跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1961#
發表於 08-6-13 11:18 |只看該作者
亞仔既時事常識題 :

1. 中國發生地震既地方?
2. 奧運係邊個月舉行?
3. 下列邊個唔係火炬手? 方力申 / 劉德華 / 董建華


複式洋房

積分: 319


1962#
發表於 08-6-13 11:21 |只看該作者
係喇﹗ 嗰個鬼婆我都有印象佢以前喺 Lemon Tree 教,但我就好奇怪點解 Lemon Tree 摺咗都仲成日見到佢喺樹食 M 記,原來佢過咗二期嗰邊教,佢真係教咗好多年好穩定吓喎﹗

原文章由 Goody 於 08-6-13 08:58 發表
乜開過好多間架 ? 我靜係知Lemon Tree,我女都係五﹑六年前一年班開始係Lemon Tree跟鬼婆,後尾連鬼婆一起過檔到研樂。


複式洋房

積分: 319


1963#
發表於 08-6-13 11:29 |只看該作者
就係囉,唔明點解三期嗰個位就係轉咗幾次都做唔住,唔知係咪風水問題門口開得唔好呢,如果搞掂個風水陣實有得做o架,我兩個仔喺小寶寶度補習,一個月差不多 $4000 o架,主要係細仔英文好唔掂,補私人三日加小組兩日,唔係仲"金" 呀

原文章由 cc0524 於 08-6-13 09:26 發表
但係我見二期真係有好多間, 而且仲間間都爆場和!!


子爵府

積分: 12757


1964#
發表於 08-6-13 11:37 |只看該作者
um.......我補左陣就冇去la......
原文章由 lawrencewong 於 08-6-13 10:50 發表
咁研樂好唔好? 我重未幫啊仔搵到暑期班


子爵府

積分: 12757


1965#
發表於 08-6-13 11:43 |只看該作者
$4000???真係好金ar........
原文章由 lsw0316 於 08-6-13 11:29 發表
就係囉,唔明點解三期嗰個位就係轉咗幾次都做唔住,唔知係咪風水問題門口開得唔好呢,如果搞掂個風水陣實有得做o架,我兩個仔喺小寶寶度補習,一個月差不多 $4000 o架,主要係細仔英文好唔掂,補私人三日加小組兩日,唔係仲"金" 呀 : ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1966#
發表於 08-6-13 11:44 |只看該作者
我地 d 錢咪洗晒係 d 補習班, 興趣班, 買補充...... 度羅!!



原文章由 lsw0316 於 08-6-13 11:29 發表
就係囉,唔明點解三期嗰個位就係轉咗幾次都做唔住,唔知係咪風水問題門口開得唔好呢,如果搞掂個風水陣實有得做o架,我兩個仔喺小寶寶度補習,一個月差不多 $4000 o架,主要係細仔英文好唔掂,補私人三日加小組兩日,唔係仲"金" 呀 : ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1967#
發表於 08-6-13 11:45 |只看該作者
你兩個小朋友讀幾年班呀??
係邊間學校呀?


原文章由 lsw0316 於 08-6-13 11:29 發表
就係囉,唔明點解三期嗰個位就係轉咗幾次都做唔住,唔知係咪風水問題門口開得唔好呢,如果搞掂個風水陣實有得做o架,我兩個仔喺小寶寶度補習,一個月差不多 $4000 o架,主要係細仔英文好唔掂,補私人三日加小組兩日,唔係仲"金" 呀 : ...


子爵府

積分: 12757


1968#
發表於 08-6-13 13:08 |只看該作者
哎呀! 我女考完英文出黎la, 學校份卷係2004TSA 其中2 part , 我女做過la, 不枉我出盡辦法揾TSA 卷比佢做

[ 本文章最後由 szewan 於 08-6-13 13:20 編輯 ]


別墅

積分: 916


1969#
發表於 08-6-13 13:25 |只看該作者
好野!

原文章由 szewan 於 08-6-13 13:08 發表
哎呀! 我女考完英文出黎la, 學校份卷係2004TSA 其中2 part , 我女做過la, 不枉我出盡辦法揾TSA 卷比佢做


別墅

積分: 916


1970#
發表於 08-6-13 13:26 |只看該作者
哇! 你唔係呀話, $4000 一個咁金!


原文章由 lsw0316 於 08-6-13 11:29 發表
就係囉,唔明點解三期嗰個位就係轉咗幾次都做唔住,唔知係咪風水問題門口開得唔好呢,如果搞掂個風水陣實有得做o架,我兩個仔喺小寶寶度補習,一個月差不多 $4000 o架,主要係細仔英文好唔掂,補私人三日加小組兩日,唔係仲"金" 呀 : ...


別墅

積分: 916


1971#
發表於 08-6-13 13:35 |只看該作者
我覺得亞鬼婆似宮奇竣卡通千與千尋裏面0既婆婆就真。 佢真係教咗好多年,亞女跟左佢咁好多年都冇加我地價,後尾有朋友問價錢相差好遠。

原文章由 lsw0316 於 08-6-13 11:21 發表
係喇﹗ 嗰個鬼婆我都有印象佢以前喺 Lemon Tree 教,但我就好奇怪點解 Lemon Tree 摺咗都仲成日見到佢喺樹食 M 記,原來佢過咗二期嗰邊教,佢真係教咗好多年好穩定吓喎﹗

...


子爵府

積分: 12757


1972#
發表於 08-6-13 13:43 |只看該作者
係做過, 希望係啱la..................
原文章由 Goody 於 08-6-13 13:25 發表
好野!


別墅

積分: 814


1973#
發表於 08-6-13 14:23 |只看該作者
oh.....i see,

嘩, $4000, 真係好金喎
cc你就好啦, 我仲要捱多二日呀.我今個暑假去沙巴.




原文章由 szewan 於 08-6-13 11:37 發表
um.......我補左陣就冇去la......


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


1974#
發表於 08-6-13 14:30 |只看該作者

szewan, 好野.....

另外, 呀女話尋日有幾個同學仔唔夠時間做晒份卷(差幾題), 其中有個男仔仲喊TIM...

原文章由 szewan 於 08-6-13 13:08 發表
哎呀! 我女考完英文出黎la, 學校份卷係2004TSA 其中2 part , 我女做過la, 不枉我出盡辦法揾TSA 卷比佢做


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1975#
發表於 08-6-13 14:40 |只看該作者
真係不枉你辛苦一場啦~


原文章由 szewan 於 08-6-13 13:08 發表
哎呀! 我女考完英文出黎la, 學校份卷係2004TSA 其中2 part , 我女做過la, 不枉我出盡辦法揾TSA 卷比佢做


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1976#
發表於 08-6-13 14:41 |只看該作者
喂! 你有得去旅行, 你好過我和!



原文章由 lawrencewong 於 08-6-13 14:23 發表
oh.....i see,

嘩, $4000, 真係好金喎
cc你就好啦, 我仲要捱多二日呀.我今個暑假去沙巴.


子爵府

積分: 12757


1977#
發表於 08-6-13 14:48 |只看該作者
你就好la, 陽光&海灘.........
原文章由 lawrencewong 於 08-6-13 14:23 發表
oh.....i see,

嘩, $4000, 真係好金喎
cc你就好啦, 我仲要捱多二日呀.我今個暑假去沙巴.


複式洋房

積分: 319


1978#
發表於 08-6-13 15:17 |只看該作者
$4000 嘅分配係細仔(P.5) 約佔 $3,000,大仔 (F.3) 佔 $1,000,大仔只係每個星期六補 1-1/2 鐘私人,等佢有乜唔明可以問吓補習老師咁,係輔助性質同埋唔想佢積積埋埋好多唔識嘅嘢測驗/考試先知咪 c,你知啲細路仔嘅嘢啦,問親佢乜都話識,話上堂有聽書,測驗/考試溫習又話溫咗,奇就奇在我淨係見佢對住電腦上網睇台灣綜藝節目,但佢 c 都話溫咗,我諗一日加埋可能都有溫咗 15分鐘嘅啩,佢咁大個仔其實都唔會受大人話,惟有俾 $ 補習社等佢有乜唔識都有人問囉﹗

原文章由 Goody 於 08-6-13 13:26 發表
哇! 你唔係呀話, $4000 一個咁金!


複式洋房

積分: 319


1979#
發表於 08-6-13 15:21 |只看該作者
Agree! 咁都俾妳諗到。

原文章由 Goody 於 08-6-13 13:35 發表
我覺得亞鬼婆似宮奇竣卡通千與千尋裏面0既婆婆就真。 佢真係教咗好多年,亞女跟左佢咁好多年都冇加我地價,後尾有朋友問價錢相差好遠。


別墅

積分: 814


1980#
發表於 08-6-13 16:57 |只看該作者
cc,
你舊年都去咗日本喎

szewan,
你成日都去旅行啦, 我都不知幾咁羨慕你.

我個仔而家睇緊電視, 我同佢都要透吓氣.





原文章由 szewan 於 08-6-13 14:48 發表
你就好la, 陽光&海灘.........

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo