跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16977


1961#
發表於 04-10-11 12:22 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

高人,
幾時知結果?


子爵府

積分: 14786


1962#
發表於 04-10-11 12:29 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Jaykan d咳又起返, 仲有鼻水, 禽晚俾返上次食剩d藥水佢 :-( 星期六日既晏覺, 由2:00zzz到6:00 禽日陪佢一齊zzz, 終於攪到夜晚失眼 :-(


子爵府

積分: 13774


1963#
發表於 04-10-11 12:32 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

契媽: 我以為因為皓民驚果D玩具,所以暫時要先入冷宮tim


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1964#
發表於 04-10-11 12:39 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小bmom > 10日內.
祟真係私立, 係1條龍, 有間新中學荔枝角係直資既, 沙田有間係英中band 1, 5豬係聯系, 資助定咩喇, 屯門都有1間中學.

祟真幼稚園



子爵府

積分: 13751


1965#
發表於 04-10-11 12:44 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

All,
Good Aftenoon!
ARMARM先開完奪命會議咋!
To:公務員家屬
崇真中學屬直資,政府有資助咁解,唔影響claim F1-3的LEA(75%)啊!
F.4以上扣除$5050的墊底費(公務員俾),餘數的75%
俾學校full name,可代check因要on government list才有得claim. (大部份崇真系都on list)
but是否未開呢?


大宅

積分: 4167


1966#
發表於 04-10-11 12:45 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Miu, 我上星期去左曾雪麗到試堂, gigi好鐘意但我都無同佢join 到course, 因我覺得佢地太貴, 45分鐘上堂.. 遲上早放實則得30分鐘, 好似真係吾抵!! 吾知你又有無上試過堂呢?


子爵府

積分: 13774


1967#
發表於 04-10-11 12:55 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Vivivn: 我a個懶到出汁既阿媽,緊係mud都冇做過啦:-P
之前問左D,不過都係時間5arm,就不了了知lu
曾雪麗果間太貴喇,原本check左有間係馬鞍山,同學既小朋友學過,d$都ok,不過而家我搬左去荃灣,去馬鞍山又好似太遠,又冇再諗lu!


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1968#
發表於 04-10-11 12:57 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

annie > $5050的墊底費(公務員俾) ??????? 係米1年.
今年開左.


子爵府

積分: 13751


1969#
發表於 04-10-11 13:10 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

是每年$5050.
如一年學費是20000的話,扣除5050後,餘數的75%可claim.
(每年的墊底費都可能會變,同埋學費claim的額都有上限,仲有到時唔知仲有冇得apply)

?-( 明唔明??


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1970#
發表於 04-10-11 13:21 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

annie > 明白, 係囉, 又睇下正苦10年後既政策有冇變.


子爵府

積分: 13751


1971#
發表於 04-10-11 13:41 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

vc,
toky俾左nepia的stamps我啦!多謝你呀!
MIU,
曾雪麗美孚有分學喎!


子爵府

積分: 13774


1972#
發表於 04-10-11 13:54 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Annie: 我都係check美孚果間!問題係太貴丫嘛~


伯爵府

積分: 16977


1973#
發表於 04-10-11 14:06 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

高人,
果隻係乜家伙? ?-(


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1974#
發表於 04-10-11 14:14 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

長頸鹿出世喇!


子爵府

積分: 13774


1975#
發表於 04-10-11 14:15 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

高人: 搵咩做架?


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1976#
發表於 04-10-11 14:15 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小b mom>>
我覺得似隻鹿
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


伯爵府

積分: 16977


1977#
發表於 04-10-11 14:17 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

高人,
ic~cissy又一傑作wow,好正~

不過似長面鹿多d~ :mrgreen:


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1978#
發表於 04-10-11 14:20 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

miu > 搵咩做???????
米磁石板畫架囉.


子爵府

積分: 13774


1979#
發表於 04-10-11 14:25 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

高人: IC~~
cissy好高創意播:-P

m&a mom: morning!~


伯爵府

積分: 16977


1980#
發表於 04-10-11 14:33 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

高人,
如果祟真收左,仲考5考培正or民生的一條龍學校?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo