懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3574


1961#
發表於 08-11-14 11:26 |只看該作者
d 8掛野我就唔知lor...我都係係醫院返工既...都有好多同事大肚生個b肥肥白白既...
不過你返大陸又真係會辛苦d wow...仲要去拜山tim...怕你攰姐~~~


原文章由 鼠BB 於 08-11-14 11:01 發表
各位靚靚準mama, 有樣野想請教吓....

你地有冇聽d老人家講過, 剛剛有bb唔好去拜山呀? 我e家未夠三個月, 99, 62都未知...但佢地話今個星期日上大陸拜山, 都唔知去唔去好, 醫院我就知最好唔好去, 但拜山有冇問題呢? ...


大宅

積分: 1575


1962#
發表於 08-11-14 11:28 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-14 11:21 發表
你c6都幾辛苦wow~~~係咪le排先係咁咋...真係又辛苦佢又辛苦你la~~~
希望遲下會好d la!!!你兩公婆都要加油呀~~~

3娘教子...haha~~~可能我亞媽由細到大都唔管我...又唔會囉唆...所以我先好怕見到99佢地...ee哦哦...講 ...


沙參玉竹係涼, 我諗唔係咁啱飲, 你問吓你個中医煲d咩湯, 再同99講医生叫你唔好飲其他湯, 祇可以飲邊幾種湯, 噉樣,就算佢煲比你飲都放心d飲吖嘛!



大宅

積分: 3574


1963#
發表於 08-11-14 11:28 |只看該作者
唔係人人都同6299夾到架....就算6299對你好..但係都未必受到~~~始終都係兩個家庭唔同既作風...未必相處得黎姐~~~
你望自己第時做個好既6299咪得lor~~~


原文章由 kvi 於 08-11-14 11:23 發表


我都無咁既福份有個好6299 ! 不過,無所謂啦! 佢唔煩我,我仲舒服! 生活一樣咁開心!!
只要老公錫我,BB乖乖,自已既爸爸媽媽錫我就心滿意意足喇! ...


大宅

積分: 1527

陪月勳章


1964#
發表於 08-11-14 11:28 |只看該作者
原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-14 09:40 發表
好,等我今晚出"蕉"...可惜我無得食.

BTW, 佢又發惡夢啦. 佢之前同我講個partner晌大陸有條靚, 做事求其甩甩漏漏, 又無貢任感,突然無交帶落就番左鄉下....攪到d期甩哂又無人跟到手尾, 累大家比老細鬧, 遲早要炒佢.
...



不如試下行山or去beach吹下海風oY! 個人都會舒服oD架!
我之前weekend都會同c6去.....又可以吸下新鮮空氣!


大宅

積分: 3574


1965#
發表於 08-11-14 11:32 |只看該作者
係咩...原來係涼架~~~
我之前都話過佢知我係寒低既人...太涼既野我唔岩架...sigh!!!
唔怪得我尋日覺有d唔舒服la~~~
尋晚真係太多陷阱呀~~~keke~~~


原文章由 Maria 於 08-11-14 11:28 發表


沙參玉竹係涼, 我諗唔係咁啱飲, 你問吓你個中医煲d咩湯, 再同99講医生叫你唔好飲其他湯, 祇可以飲邊幾種湯, 噉樣,就算佢煲比你飲都放心d飲吖嘛!


男爵府

積分: 5524


1966#
發表於 08-11-14 11:35 |只看該作者
原文章由 060905 於 08-11-14 00:31 發表
嘩, d人話生第二個會仲易d架喎!

我真係好想用按摩機按下呀, 今晚c6又返夜, 無人幫我人手按摩, 好慘!


c6個呀嫂話當年都係咁比人art左...

我見岩岩生完個fd有部腳部按麻機, 唔知好唔好.

我成日返大陸, 源痛時叮個暖裝乎, so far 仲ok. 但怕凍law.
個fd話先施有電暖gin 50% off 單人, 想去睇下.


大宅

積分: 1575


1967#
發表於 08-11-14 11:38 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-14 11:28 發表
唔係人人都同6299夾到架....就算6299對你好..但係都未必受到~~~始終都係兩個家庭唔同既作風...未必相處得黎姐~~~
你望自己第時做個好既6299咪得lor~~~

好贊成, 我曾經係外國生活過, 果時好獨立好自由, 所以都好唔慣成日比人monitor住感覺。我6299可能知我唔多聽佢講, 已煩少lu!



大宅

積分: 3208


1968#
發表於 08-11-14 11:39 |只看該作者
原文章由 鼠BB 於 08-11-14 11:01 發表
各位靚靚準mama, 有樣野想請教吓....

你地有冇聽d老人家講過, 剛剛有bb唔好去拜山呀? 我e家未夠三個月, 99, 62都未知...但佢地話今個星期日上大陸拜山, 都唔知去唔去好, 醫院我就知最好唔好去, 但拜山有冇問題呢? ...

人地say紅白2事都不好去, 我有朋友滿月, 我都不去la,
遲d再探佢好過.
拜山就不好la(我認為)


男爵府

積分: 5524


1969#
發表於 08-11-14 11:39 |只看該作者
原文章由 kumkum1708 於 08-11-14 09:51 發表
嘩...咁佢都好大壓力喎.

放假同佢出去行吓啦,我以前都試過咁,晚晚瞓唔到,最後要搞都自己抑鬱呀.小心,小心.


岩岩十月頭等Bingo先去完, E + 海嘯, 老細都好緊張, 咪壓到好緊law. 因此咪成日擔心佢血壓高law.


大宅

積分: 3208


1970#
發表於 08-11-14 11:41 |只看該作者
原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-14 11:35 發表


c6個呀嫂話當年都係咁比人art左...

我見岩岩生完個fd有部腳部按麻機, 唔知好唔好.

我成日返大陸, 源痛時叮個暖裝乎, so far 仲ok. 但怕凍law.
個fd話先施有電暖gin 50% off 單人, 想去睇下. ...

電暖gin 50% off 單人, how much? 想buy比阿麻


男爵府

積分: 5524


1971#
發表於 08-11-14 11:42 |只看該作者
原文章由 鼠BB 於 08-11-14 11:01 發表
各位靚靚準mama, 有樣野想請教吓....

你地有冇聽d老人家講過, 剛剛有bb唔好去拜山呀? 我e家未夠三個月, 99, 62都未知...但佢地話今個星期日上大陸拜山, 都唔知去唔去好, 醫院我就知最好唔好去, 但拜山有冇問題呢? ...


可唔可以扮病, 叫c6暗示唔洗你去. 拜山都可能辛苦家...


大宅

積分: 3208


1972#
發表於 08-11-14 11:44 |只看該作者
原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-14 11:39 發表


岩岩十月頭等Bingo先去完, E + 海嘯, 老細都好緊張, 咪壓到好緊law. 因此咪成日擔心佢血壓高law.

輕鬆d la, bb會開心d


男爵府

積分: 5524


1973#
發表於 08-11-14 11:47 |只看該作者
原文章由 Tung.Tung.Mimi 於 08-11-14 11:41 發表

電暖gin 50% off 單人, how much? 想buy比阿麻


打漏左, 佢話單人3佰幾, 雙人discount少d 6佰幾.


大宅

積分: 3208


1974#
發表於 08-11-14 11:48 |只看該作者
原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-14 11:47 發表


打漏左, 佢話單人3佰幾, 雙人discount少d 6佰幾.

thanks, 我去look look frist.


男爵府

積分: 5524


1975#
發表於 08-11-14 11:49 |只看該作者
好野, 晏就見小兜. 出左1st 張 maternity Leave 假紙. 出4/5糧


大宅

積分: 3208


1976#
發表於 08-11-14 11:50 |只看該作者
原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-14 11:42 發表


可唔可以扮病, 叫c6暗示唔洗你去. 拜山都可能辛苦家...

yes, 遲d你公開佢地就明白了


大宅

積分: 1575


1977#
發表於 08-11-14 11:58 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-14 11:32 發表
係咩...原來係涼架~~~
我之前都話過佢知我係寒低既人...太涼既野我唔岩架...sigh!!!
唔怪得我尋日覺有d唔舒服la~~~
尋晚真係太多陷阱呀~~~keke~~~


...


你飲咗咁少, 唔緊要嘅。我哥哥叫我咩木瓜湯,菜瓜湯, 蘿蔔湯都唔好飲住, 我諗自己唔識, 唯有少d飲湯。不過我都係有飲蕃茄薯仔湯,酸酸哋開胃d吖嘛! 99整花膠煲雞, 我都有飲。遲d, 唔洗食中葯時, 先煲番d湯水。我個中話可以用北, 黨參, 淮山煲瘦肉。



大宅

積分: 2361


1978#
發表於 08-11-14 12:00 |只看該作者
日日要努力追post呀!!!

雯雯媽媽:
中醫咁犀利,可以知道係仔定女架?

菜菜子媽媽:
清宮圖未必準架... 我就識人用清宮圖想生仔,結果兩個都仲係女啦!
我同c6心裡面係想要囡囡,但係老人家都係想要仔仔架啦! 所以無論仔定女,都一樣歡喜!
唔知下次25/11 oscar 睇唔睇到呢??

我都係用body shop olive dry oil mist,噴霧裝黎架,好方便帶出街用. 我買時$99.不過係有d味,我呢排成日作嘔就覺得d味有少少反胃...

kvi:
我都係日日食奇異果,仲有食士多啤梨! 有益又開胃!


大宅

積分: 2361


1979#
發表於 08-11-14 12:02 |只看該作者
原文章由 Maria 於 08-11-14 11:58 發表


你飲咗咁少, 唔緊要嘅。我哥哥叫我咩木瓜湯,菜瓜湯, 蘿蔔湯都唔好飲住, 我諗自己唔識, 唯有少d飲湯。不過我都係有飲蕃茄薯仔湯,酸酸哋開胃d吖嘛! 99整花膠煲雞, 我都有飲。遲d, 唔洗食中葯時, 先煲番d湯水。我個中 ...


蕃茄薯仔湯係我而家既至愛...暫時飲唔到花膠呀! 諗起都想嘔!


大宅

積分: 3208


1980#
發表於 08-11-14 12:27 |只看該作者
原文章由 Maria 於 08-11-14 11:58 發表


你飲咗咁少, 唔緊要嘅。我哥哥叫我咩木瓜湯,菜瓜湯, 蘿蔔湯都唔好飲住, 我諗自己唔識, 唯有少d飲湯。不過我都係有飲蕃茄薯仔湯,酸酸哋開胃d吖嘛! 99整花膠煲雞, 我都有飲。遲d, 唔洗食中葯時, 先煲番d湯水。我個中 ...

因木瓜&苦瓜=縮宮, 白蘿蔔=破氣, 菜瓜=涼, 飲湯bb皮膚好d

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo