跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


1941#
發表於 12-9-5 12:58 |只看該作者
本帖最後由 YanYan0116 於 12-9-5 13:02 編輯
florence0204 發表於 12-9-5 11:37
人哋話身抱返外家坐月男家冇面 .............

我99要我晨早起身食「五更飯」 妳哋有冇食 ...

我99有提過, 我無出聲應佢.
湊bb已經訓得唔夠,
點可能食到.

我99都係好傳統, 佢話一定要食飽,
如果唔係個肚會有風.



珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


1942#
發表於 12-9-5 13:00 |只看該作者
florence0204 發表於 12-9-5 12:19
好靚呢

舊年angry bird, 前年melody / ker?????(青蛙),
今年唔買啦, 儲儲埋都係掉.


公爵府

積分: 28838

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1943#
發表於 12-9-5 13:19 |只看該作者
聖安娜我都唔知好唔好食 .......


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


1944#
發表於 12-9-5 13:25 |只看該作者
florence0204 發表於 12-9-5 13:19
聖安娜我都唔知好唔好食 .......

聖安娜我覺得好食過美心


公爵府

積分: 28838

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1945#
發表於 12-9-5 13:26 |只看該作者
健朗媽咪 發表於 12-9-5 13:25
聖安娜我覺得好食過美心

今年已食美心同東海堂 ............ 我覺得美心好味d !!!!!


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


1946#
發表於 12-9-5 13:43 |只看該作者
florence0204 發表於 12-9-5 13:26
今年已食美心同東海堂 ............ 我覺得美心好味d !!!!!

美心同東海堂係同一間公司, 其實品質都差唔多


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


1947#
發表於 12-9-5 14:02 |只看該作者

引用:Quote:ada29+發表於+12-9-5+12:23+真係辛苦

原帖由 健朗媽咪 於 12-09-05 發表
我成日都覺得, 睇婆媳嗰邊, 嗰D新抱成日埋怨個99點衰點煩, 對於我嚟講, 都係小事, 我99再煩過佢哋10倍都有 ...
佢知你係好已經好開心,不過講我99對我都係好好



點評

YanYan0116    發表於 12-9-5 14:09


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


1948#
發表於 12-9-5 14:04 |只看該作者

引用:聖安娜我都唔知好唔好食+.......+

原帖由 florence0204 於 12-09-05 發表
聖安娜我都唔知好唔好食 .......
我買左冰皮劵,今年試一次好食出年唔洗買大X老牌子




公爵府

積分: 28838

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1949#
發表於 12-9-5 14:10 |只看該作者
ada29 發表於 12-9-5 14:04
我買左冰皮劵,今年試一次好食出年唔洗買大X老牌子

但統計過都係大班最多人讃喎


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


1950#
發表於 12-9-5 14:27 |只看該作者

引用:Quote:ada29+發表於+12-9-5+14:04+我買左冰

原帖由 florence0204 於 12-09-05 發表
但統計過都係大班最多人讃喎
咁我都知,其實以往都係買佢,就係mc同c6想試第二間咪買一盒試下mouth:




公爵府

積分: 28838

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1951#
發表於 12-9-5 14:30 |只看該作者
妳食咗話過我知喎


子爵府

積分: 13308

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1952#
發表於 12-9-5 14:59 |只看該作者
午安啊


珍珠宮

積分: 36657

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1953#
發表於 12-9-5 15:03 |只看該作者
florence0204 發表於 12-9-5 11:37
人哋話身抱返外家坐月男家冇面 .............

我99要我晨早起身食「五更飯」 妳哋有冇食 ...
肯煮5更飯你食,佢好好啦,天未光就煮啦...好有益架~~
http://www.baby-kingdom.com/static/image/stamp/004.gif


珍珠宮

積分: 36657

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1954#
發表於 12-9-5 15:06 |只看該作者
本帖最後由 jamieconnie 於 12-9-5 15:06 編輯
florence0204 發表於 12-9-5 14:10
但統計過都係大班最多人讃喎

大班係最好食...jj話美心唔好食,琴晚因為佢娥冰水樽放係地下有水,拖完個地鮮重心急食個餅撞左落台邊...喊c..,mouth:,唔使2日實ko哂
http://www.baby-kingdom.com/static/image/stamp/004.gif


珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


1955#
發表於 12-9-5 15:11 |只看該作者
florence0204 發表於 12-9-5 14:10
但統計過都係大班最多人讃喎

有SUPPLIER送了四色伴官燕比我地,
(我打算拎去我媽到做節)
每人都有一盒, 唔知好無味,
以前我只係買過6豆蓉.

MAXIM果D, 放到放期都無人食.

今年, 都係買咗奇華奶皇, 好味.



公爵府

積分: 28838

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1956#
發表於 12-9-5 15:20 |只看該作者
jamieconnie 發表於 12-9-5 15:03
肯煮5更飯你食,佢好好啦,天未光就煮啦...好有益架~~

係呀 ......... 我知有益, 但咁早邊食得落


公爵府

積分: 28838

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1957#
發表於 12-9-5 15:22 |只看該作者
jamieconnie 發表於 12-9-5 15:06
大班係最好食...jj話美心唔好食,琴晚因為佢娥冰水樽放係地下有水,拖完個地鮮重心急食個餅撞左落台邊...喊c ...

JJ ........ 冇事呀


公爵府

積分: 28838

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1958#
發表於 12-9-5 15:23 |只看該作者
本帖最後由 florence0204 於 12-9-5 15:27 編輯
YanYan0116 發表於 12-9-5 15:11
有SUPPLIER送了四色伴官燕比我地,
(我打算拎去我媽到做節)
每人都有一盒, 唔知好無味,



奇華我已 Order 咗 20盒


子爵府

積分: 13308

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1959#
發表於 12-9-5 15:25 |只看該作者
ada29 發表於 12-9-4 14:10
我同事先勁順產生左個仔8.9磅
我家七姐妹,全部都順產,以我記得都有3個出世係10磅,其餘7-9磅啦,只係WW最輕,不過,未夠一個月佢已經升至9磅了,最奇就係佢唔鍾意飲奶架,成日飲完2-3安就停,所以,個時我叫佢做"兩安咀"


珍珠宮

積分: 36657

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1960#
發表於 12-9-5 15:27 |只看該作者
YanYan0116 發表於 12-9-5 15:11
有SUPPLIER送了四色伴官燕比我地,
(我打算拎去我媽到做節)
每人都有一盒, 唔知好無味,
好食...jj就係要食呢隻...一見到就心急撞到囉....佢like芝麻同燕窩,遲d我妹同細佬會有幾合比我架啦,唔使買

今日又同公司買左40合聖安娜至尊月餅上大陸...你買咁多奇華重咩
http://www.baby-kingdom.com/static/image/stamp/004.gif

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo