跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4180


1961#
發表於 08-7-8 23:26 |只看該作者
唔駛好重 唔好太矮就得啦

原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 23:23 發表

19磅都唔錯啦,你想幾重呀
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 8233


1962#
發表於 08-7-8 23:27 |只看該作者
19磅~~好勁呀!!


原文章由 YYZ 於 08-7-8 23:19 發表
今日超攰, 抱完大隻B去健康院磅重, 見下姑娘, 走時又落狗C咁 ...
6MTH ~ 19.3磅 重得明顯慢左


男爵府

積分: 8233


1963#
發表於 08-7-8 23:28 |只看該作者
oh, 比人點相添~~:;pppp:

原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 23:24 發表

佢上左黎啦


子爵府

積分: 11870


1964#
發表於 08-7-8 23:28 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-7-8 23:26 發表
唔駛好重 唔好太矮就得啦

矮唔矮可以係後天培養都得,唔洗驚wor

http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


1965#
發表於 08-7-8 23:29 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-7-8 23:28 發表
oh, 比人點相添~~:;pppp:

掛住你嗎 幾時約飲珍珠奶茶呀
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 3481


1966#
發表於 08-7-8 23:30 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-7-8 20:59 發表
HIHI..浩浩病左呀~
前幾日我病先..跟住c6又病..仲傳埋比浩浩.聽日要99帶阿b睇doctor..浩浩個鼻好失..


咁橙...三個都病
快d睇醫生,食完藥好快好返


大宅

積分: 4072


1967#
發表於 08-7-8 23:31 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-7-8 23:12 發表


嗚嗚 ~~唔制啊~~我冇得睇~~~


原來嗰邊server壞咗!等我頭先仲諗點解無新post……
不過我都有睇到尋日d post......
柔柔媽唔駛喊,睇怕720之後又會有好多post關柔柔事……

[ 本文章最後由 little-angie 於 08-7-8 23:40 編輯 ]


大宅

積分: 4072


1968#
發表於 08-7-8 23:33 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-7-8 23:13 發表
死人yahoo blog 又死咗!!!!!!!!!


暫時死都唔緊要,最緊要唔好唔見哂個blog d嘢……
睇怕係時候做吓backup...mouth:


大宅

積分: 3481


1969#
發表於 08-7-8 23:33 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-7-8 22:15 發表
各位靚媽~~報吓喜先~~~我今日考合併試(車)PASS咗喇~~~


好叻叻呀~~~
我c6又有學車,而家都未學完


別墅

積分: 981


1970#
發表於 08-7-8 23:35 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-7-8 23:11 發表


D 相仲勁攪笑

真係勁攪笑呀~我係公司睇到笑左出黎~d同事係咁問我咩事
不過我想要返bebe同亞豆d sweet sweet 相呀~
豆媽: 可否send比我呀
同埋大家如果有bebe嘅靚相都send埋比我~THX
email : [email protected]


大宅

積分: 4072


1971#
發表於 08-7-8 23:35 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-7-8 23:16 發表


女人。。。。您係天生購物狂。。。。


你講我定coco呀?
不過我絕對認係天生購物狂,不過購嚟購去都係cheap嘢……


男爵府

積分: 8233


1972#
發表於 08-7-8 23:36 |只看該作者
要睇你幾時得閒囉, 大忙人~~

原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 23:29 發表

掛住你嗎 幾時約飲珍珠奶茶呀


大宅

積分: 3481


1973#
發表於 08-7-8 23:37 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 22:50 發表

甘快搵定對親家


720我都要幫個女搵下先~~~
不過臭b成個男仔頭,我驚吸引左b女多d


大宅

積分: 4072


1974#
發表於 08-7-8 23:37 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-7-8 23:21 發表
我好多晚都係度,又要睇TENNIS,冇上POST啫! 你掛住我咩?


嘩!物咁多球類比賽都啱你睇喎!


子爵府

積分: 11870


1975#
發表於 08-7-8 23:38 |只看該作者
原文章由 little-angie 於 08-7-8 23:35 發表


你講我定coco呀?
不過我絕對認係天生購物狂,不過購嚟購去都係cheap嘢……

me22222222222我專係大減價時掃貨,
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


1976#
發表於 08-7-8 23:39 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-7-8 23:36 發表
要睇你幾時得閒囉, 大忙人~~

唔好甘講,忙完呢兩個禮拜放暑假啦,到時日日都得閒
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 10880


1977#
發表於 08-7-8 23:40 |只看該作者
食咗藥都好似唔係好止痾喎..... 會唔會真係豆奶好D呢 而且! 止痾後你都要俾阿囡D腸休息下... 因為痾咗幾日, 好傷0架(醫生話)

原文章由 waiwai1234 於 08-7-8 22:03 發表

佢又無開豆奶比佢,開左支腸胃藥比子喬,


大宅

積分: 2838


1978#
發表於 08-7-8 23:42 |只看該作者
原文章由 little-angie 於 08-7-8 01:28 發表


疴得出就好囉!
kuri 將新相好似搽咗白色唇膏咁……

哈哈,其實係米糊嚟,


子爵府

積分: 10880


1979#
發表於 08-7-8 23:43 |只看該作者



原文章由 kawaiimama 於 08-7-8 22:21 發表





柔柔---> 嘢~~你地好衰架...攪到人地面紅喇...


子爵府

積分: 10880


1980#
發表於 08-7-8 23:44 |只看該作者
小心..小心....... 不過應該無事, 唔駛睇醫生0架...

原文章由 kawaiimama 於 08-7-8 22:28 發表


柔柔呢兩日都有鼻水啊...不過我諗住睇定啲先帶佢去睇醫生

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo