跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3399


1961#
發表於 04-5-28 15:24 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

我又番來喇.
但睇唔到!!? 心急呀 :-P


大宅

積分: 4334


1962#
發表於 04-5-28 15:27 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

jelly :

oh! 不得了啦! 有其靚mom, 必有靚女, 2位都係美人, 唔得, 一定要見埋 present tense :-P

left 邊係jelly, 右邊係 jellabee , 個人坦白說, 我鐘意亞媽少時多d, 好sweet, 女都係美, 有冇第2張, 呢張角度形態不太美.


大宅

積分: 3399


1963#
發表於 04-5-28 15:29 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

i can't see anything???? y y y y????


大宅

積分: 4334


1964#
發表於 04-5-28 15:32 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

mau :

veryvery 唔係 $190 咪? 我見之前亞dau 定jelly定chan 講過, 加價? 死火, 等我叫舊同樹快去"容晏"買tim.

等我, 而家整緊


大宅

積分: 2106


1965#
發表於 04-5-28 15:32 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

jelly,
嘩嘩嘩嘩!勁呀!jelly同jellabee一模一樣呀!你地都好多好多頭髮,連髮型都一樣呀!好可愛呢!好想咬jellabee,咬埋jelly得唔得呀?


大宅

積分: 2290


1966#
發表於 04-5-28 15:32 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

西田都係 9折, 唔駛去 "容晏" :-P

尋日去西田尋寶, $300/2 件 polo jeans t-shirt, 有爛裝有鋁裝, 不過我揀唔


男爵府

積分: 5482


1967#
發表於 04-5-28 15:35 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

JELLY

嘩~~ 好似好似~~~~~



大宅

積分: 2290


1968#
發表於 04-5-28 15:37 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

改番個次序勒, 你地讚我囡靚得 ga la, 我好肉酸, 受唔起架

mau:
can't you see?


大宅

積分: 4462


1969#
發表於 04-5-28 15:42 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

唔好意思令dau同花花久候,因為天氣太熱,邊cup邊溶,整得唔係太靚,冇咩心機,包起哂送俾小朋友都唔記得左影相呢件樹.呢兩晚我會再接再厲,希望可以俾個靚樣你地睇下.蟻丫,都唔記得我今天不回家添.我今晚有得wet,其實只係同細妹睇話劇,(好奢侈架喇,個女出世後我去過三次咁多咋)睇完返媽咪屋企,同個女過夜.

Jelly,

l好彩好彩,俾我睇到,我鍾意鬈毛.
你地兩母女而家係咪重咁似樣架.個整jellabee幾大呀?


大宅

積分: 4334


1970#
發表於 04-5-28 15:48 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

杏仁們,

想問, 你們呢排有冇成日自動 logout, 我係, 今日仲要入唔番來, 話password 冇效, 要我申請個 password 可解

jelly,

咪住, 我想又問, 平時去"豬櫃" 買野都有9折, 今次大降價都係得9折, 咪同平日去買一樣 唔通 sofina 近年已冇折啦!
鎖你, 想了解清楚, 好耐冇幫襯日本仔了
:-P


大宅

積分: 2290


1971#
發表於 04-5-28 15:51 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

Blythemia:
阿女 o個時 3個月大, 張相抱住佢 o個個係我, 抱住我 o個個係我媽媽, 三代同堂同你地打招呼 :-P


大宅

積分: 2290


1972#
發表於 04-5-28 15:53 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

西田卡不嬲買化妝品, underwear 呢類豬櫃野冇折架, 容晏有嗎?

好多時 back 去上一頁時就俾佢 log out


大宅

積分: 3399


1973#
發表於 04-5-28 15:57 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

jelly,
我部腦真係睇唔到?? 何解?? 咁我以往睇唔到小米相既疑團已解開===>唔係我有問題.
不過, 好心人相助, 我又睇到喇. :-P 好可愛. 1個餅模cup出來, 好似樣呀, 邊個係邊個呀?? 好sweet 既babies呀! 我貪心d, 仲有冇present tense??


大宅

積分: 2290


1974#
發表於 04-5-28 16:01 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

present tense 嚇 c 你, 不看為妙

[size=x-large]我要睇廷廷姊妹花, 頌怡姊妹花, 花花花, 鴨花, blythe花, 米花, jess花, 之花, claudia花, 豆花, 火花...
有冇數漏


男爵府

積分: 5482


1975#
發表於 04-5-28 16:21 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

花,

sofina不嬲係counter買係無折的,最多係送贈品同笈引仔換禮物。 佢隻cut milk賣開$2xx,不過我Easter去日本買,差不多30% off。


jelly,

人地昨晚專登post比你睇又唔睇 :-x


大宅

積分: 3399


1976#
發表於 04-5-28 16:32 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

jelly,
你c 啦, 你漏左xxxx 哈哈~

同餐一樣, post比你你唔睇之馬, 嘩哈哈~

我肖屎口de像都絲相 :-P 要整頓下. 學米話齋, 等得就等. 我記得既.


大宅

積分: 4334


1977#
發表於 04-5-28 16:40 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

吓! 走晒, 我整左花囡少時的"醜"比大家睇tim, 真係好"醜", 似晒佢爸爸, 初初以為佢就咁一世, 好彩ikea好番d呀----似番我. 時間為放工前 :-P :-P


大宅

積分: 2290


1978#
發表於 04-5-28 16:44 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

mau:
[我冇漏, 你睇漏芝麻 ]

餐, 唔好嬲, 唔好燥, 我唔著 (雖然發雞盲冇罪 :-P )
齌來衣痴啦, 窩 de 餐~~~~ 窩 de 貓~~~~

我呢樹曾經好大雨, mima 唔知有冇變


大宅

積分: 4334


1979#
發表於 04-5-28 16:48 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

jelly/chan :

生橋! oic


大宅

積分: 2290


1980#
發表於 04-5-28 16:49 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

蟻呀, 好得意呀!!!!! 眼仔碌碌, 我鍾意佢個蔥頭髮型! 似花仔多過花囡 :-P 好想抱一下

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo