原文章由 HoiYauBB 於 08-11-8 01:57 發表
我的方法是自己想,屬愚見, 不知合不合用
在凱悠8個月開始講野,我發現凱悠每次瞓醒午睡都特別精神,(因為我打算教凱悠英文同廣東話, 但baba 不會有時間同我share 一個 language , 所以唯有自己 take, 但又要consider 佢不 ...
不過佢對問題的理解就好一般, 例如: 邊個帶你來? 搭咩車來? 呢d咁簡單的問題, 佢成日都逃避唔答, 一係就亂講, 要我提示先肯答! 呢排突然連你叫咩名? 都唔肯答~~~ 唉...
都唔知點解? 有時會答我ge名! 但係,拎住件衫就會自己話:"衫衫係汶汶架!"
顏色都係, 明明識果幾只色, 而加淨係認真講blue, yellow, 其他一律亂講, 間中又會認真下... 真係比佢激C!:;pppp:
好彩有間已經收佐佢先!