立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 25898
KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 14:48 我又輕左喇下次再輕要入院吊鹽水。怕無營養比bb
siuminyeung 發表於 12-6-12 15:00 我開頭四片梳打餅都食成半個鐘 上住 bk 食
禁止發言
積分: 10999
珍珠宮
積分: 34140
siuminyeung 發表於 12-6-12 18:20 晚年即係幾多歲?
carmenyan206 發表於 12-6-12 14:58 我覺得係lor 少食多餐啦 拒應該係之前食野食得太舒服太爽了 所以開胃左 忘記左真正既少食多餐既道理:think ...
vivi0707 發表於 12-6-12 18:10 好多野好難講得埋!!話唔定你教得好,阿b又乖!! 等佢讀克書出o黎做野都係好遠o既事,生都未生!!
siuminyeung 發表於 12-6-12 15:08 正喎, 等我去睇下. 我想買呢個唔知荷花有無:
KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 16:35 我好有胃口,係就食完嘔= =
KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 16:38 暗插我一刀= =
男爵府
積分: 8745
vivi0707 發表於 12-6-12 18:28 我都係ga!!差d想濕水o黎食!!
KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 16:39 好難,我慣狼吞.......
kimchimom 發表於 12-6-12 16:41 救命呀..我都係好易頭暈呀 企得耐就暈..但只係15mins已經開始fing fing下
vivi0707 發表於 12-6-12 18:32 張相好搞笑!!!!!
kimchimom 發表於 12-6-12 16:42 你係咪生得好細粒? 我牛高馬大, 又成日摸住個肚 d人雖然唔讓位, 但都唔夠膽撞我 ...
carmenyan206 發表於 12-6-12 16:45 睇到啦d人 扮晒野 趕投胎阿 一個手袋車埋我個肚阿佢老闆
Thelittlepingu 發表於 12-6-12 18:31 即係咁講, 我而家只係理佢出世D 野, PLAYGROUP 果D 仲未諗
vivi0707 發表於 12-6-12 18:35 所以話,點解會有人同我講暈係我體質唔好,邊有人陀bb暈..... oh my god!!
KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 17:05 妖= =家陣我先係主場!衰女包攪串晒個party!激死阿媽
伯爵府
積分: 17147
原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表 咁我都比佢批中既,第8個男朋友結婚,又真係中
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy