知打風冇得做,又冇晒其他近既日子~
佢睇果個婦科話佢遲,咪好心寫紙畀佢拎去威記叫佢畀個早d既期~
點知cxl左個舊oscar期,約左個新期,但個新期係17-18wks囉...~
佢問威記點解重遲左,威記feedback係:我地唔會幫你做早期咖喇,只會做中期~!
我係個mami我都畀佢激c唔鬼響公立做~


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1951#
發表於 11-9-30 15:16 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-30 14:46
回覆 edith_ricky 的帖子

而家book公院oscar要過14 wks 咁有無問題架?? oscar係要幾時做架??
聽請oscar係10 - 12week做架喎!你會唔會考慮c+做呀?自己去book冇咁嬲呀!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1952#
發表於 11-9-30 15:17 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-30 14:48
回覆 smile_w99 的帖子

其實我同c6都好心急啊, 但係都係忍住唔睇住咋....但C6其實已經當左我係BINGO咁.... ...
即係家計會未覆實你係咪bingo架?唔係即刻知既咩?


禁止訪問

積分: 5376


1953#
發表於 11-9-30 15:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1954#
發表於 11-9-30 15:18 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-30 15:02
我見有個11wks mama一早bk威記已經遲做oscar(好似15-16wks先做)~
本身都bk左私家尋日做oscar,點知打風冇 ...
痴線!個期仲遲左我改唻做乜?比我一定會投訴佢的!正苦d野投訴下可能即刻有得做架!


禁止訪問

積分: 5376


1955#
發表於 11-9-30 15:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6150


1956#
發表於 11-9-30 15:19 |只看該作者

引用:Quote:BabyLeung+發表於+11-9-30+11:18+燉

原帖由 currymama 於 11-09-30 發表
我媽話m完要即食,食一次就夠,我估係怕太燥熱,而且我舅母只係食左一次就中,所以唔使食得多,至於點食就 ...
Thanks you sooooo much~~ 等我都試下先~~




禁止訪問

積分: 5376


1957#
發表於 11-9-30 15:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1958#
發表於 11-9-30 15:23 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-30 14:53
真係追post追到我啊...如果我miss左大家唔好見怪啊...真係忙裏偷閒上黎快look...hehe ...
我地已經邁向梗百頁,係時候過版,一齊改返個靚名丫!我唔想大家走失,實在同你地好好傾,亦都想痴住你地痴多d孕氣,快d中中中!yeah~


大宅

積分: 2708


1959#
發表於 11-9-30 15:26 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-30 14:51
回覆 edith_ricky 的帖子

係啊, 唔好叮菜啊, 所以我都係帶瓜類/蕃茄....

Why 唔好叮菜?


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1960#
發表於 11-9-30 15:27 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-30 15:17
回覆 edith_ricky 的帖子

幣啦, 我唔係好明好多問號添????????????

1)我響pwh一路等拎期果陣一路睇佢講做oscar果個video,oscar分早(好似11-14 wks)、中期(好似16-18wks)~
如果早期檢,準確度好似係80-90%,中期好似係60-80%~所以應該11-14wks做就準d好d~
2)冇錯呀,而家響pwh做oscar係free of charge,我打過去我bk左做產檢果間野,做一次oscar要$1700~
3)oscar等如唐氏~
4)大部份都係同last m(包括公院同私家婦產科)黎計,普通西醫就唔係~但正常黎講真實幾大要到照u/s度左bb大細先知~我而家話就話係5wks,都係用last m黎計咖咋,可能睇完醫生佢幫我照會照倒其實得4wks咖咋,it depends on the size of ur baby~
最後,我係13w6d做oscar...
希望答倒你啦,我都係收集周圍既details先知呢d野咖咋~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo