心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 70999


1941#
發表於 06-11-11 17:57 |只看該作者

Re: 7~

[size=small]係呀..唔通
今夕吾軀歸故土  他朝君體也相同


水晶宮

積分: 70999


1942#
發表於 06-11-11 17:59 |只看該作者

Re: 7~

[size=small]咁我地又唔會打邊爐..間中都會蒸蝦蒸魚..方便唔使攪咁多
今夕吾軀歸故土  他朝君體也相同


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1943#
發表於 06-11-11 18:00 |只看該作者

Re: 7~

你答我話係咪得囉! :tongue: :tongue: :tongue: [quote]
男人四十 寫道:
[size=small]係呀..唔通


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1944#
發表於 06-11-11 18:00 |只看該作者

Re: 7~

咁打邊爐都唔扇好麻煩姐


水晶宮

積分: 70999


1945#
發表於 06-11-11 18:01 |只看該作者

Re: 7~

[size=small]要洗丫麻..又要切..
小路 寫道:
咁打邊爐都唔扇好麻煩姐
今夕吾軀歸故土  他朝君體也相同


大宅

積分: 4106


1946#
發表於 06-11-11 21:09 |只看該作者

Re: 7~

有無淫呀?


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1947#
發表於 06-11-11 23:25 |只看該作者

Re: 7~

我眠啦!


水晶宮

積分: 70999


1948#
發表於 06-11-11 23:59 |只看該作者

Re: 7~

[size=small]使唔使唱支歌仔你聽呀..
小路 寫道:
我眠啦!
今夕吾軀歸故土  他朝君體也相同


水晶宮

積分: 70044

畀面勳章


1949#
發表於 06-11-12 01:50 |只看該作者

Re: 7~

[size=large]早抖!
小路 寫道:
我眠啦!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1950#
發表於 06-11-12 07:07 |只看該作者

Re: 7~

早晨呀!放假!!想訓晏D都唔得!唉


水晶宮

積分: 70999


1951#
發表於 06-11-12 15:35 |只看該作者

Re: 7~

[size=medium]婆婆..
你老人家係唔訓到咁多架..點似我地
今夕吾軀歸故土  他朝君體也相同


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1952#
發表於 06-11-12 16:16 |只看該作者

Re: 7~

係既係既!![quote]
男人四十 寫道:
[size=medium]婆婆..
你老人家係唔訓到咁多架..點似我地


大宅

積分: 3137


1953#
發表於 06-11-12 17:33 |只看該作者

Re: 7~

hello 婆婆:
你買股票時,係諗住投機或投資?
投資既,現價雖然頗高,只要有基本因數backup,可渣.
投機既,因5仔係指數成份股,大


水晶宮

積分: 70999


1954#
發表於 06-11-12 20:00 |只看該作者

Re: 7~

[size=small]我就係投機..投資要放長線..要有不動資金先可以慢慢玩..同佢鬥長命
[quote]
sukipopo 寫道:
hello 婆婆:
你買股票時,係諗住投機或投資?
投資既,現價雖然頗高,只要有基本因數backup,可渣.
投機既,因5仔係指數成份股,大
今夕吾軀歸故土  他朝君體也相同


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1955#
發表於 06-11-12 20:15 |只看該作者

Re: 7~

短機或有調整既意思係咪會跌呀 [quote]
sukipopo 寫道:
hello 婆婆:
你買股票時,係諗住投機或投資?
投資既,現價雖然頗高,只要有基本因數backup,可渣.
投機既,因5仔係指數成份股,大


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1956#
發表於 06-11-12 20:17 |只看該作者

Re: 7~

我絕對係投資!諗自長渣,皆因亞婆長命百歲!
男人四十 寫道:
[size=small]我就係投機..投資要放長線..要有不動資金先可以慢慢玩..同佢鬥長命


水晶宮

積分: 70999


1957#
發表於 06-11-12 20:20 |只看該作者

Re: 7~

[size=xx-large]婆婆..
咁你係大把錢啦..可以被人'擇'到長百歲..

[quote]
小路 寫道:
我絕對係投資!諗自長渣,皆因亞婆長命百歲! [quote]
今夕吾軀歸故土  他朝君體也相同


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1958#
發表於 06-11-12 20:25 |只看該作者

Re: 7~

你理得我呀!! :tongue: :tongue: :tongue:
男人四十 寫道:
[size=xx-large]婆婆..
咁你係大把錢啦..可以被人'擇'到長百歲..


水晶宮

積分: 70999


1959#
發表於 06-11-12 20:30 |只看該作者

Re: 7~

[size=small]唔係呀..一陣又聽見你'腎'窮..一陣又話大把水..我想攪清楚少少咁遮..
[quote]
小路 寫道:
你理得我呀!! :tongue: :tongue: :tongue: [quote]
今夕吾軀歸故土  他朝君體也相同


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1960#
發表於 06-11-12 20:33 |只看該作者

Re: 7~

亞婆失陪一陣!!因為我而家唔係屋企黎!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo