在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3207


1961#
發表於 08-11-8 21:01 |只看該作者
KV氣氛冇SC咁歡樂, interview前接觸既職員冇SC咁多笑容, 但一樣好有礼貌.

好快就直入interview room, heiyee邊行邊向主動向鄰桌老師揮手(佢以為個兩個老師係佢既interviewers)... 坐低後, 老師A讚heiyee條辮靚, 問:'幫老師紮得唔得呀?' heiyee: '唔得', 老師笑: '吓, 唔得呀?' 跟住同heiyee玩切水果, heiyee一見西瓜就講: '西瓜', 老師A好有耐性, 笑咪咪咁同heiyee玩每一樣食物... 之後老師B開始問我: 點解揀KV? 有セ祈望? 戒片計劃? 平日同囡囡玩セ? (老師B全程都好nice, 又話贊同我講既野, 不過佢有話:'heiyee 11月尾出世架喎...', 似乎對佢係細b有d concern)... 等, 我d有緊張, 好專心咁答, 冇分心望heiyee/ 偷聽. 傾完先知老師A同heiyee都完成晒interview. 老師B問老師A: '有冇唱歌呀?' 老師A: '有呀, 唱完, 佢自己話唱baa baa black sheep比我聽架' 老師B: '佢講野好清楚呵' 老師A笑: '係呀! 佢仲話自己條裙好靚'... 老師B話interview完嘞, 12月頭有消息. heiyee講bye-bye, 主動推回椅子, 自己行去交form比另一邊老師, 老師比盤糖佢, 佢攞一粒講thank you...

我自己覺得KV比較多時間(因一對一)同家長傾小朋友d野, 關心吓小朋友日常生活細節...

[ 本文章最後由 CottonCandy 於 08-11-8 22:32 編輯 ]


大宅

積分: 3207


1962#
發表於 08-11-8 21:16 |只看該作者
呢間N1好吸引

原文章由 jjtseung 於 08-11-8 16:06 發表
Hoiyau媽,

今日去佐汶汶來緊1月會返的N1學校的open day... 有一半遊戲同聖公會一模一樣(租借同一間公司), 再+仲有些更好玩的活動, 例如:疊骨牌, 沙池(好大, 可以十幾個小朋友一齊玩), (汶汶今年玩過的最好玩的)kick ...


伯爵府

積分: 15067


1963#
發表於 08-11-8 21:40 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-11-8 19:13 發表
Tks Mavis & ballma, 我開始研究邊間小學好, 咪周圍問吓人...

Me too!

問人又有問人ge煩, 個個都會讚自己果間, (多少有d)踩人地果間, 中肯的意見50/50, 有時都唔知信邊個!mouth: 都係果句, 各取所需!


伯爵府

積分: 15067


1964#
發表於 08-11-8 21:47 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-11-8 19:21 發表
係! 要久不久提吓自己、又要反省吓自己會唔會太嚴...

多聽下Norma的talk... 相信我地個個都可以成為成功父母!

我已經打算入d佢的VCD, 得閑就睇下, 希望將佢的招數變成我的本領!


大宅

積分: 3207


1965#
發表於 08-11-8 21:50 |只看該作者
係边度有得買佢的VCD呀?

原文章由 jjtseung 於 08-11-8 21:47 發表

多聽下Norma的talk... 相信我地個個都可以成為成功父母!

我已經打算入d佢的VCD, 得閑就睇下, 希望將佢的招數變成我的本領!


伯爵府

積分: 15067


1966#
發表於 08-11-8 21:55 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-11-8 19:55 發表
汶媽, 多謝分享!

我自己語言唔叻, 更唔想heiyee似我, 所以我會努力鼓勵佢學好兩文三語

如果你唔o力, 咁我就更加...
我都會鼓勵汶汶學好2文3語, 只係自己無能力教!


伯爵府

積分: 15067


1967#
發表於 08-11-8 21:58 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-11-8 21:50 發表
係边度有得買佢的VCD呀?

我尋日去聽佢的talk, 有張認購單! 有CD, VCD! 舊年汶爸去聽, 佢地都無買, 今年我聽完好想買... 我自己就覺得好值得!(當然唔係買晒!)


伯爵府

積分: 15067


1968#
發表於 08-11-8 22:01 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-11-8 20:23 發表
去見識下...

自已今日去過SC & KV, 雖然人多但流程真係好快,爸爸係外面等都好驚訝我地咁快完成. SC係有d趕, 但所有職員都笑面迎人, 玩具房老師手舞足蹈+表情豐富咁氹小朋友, 又同小朋友講: '你地玩玩具, 我會睇住ma ...

Heiyee係SC & KV的表現好好啊! 以未夠2歲的人仔來講, 真係超班! 相信SC&KV都唔會走寶! Heiyee媽, 你教得仲好過幼兒園!


伯爵府

積分: 15067


1969#
發表於 08-11-8 22:05 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-11-8 21:01 發表
KV氣氛冇SC咁歡樂, interview前接觸既職員冇SC咁多笑容, 但一樣好有礼貌.
...

我另外幾個朋友就完全體會唔到SC的歡樂氣氛!
所以, 呢d就係有緣份!

[ 本文章最後由 jjtseung 於 08-11-8 22:11 編輯 ]


伯爵府

積分: 15067


1970#
發表於 08-11-8 22:11 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-11-8 21:16 發表
呢間N1好吸引

查實只係一間"無名無姓"的教會學校, 活動教學, 老師師資年資長, detail & caring! 所以都係間happy school!

學校有封今年某小學校長寫的感謝信, 感謝呢間kinder培養出來的學生品德好, 成績優良!
anyway, 汶汶都只係讀7個月!

[ 本文章最後由 jjtseung 於 08-11-8 22:25 編輯 ]


大宅

積分: 3207


1971#
發表於 08-11-8 22:34 |只看該作者
妳訂咗未呀? 如未, 可唔可以幫我訂呀?

原文章由 jjtseung 於 08-11-8 21:58 發表

我尋日去聽佢的talk, 有張認購單! 有CD, VCD! 舊年汶爸去聽, 佢地都無買, 今年我聽完好想買... 我自己就覺得好值得!(當然唔係買晒!)


大宅

積分: 1404


1972#
發表於 08-11-8 22:41 |只看該作者
原文章由 HoiYauBB 於 08-11-8 01:57 發表
我的方法是自己想,屬愚見, 不知合不合用

在凱悠8個月開始講野,我發現凱悠每次瞓醒午睡都特別精神,(因為我打算教凱悠英文同廣東話, 但baba 不會有時間同我share 一個 language , 所以唯有自己 take, 但又要consider 佢不 ...


多謝啊!等 Vane 開始講..... 我會效法妳們...... 把自已識的和她分享......

我之前曾試過外語時間....... 現停了...... 兩個禮拜後因見Vane說話更小了....... 所以現在只說廣東話,好了很多啊!

Vane 和我好似啊....... 我也是不能一心二用啊


大宅

積分: 3207


1973#
發表於 08-11-8 22:41 |只看該作者
我喺屋企有扮過老師, 同佢坐低, 講早晨...問佢問題... 佢覺得好好玩, 到真interview時, 佢都當玩...

之前都有朋友講過SC interviewers態度麻麻, 但咁啱今日遇上既都好nice喎... 我覺得我地好好彩, 真係感恩!

原文章由 jjtseung 於 08-11-8 22:05 發表

我另外幾個朋友就完全體會唔到SC的歡樂氣氛!
所以, 呢d就係有緣份!


大宅

積分: 3207


1974#
發表於 08-11-8 22:42 |只看該作者
'品德好'呢樣好重要!!

原文章由 jjtseung 於 08-11-8 22:11 發表

查實只係一間"無名無姓"的教會學校, 活動教學, 老師師資年資長, detail & caring! 所以都係間happy school!

學校有封今年某小學校長寫的感謝信, 感謝呢間kinder培養出來的學生品德好, 成績優良!
anyway, 汶汶都只 ...


大宅

積分: 1404


1975#
發表於 08-11-8 22:44 |只看該作者
原文章由 jjtseung 於 08-11-8 22:01 發表

Heiyee係SC & KV的表現好好啊! 以未夠2歲的人仔來講, 真係超班! 相信SC&KV都唔會走寶! Heiyee媽, 你教得仲好過幼兒園!



係啊!我想好大機會能入讀,希望能和妳們一齊 Tea 下, 大家也慶祝入讀心儀幼稚園! Yeah!!!


大宅

積分: 3207


1976#
發表於 08-11-8 22:45 |只看該作者
我最近都停了英語時間, 因為多數kinder interview都問中文... 免佢到時又半中半英答...

原文章由 vane@nana 於 08-11-8 22:41 發表


多謝啊!等 Vane 開始講..... 我會效法妳們...... 把自已識的和她分享......

我之前曾試過外語時間....... 現停了...... 兩個禮拜後因見Vane說話更小了....... 所以現在只說廣東話,好了很多啊!

Vane 和我好似啊.... ...


大宅

積分: 3207


1977#
發表於 08-11-8 22:50 |只看該作者
好少一齊'在線'

不如大家講吓邊日得吖...

(平日酌媽要返工, 最好唔好揀平日 )

假日: 16, 29, 30号我全日得!

原文章由 vane@nana 於 08-11-8 22:44 發表



係啊!我想好大機會能入讀,希望能和妳們一齊 Tea 下, 大家也慶祝入讀心儀幼稚園! Yeah!!!


伯爵府

積分: 15067


1978#
發表於 08-11-8 22:56 |只看該作者
汶汶今日都去一間中西區的80年+的老校度in... 8掛汶媽想睇下間學校點!

點知汶汶今日表現平平... 由in N1到而加, in佐咁多次, 今次真係第一次, 掛住玩唔答問題, 唔聽指令! 老師又好年輕, 把聲又細, +唔太識引導! 佢問的問題, 汶汶答佐80%, 做佐90%(仲要汶媽加以引導先得)! 汶汶去到邊最o力就係: 打招呼, 早晨, hello, 多謝, 唔該, byebye... 隨處放送, 擺櫈仔/執玩具都掂! 不過佢對問題的理解就好一般, 例如: 邊個帶你來? 搭咩車來? 呢d咁簡單的問題, 佢成日都逃避唔答, 一係就亂講, 要我提示先肯答! 呢排突然連你叫咩名? 都唔肯答~~~ 唉... 都唔知點解? 有時會答我ge名! 但係,拎住件衫就會自己話:"衫衫係汶汶架!" 顏色都係, 明明識果幾只色, 而加淨係認真講blue, yellow, 其他一律亂講, 間中又會認真下... 真係比佢激C!:;pppp:

老師問我地下午班考慮嗎(因為只開1班AM, 2班PM)? 汶爸一口回絕... 我婉轉地講返理由比佢lor! 咁老師都好好咁話, 會mark低我地只考慮AM...

睇怕, 以汶汶呢個星期的扭記的進展... 我地都會讀寶血架啦! 其他果d實唔收佢!
又會有d行為倒退呢家野! 好彩有間已經收佐佢先!


伯爵府

積分: 15067


1979#
發表於 08-11-8 22:59 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-11-8 22:34 發表
妳訂咗未呀? 如未, 可唔可以幫我訂呀?

仲未! 我睇下下星期會唔會過來見下大肚婆~~~ 比你睇下果張form...
or 我scan佐email比你, 你睇下想要d咩?


伯爵府

積分: 15067


1980#
發表於 08-11-8 23:01 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-11-8 22:50 發表
好少一齊'在線'

不如大家講吓邊日得吖...

(平日酌媽要返工, 最好唔好揀平日 )

假日: 16, 29, 30号我全日得!

我得30號先得!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo