跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18644


1961#
發表於 08-1-10 14:38 |只看該作者
買多d小背心


原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 14:29 發表
係呀....全球暖化
冬天就來冇囉


珍珠宮

積分: 43437


1962#
發表於 08-1-10 14:38 |只看該作者
back.


琥珀宮

積分: 165356


1963#
發表於 08-1-10 14:38 |只看該作者
啊婆5洗湊harry
佢咪日打夜打
一定搵5少洗用啦

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 14:33 發表
好耐無花膠lu...........湯水緊要d.....'送'反而簡簞d都ok:lol
por por今晚來dinner.....豪一豪


珍珠宮

積分: 43437


1964#
發表於 08-1-10 14:45 |只看該作者
講開背心, 我同 cheryl 都矛背心o架 bor. 真係想買件俾佢同自己, 如果睇岩.

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 14:38 發表
買多d小背心


水晶宮

積分: 56663


1965#
發表於 08-1-10 14:45 |只看該作者
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 14:38 發表
買多d小背心

唔係個個本錢著喎


琥珀宮

積分: 165356


1966#
發表於 08-1-10 14:46 |只看該作者
我冇著n咁多年囉
anson夏天都好多背心佢大汗嘛:lol

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 14:45 發表
講開背心, 我同 cheryl 都矛背心o架 bor. 真係想買件俾佢同自己, 如果睇岩.


水晶宮

積分: 56663


1967#
發表於 08-1-10 14:47 |只看該作者
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 14:45 發表
講開背心, 我同 cheryl 都矛背心o架 bor. 真係想買件俾佢同自己, 如果睇岩.

去nicholas & bears睇下,最大既size我都岩著,你可以同cheryl著親子裝


珍珠宮

積分: 43437


1968#
發表於 08-1-10 14:48 |只看該作者
水啦, 我想我真係發緊夢, 如果你唔係咁答, 我都唔知 wendy 講小背心添.

可能, 我真係好想買背心呀呢排. 不過係好厚果啲x絨背心, 我同 cheryl.

原文章由 lokwai 於 08-1-10 14:45 發表

唔係個個本錢著喎


琥珀宮

積分: 165356


1969#
發表於 08-1-10 14:49 |只看該作者
過到自己咪得囉:lol :lol
係街到見5少好野

原文章由 lokwai 於 08-1-10 14:45 發表

唔係個個本錢著喎


水晶宮

積分: 56663


1970#
發表於 08-1-10 14:50 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 14:49 發表
過到自己咪得囉:lol :lol
係街到見5少好野

咁你著番次出去比d豬扒睇下,咩野先叫好身材啦sze


伯爵府

積分: 18644


1971#
發表於 08-1-10 14:52 |只看該作者
無咁誇........1week2-3次la.........
不過講真自從走咗之後......harry真係無咁扭計又5會呱呱嘈...... 好似耳根清淨咗好多


原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 14:38 發表
啊婆5洗湊harry
佢咪日打夜打
一定搵5少洗用啦


琥珀宮

積分: 165356


1972#
發表於 08-1-10 14:53 |只看該作者
冬天著背心小朋友係最方便
又5會輪盡又5怕冷到:D

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 14:48 發表
水啦, 我想我真係發緊夢, 如果你唔係咁答, 我都唔知 wendy 講小背心添.

可能, 我真係好想買背心呀呢排. 不過係好厚果啲x絨背心, 我同 cheryl.

...


珍珠宮

積分: 43437


1973#
發表於 08-1-10 14:54 |只看該作者
我不嬲都唔會買背心著o架, 覺得無咩機會著 lor. 凍又兼佢唔夠暖, 熱又唔駛著啦. 所以, cheryl 都矛. :D :D

不過, 近排你 levis 見到件幾令, 不過係男裝, 如果有女裝, 我一定買咗. 上幾個 week, 又見到 cheryl 個朋友仔, 著住件 gap 的背心仔, 真係幾令. 咁又想買件俾 cheryl.

所以, 而家成日都係庶搵背心.

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 14:46 發表
我冇著n咁多年囉
anson夏天都好多背心佢大汗嘛:lol


水晶宮

積分: 56663


1974#
發表於 08-1-10 14:55 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 14:53 發表
冬天著背心小朋友係最方便
又5會輪盡又5怕冷到:D

ww d冷背心全部都係佢姑媽織架:) :) :)


琥珀宮

積分: 165356


1975#
發表於 08-1-10 14:55 |只看該作者
妳仲咩咁話"啊娘":lol :lol :lol :lol

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 14:52 發表
無咁誇........1week2-3次la.........
不過講真自從走咗之後......harry真係無咁扭計又5會呱呱嘈...... 好似耳根清淨咗好多 ops ...


伯爵府

積分: 18644


1976#
發表於 08-1-10 14:57 |只看該作者
cheryl 都無 女仔都5著
harry都有幾件......summer必備


原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 14:45 發表
講開背心, 我同 cheryl 都矛背心o架 bor. 真係想買件俾佢同自己, 如果睇岩.


琥珀宮

積分: 165356


1977#
發表於 08-1-10 14:58 |只看該作者
中女囉:lol :lol :lol
留番比d後生著啦:D :D

原文章由 lokwai 於 08-1-10 14:50 發表

咁你著番次出去比d豬扒睇下,咩野先叫好身材啦sze


珍珠宮

積分: 43437


1978#
發表於 08-1-10 14:58 |只看該作者
呢個我知, 我有好多都係童裝.

不過, 佢啲款, cheryl 2歲前我買咗好多, 但上年開始少買咗. 佢啲款太 feminine 啦, 2歲前著就好 cute. 而家 cheryl 個 size, 選款要小心啲, 你哋都話佢似姐姐啦. 一選得唔好, 會好老積, 好似扮小女人咁. 所以都唔係咁岩心水.

原文章由 lokwai 於 08-1-10 14:47 發表

去nicholas & bears睇下,最大既size我都岩著,你可以同cheryl著親子裝

[ 本文章最後由 CherylMaMa 於 08-1-10 15:03 編輯 ]


伯爵府

積分: 18644


1979#
發表於 08-1-10 15:03 |只看該作者
agree........我5like著到成隻'糭'咁.......好容易跑5郁同跌....又倫盡


原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 14:53 發表
冬天著背心小朋友係最方便
又5會輪盡又5怕冷到:D


伯爵府

積分: 18644


1980#
發表於 08-1-10 15:05 |只看該作者
我知好衰但呢個係事實


原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 14:55 發表
妳仲咩咁話"啊娘":lol :lol :lol :lol


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo