立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 35220
水晶宮
積分: 51182
TszHin媽咪 寫道: 要既....要既.....[quote] HIN_bb 寫道: 你咁好送月餅比老師食 [quote]
TszHin媽咪 寫道: hin_bb, 今朝唔見左你, 而家就唔見左carol
TszHin媽咪 寫道: hin_bb, 你今朝仲乜唔出現
HIN_bb 寫道: 我去左其他topic :mrgreen: [quote] TszHin媽咪 寫道: hin_bb, 你今朝仲乜唔出現
TszHin媽咪 寫道: 係呀! 唔趕...係正學校附近, 放學去岩岩好. 當日功課多都唔怕, 星期六唔洗返學 [quote] HIN_bb 寫道: TszHin媽咪 hugo逢星期五學琴呀,時間咪好趕! [quote]
TszHin媽咪 寫道: 我知.....問你仲乜唔返黎呀 :lol: :lol: :lol: [quote] HIN_bb 寫道: 我去左其他topic :mrgreen: [quote] TszHin媽咪 寫道: hin_bb, 你今朝仲乜唔出現
TszHin媽咪 寫道: 乒乓球only~ 因為佢已經有swiming & piano, 唔想太多...怕學校多功課/要test/要默書/要考試時應付唔黎![quote] HIN_bb 寫道: 係喎,所以你可以揀星期五! hugo係學校學咩課外活動呀? [quote]
TszHin媽咪 寫道: 今朝ivman都出黎作詩, 好好玩呀! 又唔理我地 :lol: :lol: [quote] HIN_bb 寫道: 又要做野,又要去其他topic,無時間 :lol: :lol: [quote]
TszHin媽咪 寫道: 作c 你....原來唔溫書 hahahahahaha~~~[quote] HIN_bb 寫道: 係!等我溫下書先 [quote]
TszHin媽咪 寫道: $400/4堂, 約10人一班. 不過教練同我講話睇多幾堂, 如果覺得小班適合d既, 佢會建議hugo去佢centre上小班, 4~5人不過要 $700/4堂! 如果係咁我唔比hugo學lu~[quote] HIN_bb 寫道: 乒乓球幾錢幾多堂呀? [quote]
HIN_bb 寫道: 學乒乓球咁貴既? [quote] TszHin媽咪 寫道: $400/4堂, 約10人一班. 不過教練同我講話睇多幾堂, 如果覺得小班適合d既, 佢會建議hugo去佢centre上小班, 4~5人不過要 $700/4堂! 如果係咁我唔比hugo學lu~[quote] HIN_bb 寫道: 乒乓球幾錢幾多堂呀? [quote]
男爵府
積分: 5403
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy