親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3341


1941#
發表於 06-6-26 22:41 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Candy,
我都想參考你的行程,可以e-mail給我嗎?
[email protected]

唔該晒!


大宅

積分: 1453


1942#
發表於 06-6-26 22:49 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Adrian媽媽 寫道:
hay03,

點解會突然咁平嘅, 若我們book 7人車會唔會都平啲..請問是否email 問呀 ? 謝謝 !


我都係用佢個網內嘅 FORM 架!

(1) 首先妳進入呢版揀選車款 http://www2.tocoo.jp/?file=rentcar_inbound/branch&id=03001&prefecture=1

(2) 然後妳 CLICK 右手邊的 RENTAL CHARGE & RESERVATION

(3) 將資料填入, 然後 CLICK 下方的 CALENDAR SYSTEM

(4) 版面就會轉到 RESERVATION FORM 個畫面架啦

(5) 請妳係 "ICK UP OUTLET" 及 "RETURN OUTLET" 的方格自己打 "Furano" (P.S. 我係取車及交車都係富良野的), 跟住填埋 D 資料然後 SUMBIT 就得架啦!

(6) 對方會 e-mail 問我係唔係要將呢張 form re-direct 去富良野的 office, 咁我答覆佢係, 咁佢就會幫我手將個 reservation send 去富良野的 office 架啦!

* 又或者妳可以試寫個 e-mail 去富良野的 office 呀!
[email protected]


大宅

積分: 1453


1943#
發表於 06-6-26 22:57 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


小樽音樂盒堂 coupon


大宅

積分: 4455


1944#
發表於 06-6-26 23:00 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ivyl / hinhinmami
Just sent. Please check!

Ivyl
我收到個return message話你之前個mailbox唔夠大, 所以send唔到比你呀.


大宅

積分: 1612


1945#
發表於 06-6-26 23:07 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Hi Candy925

Thank you for your sharing. Pls check pm.


大宅

積分: 1453


1946#
發表於 06-6-26 23:13 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone, Ivyl,

小樽的散策巴士路線圖如下:(一程 200 yen, 全日任搭 750 yen)

小樽駅前 → 旧ウォール街 → 堺町 → 北一硝子前 → 住吉町 → 新南樽市場ウィングベイ小樽 → ホテルヒルトン小樽 → ぱるて築港小樽港マリーナ・石原裕次郎記念館 → 勝納埠頭 → 旧岡崎倉庫前 → 住吉町 → ヴェネツィア美術館 → かま栄本社前 → 小樽運河 → 日銀前 → 稲穂十字街 → 小樽駅前

咁我諗住如果行得攰, 就可以選坐散策巴士兜下睇下, 有興趣嘅咪落車參觀, 無興趣嘅就繼續坐係架巴士繼續進發!

原本我諗住買 WELCOME PASS + 散策巴士 (YEN 1,500 + 750 = 2,250), 因此我咪覺得 1,900 Yen 包哂兩樣咪好抵囉!

如果單買 Welcome Pass, 雖然有張地下鐵票送, 但只侷限搭地下鐵 (東豐線、東西線及南北線), 對我好似用途不大!


大宅

積分: 4455


1947#
發表於 06-6-26 23:30 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

abebe 寫道:
Hi Candy925

Thank you for your sharing. Pls check pm.


已send. Please check!


男爵府

積分: 8507


1948#
發表於 06-6-27 00:10 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

candy,

我收到啦,唔該晒.

Candy925 寫道:
Ivyl / hinhinmami
Just sent. Please check!

Ivyl
我收到個return message話你之前個mailbox唔夠大, 所以send唔到比你呀.
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


大宅

積分: 1612


1949#
發表於 06-6-27 00:56 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Hi Candy925

我都收到喇, many thanks.


子爵府

積分: 10900

畀面勳章


1950#
發表於 06-6-27 08:28 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

candy,可否也send給我呢?我八月二日出發![email protected]
Candy925 寫道:
Ivyl / hinhinmami
Just sent. Please check!

Ivyl
我收到個return message話你之前個mailbox唔夠大, 所以send唔到比你呀.


男爵府

積分: 5769


1951#
發表於 06-6-27 08:43 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay03 寫道:

我收到 Tocoo 的 confirmation 啦!

(其實我之前有問過架, 但受到 reject 呀, 可能當時我交唔到司機的 license no. 啦!)

原本我係 book 左 WING-RENT, 3 日 富良野的收費是 33180 YEN, 但依家 Tocoo 只係收我 12620 yen 咋!相差實在太大啦!


hay
你係唔係用weekend plan 呀...好平呀...不過要下午5點先可以取車喎....

Candy
嘩,好勁呀...好似做project咁...真係唔該晒...
我見你會係flower land摘薰衣草,1000
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


大宅

積分: 4455


1952#
發表於 06-6-27 09:18 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Smilesun
我咁認真做份行程係因為吸取咗舊年去東京嘅經驗, 帶住個女一齊去大城市玩其實好麻煩 (之前去resort就好正), 就算d行程在心中, 甚至帶哂旅遊書同地圖, 但到時又要摷料又要湊女真係好唔掂, 結果舊年帶咁多野去都係得個帶字, 所以今次事前做好資料搜集, 到時唔洗搵吓呢本書又搵吓嗰本, 頭都大哂. 而家就可以好安心, 而且事前做哂budget, 就算over咗都唔會相差太遠, 而shopping時都知自己可以洗幾多.

Re:摘薰衣草
我之前都plan彩香ソ里, 都知呢到平D, 不過唔知兩者有乜分別, 諗住plan個貴d, 到d最盡都係呢個數囉. 而家有你呢d資料實在太好, 我一於去 “彩香ソ里”摘. 同大家分享個行程就係有呢個好處, 人多意見多.


Suklaic / HeiHeiMa / rainbow_lam
行程已send, pls check!


大宅

積分: 1453


1953#
發表於 06-6-27 09:20 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

又唔係喎, 我都係 25/7 13:00 取車, 27/7 18:00 還車!

我 book 個部車係 1500 cc, A class!

Smilesun 寫道:

hay
你係唔係用weekend plan 呀...好平呀...不過要下午5點先可以取車喎....


男爵府

積分: 7420


1954#
發表於 06-6-27 09:49 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

MsM

唔會遠過函館喎, 如果經rusutsu, 大約2 1/2 hr, 我又可能經余市去, 未抉定

[quote]
Ms.M 寫道:
ChristyBBmama
如果你決定去二世古,吳該告訴我點行法? 我嘗試用火車時間來估計行車時間,但發現二世古距離 登別/洞爺/千歲機場,都比涵館遠。 我不想老公架車太辛苦,我可以幫手架車,但都係耐不耐半個鍾個款,幫不到大忙。我跟你同日出發,行程99%相同,只是相反方向玩。
[quote]


[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]
該用戶已被刪除

1955#
發表於 06-6-27 10:05 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7257


1956#
發表於 06-6-27 10:30 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Candy925
如我見到就幫你買啦.


子爵府

積分: 10900

畀面勳章


1957#
發表於 06-6-27 11:06 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

candy
收到啦![size=x-large]


大宅

積分: 1453


1958#
發表於 06-6-27 11:10 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

各位,

您地可以進入此網頁,睇下有無適合的優惠啱您地的行程!

購票方法:
Lawson 及 7-11 周圍都有, 緊有一間係


男爵府

積分: 7420


1959#
發表於 06-6-27 11:40 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Candy

收到啦! thanks, 好detail呀
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


禁止發言

積分: 217


1960#
發表於 06-6-27 11:59 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo